Flora@ Heel veel sterkte! Lydia@ Dank je! Bij mijn vorige zwangerschap zo misselijk geweest dat ik in de eerste 3 maanden 9 kilo was afgevallen en werkelijk niks hielp. Hoop dat het nu zo zal gaan als bij de eerste...
hier bij sophie de eerste 16 weken zo misselijk geweest dat ik uitgedroogd was en twee weken in het zkh heb gelegen.. en uiteindelijk 14 kilo was afgevallen hoop dit nu niet weer mee te maken
Flora heel veel sterkte........ Hier gaat alles beter dan vorige week en zeker afgelopen vrijdag, ondanks 2 drukke logees een leuk weekend gehad. Zaterdag effe naar Etam Outlet / Restanten geweest in Hoogvliet (woon in Rotterdam) en aardig geslaagd. Positiebroeken, ook al 3/4 en leuke dunne broeken voor 2,95 per stuk hihhi heb er meteen 10 meegenomen.... Aso he hahahaha. Wel effe wennen maar zit beter als me spijkerbroek! Vanaf woensdag had ik elke ochtend bij de eerste urine wat licht bruin / oranje / roze papiertje met afvegen........ vanaf zondag geen kleur meer te bekennen op het papier. Maakte me een zondag daar effe beetje zorgen om, begon het eigenlijk al een beetje normaal te vinden. Sinds gisteren doen mijn borsten ook onwijs zeer, dacht blijft wel weg daar ik een borstverkleining heb gehad maar nee dus. Aan de andere kant ook wel prettig die kwaaltjes die erbij komen, een geruststelling dat het nog wel goed zal zitten. Nog 4 daagjes voor de eerste echo.......... zo benieuwd, zoooo spannend!!
begin nu al dikker te worden grrrrrrrrrrrr... bij mn dochtertje was ik de laatste maanden ook afgevallen was ook de hele zwangerschap misselijk haha nu nog nergens last van zelfs geen pijn in mn borsten beetje vreemd maar ja wacht op mijn tweede echo en ik hoop dat er dan wel een hartje te zien is wachten duurt echt lang hmmmmm verder ben ik nu ook al begonnen met op nieuw te shoppen voor onze verassing hihi
Hier ook enkel misselijk maar net overgeven! Bij mijn dochter stopte het op exact 10 weken.. hopelijk nu ook!!!!!!
Welkom aan alle nieuwe dames!! @ Flora, wat vreselijk meid, heel veel sterkte!!! Ik moet zeggen dat het bij mij met de misselijkheid wel meevalt... Maarja, wat niet is kan nog komen! Wij hebben het inmiddels aan beide ouders en zussen verteld. Dat was wel een opluchting om het eindelijk hardop te mogen zeggen!! Ze waren allemaal heel blij voor ons en vonden het erg leuk! Bij mijn ouders was het het ook wel een pijnlijke avond omdat het in het huwelijk van mijn ouders totaal niet goed gaat, ze gaan mogelijk uit elkaar... En dit hadden ze zich natuurlijk niet voorgesteld van opa en oma worden en ik ook niet natuurlijk...
goedemorgen dames behalve helaas voor flora...meid wat erg heel veel sterkte en de volgende keer hoop ik een plakbaby voor jullie! yossie: hoe was je echo??? bonbonnetje: welkom en gefeliciteerd daantje: ah vandaar al zo lekker vroeg je beebs hartje kunnen horen. fijn hoor en trots op buik: goed zo! lekker ermee rondshowen becky: sterkte met je ren en race dag vandaag! rinke: spannende week, ik duim mee voor snel voorbij en een goeie echo donderdag!! lisa: 13 mnd wauw! leuk voor de kids als ze samen aan het spelen gaan, denk ik en ja, hier ook die kwaaltjes, behalve de ontlasting...helaas breastmommy: welkom en gefeliciteerd star: sterkte met je misselijkheid en hopelijk nu niet tot de 22ste week ukkie: hopelijk niet weer zo'n misselijkheid dit keer! rosa: fijn dat de "goeie" kwaaltjes terug komen en die nare bruine/roze weg is! hier: vanmorgen de eerste gang naar de wc gemaakt, maar ik hoefde gelukkig net niet te spugen, pfoei! gister bij mijn schoonouders bijna op de bank ik slaap gekukeld, zo moe was ik ineens en ik moet denk ik maar in de rokjes en jurkjes, want die zitten prettiger in mijn buik. hij is zo opgezet en gevoelig, dat een hoge broekband echt pijnlijk is fijn, al die tekenen dat het goed gaat
zo'n grote reactie zal er denk ik niet elke keer inzitten, maar ach, zo een keertje vond ik dat wel leuk!
hmm fruity indd dan is jou nieuws heel leuk maar indd geloof dat ze dit niet hadden verwacht van het opa en oma worden apart..
helaas kan ik niet zo snel typen en dan blijk ik dus dames te hebben overgeslagen lydia: fijn dat je nog niet hoeft over te geven lisa: jij wel dus, jakkie fruity: wat naar dat jullie leuke nieuws zo'n vervelend nieuws deelt! sterkte daarmee! en fijn hè, als je het dan hardop hebt gezegd aan familie dammir: al dikker? hoort erbij haha! hoe ver ben je nu?
Ik zie bij sommige meiden staan dat ze hebben laten pendelen. Hoe werkt dat eigenlijk? en bij wie is het ook echt al eens uitgekomen? *nieuwsgierig*
Kijk eens in mijn handtekening alle pendels zijn uitgekomen Je stuurt de meiden een persoonlijk berichtje met je meisjesnaam en geboortedatum... dan stel je een vraag (mijn vraag was; wanneer zal ik weer zwanger zijn en welk geslacht heeft het kindje) Beneden aan de beginpagina vind je het pendelgedeelte van het forum
Ik weet niet meer... 17 dames Je zou de meiden in mijn handtekening een pb'je kunnen sturen... er zijn vele die nog wel pendelen (ik geloof Gimena en Allwoman niet meer) Verder kun je in het pendelgedeelte kijken of je nog andere meiden vind: Pendelen - Zwangerschapspagina Ik zou zeker Francescak een berichtje sturen... ze pendelde in augustus en in januari goed voor me (helaas eind sept. een miskraam) maar haar pendels klopten dus 2x bij mij 8)
goedemorgen dames, ik laat niet veel van me horen maar lees (bijna) de hele dag met jullie mee. en omdat we allemaal met een flinke buik de zomer door mogen heb ik bij wehkamp vast zwemkleding besteld. straks zijn alle leuke dingen weg of een verdomd goed excuus om alvast wat te kopen natuurlijk hahaha http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/243471_pb_01/2011Square127/c-a-positiemode-tankini-blauw.jpg Verder alleen last van enorme en pijnlijke (.)(.) en een moeilijke stoelgang :-s Groetjes!