Ha ha, ik open altijd 2 pagina's eentje om te lezen en eentje om te reageren ik heb je berichtje al beantwoord
Ja, is heel gezellig hier, kom maar eens vaker langs Balen dat je een beetje bruinverlies had, maar bruin is oud bloed en niet erg.... ik duim voor je
dat is haar probleem, als ze er een probleem van maakt moet je haar vragen wat zij had gedaan in jouw situatie.......
` Ja is idd gevaarlijk, zeker in het begin van de zwangerschap... ik snap helemaal dat je nu liever thuisblijft (kinderen steken elkaar snel aan) ik zou vragen aan de leidinggevende of je een weekje thuis kunt blijven, als je denkt dat hij/zij nee zegt... dan ziekmelden!
Volgens mijn ha heeft mijn dochtertje ook de vijfde ziekte. Ik zit hier dus ook in spanning. Ik kan volgens de ha niets anders doen dan afwachten. Volgende week hebben we een echo dus zal de vk vragen of ik evt. ook vervroegd bloed kan laten afnemen ipv bij de standaard 10 weken (?). Ik hoop gewoon zo dat ik die antistoffen voor de vijfde ziekte heb zodat er een minder grote kans bestaat op een mk.
Morgen om 9.05 uur echo en om 9.20 uur gynaecoloog Ik laat normaal dingen op me afkomen en maak me er niet druk over vooraf.... maar doordat mijn vorige zwangerschap in een miskraam is geëindigd, ben ik een beetje zenuwachtig voor morgen... ik hoop zo dat ik een kleine beeb mag zien die goed gegroeid is... heel spannend dus! Ja, een heel leuk beroep
Adora babyview ken ik wel. Ben ik toen ook geweest. Maar das 140 euro ofzo, misschien zonde om zo vroeg alles al te doen. Ik ga nog ns kijken welke pakketten ze hebben
Ja maar jij hebt 3 echo's dus klopt wel babyview doet er 2. Wel duur! 3D is met 12 weken bijv. nog niet mooi dacht ik. Maar is die v jou niet op meerdere plekken in Nl? Misschien woon ik wel in de buurt.
Nee, die is alleen in Limburg: Echocentrum het Lichtpunt - 2D, 3D en 4D echografie Hier een startpagina voor echo's in heel Nederland: echografie.startpagina.nl
Adora Die van jou is hiet anderhalf uur vandaan met de auto, das wel veel ja. Ik ga even naar die andere link kijken
Dus bij jou ook herkenbaar!Ik dacht dat ik het bij mijn dochtertje ook had maar weet het niet meer zeker! Werd er even een beetje onzeker van! Mijn liezen trekken vandaag ook behoorlijk! Waarschijnlijk toch teveel gedaan op school vandaag want nu ik een tijdje zit word het minder! Ik moet zo echt naar bed! ERg he... kan gewoon bijna niet wakker blijven! Na de meest vreselijke combinaties te hebben gegeten (lijkt wel of ik een lintworm heb ) Muesli met 2 eieren en appelsap wauw.. en dat niet eens als maaltijd! Vanmorgen weer een broek die niet dichtging Aan de dames met bloed/bruin verlies! hou de moed erin en heel veel sterkte!!
Aichaatje Ja, ik had het vooral op het einde heel erg toen. De laatste 2-3 maandjes ongeveer. Echt een naar gevoel is dat! Zeker met draaien in bed kan het op een gegeven moment heel lastig zijn. Blehhh met 2 rauwe eieren erin?? Of los?
Hoi meiden, wat kletsen jullie veel, ik ga proberen zoveel mogelijk te reageren: Lottie: ik zei het verkeerd, was geen herhaling maar had het opgenomen op tv, was de documentaire Reportage. Heb er verder niks aan overgehouden hoor, heb alleen erg veel moeite met zwangere vrouwen die roken of alcohol drinken etc, of als er gerookt wordt bij kinderen in een ruimte. En ik voel altijd snel aan als een kindje verdrietig is, angstig is,hoor ik ook aan de manier van huilen,word er dan soms zelf verdrietig van,heel raar en moeilijk te omschrijven..had ik al voor ik zelf kids kreeg..ik was meestal ook degene die de babies op de babygroep stil kon krijgen en zelf ook rustig bleef... Esthertie: ik hoor het hartje met de angelsounds..(van merk Jumper) Meesten horen het later hoor, vanaf 12 weken kun je het eigenlijk proberen..maar bij andere zwangerschappen hoorde ik het ook al rond 8a 9 weken..(had ik toen ergens gelezen dat dat kon en toen geprobeerd) maar lukt niet bij iedereeen hoor, weet ook niet precies waar het vanaf hangt eigenlijk,maar geeft me wel een heel fijn gevoel!Ook al is het nog niet zo horen zou ik niet in paniek raken, en dat hebben sommigen wel, en daarom is het dan juist niet goed om te vroeg te proberen. (sommigen horen het pas met 15 weken of later) maar wow, zo mooi als je het hoort!En je kan ook echt duidelijk het verschil horen tussen je eigen hart en die van de beeb, je hoort nl op sommige plekken ook je eigen hart,die gaat dan echt sloom in vergelijking met die van de kleine! Becky: is misschien ook iets voor mij dat lakrisal..cola kan ik niet altijd tegen (drink het ook eigenlijk nooit, als ik het drink 1 of hooguit 2 glaasjes). Hoe laag was jouw bloeddruk?ging het nog veel verder omlaag tijdens de zwangerschap? Mijne is soms 91/64 en hooguit is mijn bovendruk 100,hoger niet. Hoop niet dat ie nog lager gaat eigenlijk want kan me er soms flink beroerd door voelen. zal die lakrisal ook eens halen, makkelijk om altijd bij te hebben,goede tip! Adora: jij gecondoleerd met je vader nog, moet erg moeilijk zijn. Ik hoop ook dat het de minst erge vorm is, dat zijn ze nog aan het onderzoeken.. Fruity: ja, daar gaan we voor dat je ouders eruit komen, misschien met hulp van iemand, en ze zullen in ieder geval wel heel blij zijn om opa en oma te worden ja. Ja, als ik terugdenk dat ik dat zo heb meegemaakt als baby vind ik dat ook best erg..ik weet dat mn biogische moeder onder invloed was maar toch..dat je dat zoiets kan doen.. Loepie: thanx voor de hug! dat heb je soms van die situaties, ik zou het dan ook verteld hebben hoor, nu hoef je in ieder geval er niet meer geheim over te doen Belly: ja hier ook dat broeken te strak zitten,heb al zwangerschapskleding uitgewassen zit wel lekker moet ik zeggen Fijn ook als je jezelf kan verwennen als je een goede echo hebt gehad,meteen ook een kleinigheidje voor de beeb haha Adora: leuk dat jullie het gaan vertellen,klinkt erg leuk!veel plezier alvast ook met de echo,is zoiets moois weer! Jolan: super meid, een mooie echo!!geniet ervan!! Aichaatje: ja eigenlijk wel idd, een wondertje..ben ook heel blij dat het goed is gekomen! Last van schaambeen heb ik eigenlijk niet echt, wel erge bandenpijn wat soms doortrekt richting schaambeen dus misschien is het bij jou ook van bandenpijn? Loepie: ja, dat kokhalzen herken ik, heb het zomaar uit het niets..als ik dan ineens erge misselijkheidsgolf krijg ofzo of als ik aan iets denk of iets zie/ruik wat ik niet (meer) lekker vind..echt overgeven hoef ik gelukkig niet Dnze: succes meid, ik zal voor je duimen, 6000 klinkt wel goed toch?en geen bloedverlies meer is ook goed, ik duim voor je! Rinke: ja wij hebben op dezelfde dag de eerste echo!donderdag!spannend he! Al heb ik al wel het hartje zelf kunnen horen,mooi! Whitney: Bruin is oud bloed en betekent verder niks. Ongi gevoel is het oprekken van je baarmoeder, maar snap dat je onzeker bent. Probeer lekker te genieten!spannend, nog even wachten tot de eerste echo,is zoiets moois! Lydia: dankjewel meid!ja, als ik er aan terugdenk vind ik het ook best heftig..dan zie ik een klein babietje voor me hopeloos verloren, alleen met vieze luier en huilend van de honger en het missen van liefde...Ik hoop ook dat er tegenwoordig in nl ook beter op wordt gelet. (ik ben zo iemand die een rokende vrouw al heel erg vind..kan daar niet tegen) van mijn vader is idd spannend..artsen waren niet zo positief omdat er slechte cellen zijn gevonden maar ze moeten uitzoeken welke vorm het is enzo,ook welke behandeling straks mogelijk is..hoop zo dat het heel goed te behandelen is..do horen we meer.. Mamavanbrandon: ik snap dat je het moeilijk vind om dit aan te geven, ben zelf ook zo..maar leg even je angsten uit en of je idd thuis kan blijven,misschien je vk ook even bellen? En anders maar gewoon ziekmelden?Want het is echt beter als je thuis blijft, eigenlijk zou zij al bij jou aangegeven moeten hebben dat je niet kan komen werken.. Judibi: heerlijk he zo'n losse broek! Hier ook hoor, als ik thuis ben en er komt niemand langs, anders heb ik idd zo'm zwangerschapsskinny aan!heerlijk! Adora: veel plezier morgen, je krijgt vast een heel mooi beebje te zien meid dat weet ik zeker! zoo,heel verhaal...ik ga zo stoppen..ben erg moe..net weer 1,5 schoongemaakt op kdv en ik kan gewoon niet meer zo snel schoonmaken..balen..dat dweilen doet gewoon zeer (buikspieren/banden/liezen) en erna heb ik ook altijd bandenpijn..ik stop eind februari heb ik al aangegeven want dit houd ik niet vol 4 avonden van totaal 7uur.. ik probeer de poetsadresjes bij mensen thuis wel te houden (2 adressen op 1 dag) en af en toe 1 op zaterdag.. als het niet lukt stop ik want anders heb ik straks alleen maar meer last. ik ga relaxen nu!meiden die ik vergeten ben,sorry! liefs
Nee geen rauw ei.. 2 gekookte eieren NA de muesli Bandenpijn dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn!! Lekker geslapen allemaal? Moeten jullie s'nachts ook vaker plassen? Nou ik moet werken dus... rennen