September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    hmm niet fijn om te horen;). Hier dus uitwendig...ze kijken bij vk vast alleen of t hartje klopt dan...:(

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Daantje, fijn dat je nu goede ouders hebt... en vreselijk verdrietig van je vader, ik hoop dat ze hem kunnen helpen... gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel ;)
    Ik heb die vreselijke ziekte jaren geleden meegemaakt met mijn vader... hem konden ze niet helpen helaas..

3. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    @ Lottie
    haha ja dat zou kunnen, maar ik weet niet of ik dat met een uitgestreken gezicht kan zeggen!:) Wanneer ben jij dan van plan om het op je werk te vertellen?
    En andere dames hier??

@ Adora&Daantje
    Ja jullie hebben gelijk, het gaat er zeker anders uit zien voor ze en ze zijn er ook alle 2 heel blij mee. Hoe ze het ook wenden of keren, ze worden toch samen opa en oma!! Ik hoop het echt, dat dit misschien iets verandert..

Daantje kan me voorstellen dat zo'n programma je zo aangrijpt. Wat heb jij een hoop ellende dan al mee moeten maken als baby...

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    ik zie "echobureau" staan in je handtekening. Laat je dan zelf extra
    echo's maken?

Nub
    iemand van jullie de nub experts laten raden bij n eerdere zwangerschap? En? Goed of fout?

5. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik heb het al (moeten) vertellen. We hadden een kookworkshop gepland voor klanten en daar probeerde ik onderuit te komen omdat ik zo misselijk word van kookluchtjes en geen alcohol kan drinken. Ik heb allerlei smoesjes verzonnen van: het is te duur, echt ik vind het niet erg om niet te gaan etc etc.

Ze wilde me echt een plezier doen door me mee te nemen en ik kon wel janken. Ik wilde ook niet ondankbaar lijken en heb het toen maar verteld.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Daantje
    ik ben momenteel werkzoekende, maar vorige
    x moest ik t gelijk aan 2 vertellen. Werkte in een apotheek en mocht niet met bepaalde middelen werken. Dus als ik bepaalde recepten had kon ik altijd iemand stiekem dat recept geven;).
    Weet je, als je t geen probleem vindt om t te zeggen dan zou ik t gewoon doen;). Je moet je er zelf goed bij voelen:)

7. Belly25

Belly25 Lid

10 jan 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Lady's,

Heb weer even alles terug gelezen..Weer een druk weekendje achter de rug..nu even rust!

@ florabelle: wat naar, heel veel sterkte...

Voor degene die hier nieuw zijn, welkom en gefeliciteerd!!!

Hier gaat alles wel ok, nog wel heel moe, misselijk, gelukkig nog niet overgegeven wel het gevoel van bijna....bleeeh!
    Toch ben ik pas echt gerust gesteld als ik de echo heb gehad en eerlijk de 12wkn ook nog voorbij ben, volgens mn vriend heb ik veel te veel op i-net gezeten en de nare verhalen opgeslagen...(true!)

Ook mijn broeken zitten ook echt strak, maar wil eigenlijk wachten met zwbroeken halen tot ik mijn echo heb gehad (1feb) en mocht alles in orde zijn..meteen door na de stad "shoppen" :).

ooow die reportage van de Fam. white heb ik al een keer gezien vond het echt schokkend..echt een tokkie/aso familie en belachelijk dat zo'n mensen uberhaupt kinderen mogen krijgen!!

Hoop dat het hier allemaal goed gaat met jullie!

Liefsx

8. Gerlinda

Vertellen:
    Als morgen de echo goed is mag iedereen het weten (mijn moeder is de enige di het nu weet, ik wilde het haar gelijk vertellen met 4 weken omdat ze vorige keer alleen wist dat ik met een miskraam bezig was en nog niet eens vooraf wist dat ik zwanger was) eerst onze oudste vertellen als hij uit school komt en dan even naar broers/zussen... we nemen een klein kadootje mee ;) een schaaltje met chokolaadjes waarop rose en blauwe muisjes zitten... en dan gaan we op de koffie :D:D:D

Ik ben thuisblijfmama :)

9. Gerlinda

Ja, dat is een voordeelpakketje :D de 2e echo is met bijna 17 weken en tevens geslachtsbepaling.
    Bij de eerste echo hoop ik een mooie foto mee te krijgen die ik kan showen in het nub-topic :D:D
    Verder zitten er foto's, dvd's en 3d en 4d beelden bij ;)

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden!!!

net terug van een weekendje weg met een fantastische afsluiting.
    Vanmiddag een klein groot wonder gezien met kloppend hartje :D Ben zo ontzettend blij!
    Over 2 weken mogen we terug!

11. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Jeetje wat is er gekletst vandaag zeg!

@Daantje wat een ontroerend verleden heb jij zeg! JE bent dus echt een wondertje geweest!

Ik ben vreselijk moe... heb bere honger en last van mijn schaambeen (iemand die dat herkent?)

12. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    gefeliciteerd :D

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik ben ontzettend moe!!! (en moet straks nog sporten gaaaap) en heel erge rommelende darmen vandaag. De poetsvrouw kwam net met een emmer sop (ajax met iets van bloemen en fruit) en ik ging bijna over mijn nek :(
    Ik heb ook vaker een soort van kriebel achter in mijn keel waar ik dan van moet kokhalzen... herkend iemand dat?

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoii dames, nou vandaag gebelt over mijn hcg gehalte en was 6000 met 5 weken:$.. Op zich een goed teken, maar omdat de echo vorige x zo vaag was (alleen een vruchtzak te zien en dat was ook niet zeker) moet ik morgen terugkomen voor nog een echo :(.

Geen bloedverlies meer gehad vandaag en gister alleen nog wel wat buikpijn, maar heb antibiotica gehad omdat de HA d8 aan een blaasontsteking, omdat er duidelijk alleen bloed in mijn urine zat. Nouja ff afwachten.. Loop wel op mn achterste benen nu

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    dat wil ik ook!!! Waar is dat?? Welk bureau? Ga je dat 1x doen zo'n pakket? Ook 3D al bij de vroegste echo?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jolan
    joepie!!! Fijn

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    meiden die een mooie echo gefeliciteerd!!

ik moet nog een paar daagjes wachten hihi...

vertellen: mijn ouders zussen en broer weten het al.. en wat dichtbij staande vrienden.. deze hebben mij ook gesteund bij de miskraam..

verder vertel ik het vrijdag of donderdag aan mijn manager van mijn werk.. denk vrijdag na mijn echo.

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    dnze, 5000 is toch niet belachelijk veel ofzo? Ik had met 4 weken en 2 dagen 2065. Aangezien het elke 2 dagen verdubbeld is het toch gewoon normaal?
    Wanneer had jij de vorige echo? Het is toch op zich logisch dat daar niets op te zien was? Ik had een echo met 4,2 en daar was alleen verdikt slijmvlies op te zien. Geen zorgen!

19. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nja 6000 is het, Gyn vond het aan de hoge kant. En had vrijdag mijn echo met precies 5 wk
    Ja ik d8 ook dat het best normaal kon zijn omdat je toch wel iets zag, maar wel vaag.
    Maar kennelijk icm de hoge hcg roept het wat vragen op en omdat die huppelmuts van vrijdag geen foto ervan heeft gemaakt moet ik morgen dus weer. Ze willen zeker weten dat er wat in mn BM zit en of het groeit naar behoren.

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wel fijn dat ze je zo goed inde gaten houden! Ik duim voor je dat er morgen iets te zien is!

Deel Deze Pagina