Zal van de week ook maar eens contact op gaan nemen met de verloskundigepraktijk. Ook als is het m'n 2e zwangerschap, 't is toch wel weer allemaal spannend
Hey Lady's, Ben zo af en toe eens wat bij aan het lezen. Is wel erg gezellig hier Ik vandaag een heel klein beetje bruin afgeveegd, maar zag verder niks, heb een inlegje ingedaan, maar daar op ook niks te zien. Wel voelde ik daarna mijn buik, weer zo'n ongi gevoel. Hard duimen dat het niks is en positief blijven denken. Ik had gezien dat iemand al een echo had gemaakt, snap er nog niet veel van, maar zoals ik uit de verhalen begreep zag het er mooi uit. Ik nog anderhalve week wachten voor de echo. Hopelijk horen we het hartje. Knuf
daantje natuurlijk op het nieuws van je vader na.. hoop dat het nog te behandelen is! ja jolan! een kloppend hartje
Ik vind het een goed teken HCG 6000 met 5 weken fijn dat je morgen een echo krijgt, je ziet vast een klein beebje... spannend meis
Wat een goed nieuws jolan25 ....! Dat geeft weer hoop voor ons, hihi. Ik zit weer met een dilemma... Ik werk op een kinderdagverblijf en mijn collega smste net dat er een kindje op onze groep is met de vijfde ziekte. Nu heb ik op internet gezocht en lees dat die kinderziekte schadelijk is voor ongeboren kindjes. Vooral als je nog minder dan 20wkn zwanger bent. Het kindje wat nu de vijfde ziekte heeft is ziek thuis gebleven, maar ben bang dat er mss nog wel meer kindjes intussen besmet zijn. Ik moet woensdag werken maar wil het liefst thuis blijven.. Alleen.... ik durf dit niet te vertellen op het werk (mijn leidinggevende weet trouwens al wel dat ik zwanger ben)
heb bijgelezen in etappes en niet alles onthouden wel gelezen dat er goeie echo's en zelfs wat hartjes gespot zijnTOPPIE gefeliciteerd! en een vage echo door een niet gediplomeerde vk raar, maar pluspuntje: volgende week weer daantje: yep, dat schijnt allemaal gewoon te kunnen en soms wordt je daar zo verdrietig en boos van en in jouw geval is het helemaal natuurlijk dicht bij huis... wat heb ik verder onthouden niet veel geloof ik whitney: hopelijk valt het mee en het was bruin, dus waarschijnlijk wat oud bloed nog. positief blijven, maar dat probeer je al dnze: fijn dat ze gelijk goed verder onderzoeken! hopelijk is er niets loos, maar toch fijn dat ze weer goed gaan kijken hier: zit ik nu maar lekker in mijn joggingbroek haha. ik heb mijn skinny opgegeven voor vandaag iedereen een fijne avond!
Wel zeggen ! , collega van mij moest !! ook thuisblijven toen er bij ons opt KDV een kindje was met de 5e ziekte !
vergeetachtigheid: adora: veel plezier morgen bij je echo hoe laat mag je verschijnen? hier trouwens ook een thuisblijfmama, mooi beroep
pff ik zou er toch niet aan moeten denken hoor alleen maar thuis zijn ... nee ik wil liever ook werken
Lottie, dat echobureau zal niet bij jou in de buurt zijn.. misschien deze wel: Babyview.nl | Kriebels in je buik! Kijk maar eens bij de prijzen, daar zie je meestal de pakketen staan. Ja, ik doe 1x zo'n pakket, verder krijg ik genoeg echo's bij de gynaecoloog
Dus het is niet raar als ik zeg dat ik liever niet wil komen werken? Ook al is dat kindje niet op de groep?
mamavanbrandon, nee dat is niet raar! Het is jouw lijf, en jouw kindje. En jij beslist daar over. Ik zou het wel gewoon eerlijk zeggen. Maar heb je zelf vroeger de 5e ziekte gehad? Ik dacht namelijk dat het alleen gevaarlijk is als je het nog niet gehad hebt. adora, alvast heel veel plezier en succes bij de echo morgen!
ja indd jolan je moet dan volgens mij bloedprikken om te kijken of je er antistoffen voor aangemaakt hebt of zoeits .. zou iig je leidinggevende bellen en vragen hoe of wat.. maar zoiezo thuis blijven
Mijn moeder weet niet zeker of ik die ziekte vroeger gehad heb en wil liever echt geen risico nemen. lees net iets op internet over dat je bloed moet laten prikken om te testen op antistoffen. Tot de tijd dat de uistalegen van het bloedonderzoek bekend zijn ben je niet verplicht om te werken. Nu nog de stap maken om het tegen mijn baas te gaan vertellen zal ze wel niet blij van worden..