September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    lisa: was fijn een goede echo! jammer dat je 3 weken moet wachten voor je volgende..

wij hebben het ook niet al te breed, maar opzich gaat het hier wel goed.. wij krijgen ook veel van mensen ( hebben nu de boks, maxicose, en kinderwagen allemaal gehad.) das wel heel fijn! voor mij ook kleren van de zeeman, hans textiel enzo zijn ook prima ze groeien er zo uit..

hier geen bandenpijn.. niet dat ik weet in ieder geval..

heerlijk een lounge bank!!! dit wil ik ook.. hebben nu een 3 en 2 persoons bank.. neemt veel te veel ruimte in.. zwart leer ook niet mijn keuze.. maar mijn vriend had deze al voor ik hem kende.. wil wil zo graag een stoffe bank.. zit wat warmer!
    maarja.. het geld ff niet he..

buik: hier zie je nog helemaal niets.. ik heb van me zelf al en vrij dikke buik. :S:S ik val wel af.. dus als dat niet gebeurde zou mijn buik wel groeien..

ik moet straks van half 4 tot 8 werken daarna mijn intake!! spannend!! hihi

2. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Rinke, je hebt gelijk. Ik heb niet goed gekeken en zag er maar een.
    Okay dan schrijf ik graag met jullie mee. Ik kom er nu een beetje als laatste bij maar zal proberen jullie beter te leren kennen!

Ik heb vorige week zaterdag positief getest en ben
    29 september a.s. uitgerekend! We hebben al een dochtertje van bijna 2.

@Rinke, spannend je hebt je intake al. Krijg je ook een echo? Succes!

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hay tess..

Leuk dat je hier bij komt!! Vandaag mijn intake, mijn vk doet zelf geeb echo's dat moet hier bij een centrum in de buurt. Daar heb ik morgen een afsraak. Dus 2 spannende dagen hihi.

4. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Vind het echt niet leuk :x
    Hier moet ik nog bijna 2 weken wachten voor de echo;)
    kan nu wel gaan beginnen met aftellen, maar duurt gewoon nog zo lang, pffft hahahaha.
    gun het jullie al wel hoor, maar ben zelf gewoon zo ongeduldig;)

5. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Zooo ik zag in het buikjestopic dat sommige meiden echt al grote buikjes hebben. Leuk!! Ik ben te zwaar, dus bij mij zal het wel wat langer duren.

Loepie, wij lopen gelijk op!

6. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    #1846 Loepie, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    hey ja gezellig :D

7. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @Jolanda1986: Welkom!
    @Lottie: Ik ben ook bang voor de reactie van anderen, onder andere ook omdat het de 4e is en ik een nul-uren contract heb.
    Maar gelukkig hebben we al van beide soorten kleertjes enzo, scheelt alweer.
    @dnze22: Fijn zo'n goede echo!
    @lisa123: Ook een mooie echo. Fijn!

Buikje: hier vooral 's avonds een bol buikje. ben benieuwd hoelang ik het nog verboregn kan houden, hihi.

8. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Ik heb net ff bij de blokker een mini sneeuw schudbol (75 cnt) gekocht.
    Mn ouders hebben in dec een grotere gekregen met foto van de jongens erin en ik vond deze wel erg leuk om de echo-foto erin te doen en die aan mn moeder te geven.
    word wel ff knip en meet werk hahaha. en hopen dat ze het dan wel ziet wat voor foto erin zit.
    Misschien leuker dan gewoon zo de echo foto te geven.
    Bakkies waren heerlijk (en niet koud geworden hahah)
    Zei tegen mn din dat ik er een tattoo bij ga nemen volgend jaar en dat het een naam gaat worden (of als het misgaat een *) ze was helemaal in shock hahaha, en dacht dat ik dr in de maling zat te nemen dat ik zwanger ben.
    Pas na een min of 5 geloofde ze het pas.
    Was wel een hele leuke reactie dus

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Lisa, heb je een foto van de echo meegekregen? ik heb hem in mijn album gezet ;)
    Wanneer ga jij het de familie vertellen? of heb je het al gedaan..
    Ik wacht eerst de volgende echo af, ik wil toch eerst graag een kloppend hartje zien.. voordat ik het vertel (komt door de miskraam dat ik even wacht, want bij de 2 jongens vertelde ik het al met 5 weken zwangerschap... toen had ik nog geen hartje gezien) ;)

10. Gerlinda

Becky, leuk zo'n sneeuwbol met een echofoto, ik ben benieuwd naar de reacties :):)

11. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Wat goed al die mooie echo't gefeliciteerd!

Hier vooral s'avonds ook een opgeblazen buik ;) ook ben ik aangekomen want ik pas niet meer in mijn spijkerbroeken!
    Gelukkig komt er zaterdag iemand uit NL die een zwangerschaps spijkerbroek voor me meeneemt!! Kan ik weer rustig ademhalen!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    adora, ik kan je echo foto niet zien dus heb je even toegevoegd, dan kan ik ehm denk ik wel zien.

13. Gerlinda

Ja, ik heb mijn foto's alleen voor vrienden staan ;) nu kun je hem zien :D:D

14. Gerlinda

Lekker die zwangerschapsbroeken, ze duwen niet op je buik ;) fijn dat iemand je zaterdag
    een zwangerschapsbroek meeneemt :)

15. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Zo'n zwangerschapsbroek kans soms echt een verademing zijn ;)

16. judibi

judibi Bekend lid

aichaatje: fijn dat iemand die al voor je meeneemt:) kun je geen leuke zwangerschapskleding bij jou krijgen? heb jij persoonlijk ook last van de huidige onlusten of gaat het aan je deur voorbij? hoop het voor je!

ik zag een nieuwe: welkom:D

zag ook iemand die de intake heeft vanavond (sorry heb erg vluchtige teruggelezen:)) en morgen de echo: spannend! dan wordt het echt ECHT:)

net weer even lekker gegeten, want de avondmaaltijd is echt mijn favoriet nu en dat was nooit zo;) ik ben meer een broodeter maar nu...jammie:D

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik wil geen roet in het eten gooien maar ik vind het ook helemaal niet slim dat je nog een kindje krijgt hoor becky ..

ik weet even niet meer of het gepland is of niet maar met 90 euro "(of 70 ) moet ik er niet aan denken om 3 kinderen en mezelf+man te onderhouden .. !

18. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Mijn zwangerschapsbroeken liggen nog bij m`n schoonzus, en we hebben het haar nog niet verteld.. Overdag dus maar de knoop open of joggingbroek aan en als ik naar buiten ga maar ff krap...

19. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Lisa, fijn van je goede echo!!

Adora, ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar je mooie echo foto, daarom heb ik je toegevoegd (als ik dat goed heb gedaan...).

Mijn buik pas nog gewoon in al mijn broeken... Hij is wel eens wat opgeblazen, maar dat gebeurde voor mijn zwangerschap ook regelmatig..

Heb wel sinds een aantal dagen laat in de ochtend en 's-nachts iedere keer een scherpe pijn in mijn onderbuik, aan beide zijde welke ook doortrekt naar mijn liezen... Dus 2x per dag, houd ongeveer 15 min tot 30 min aan. Voelt niet als krampen. Iemand hier bekend mee?:( Maakt me weer erg onzeker.

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    #1860 Aichaatje, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    Neuhhh een beetje het jaren 60 idee :p ik heb nog wel wat liggen van mijn zwangerschap van mijn dochter maar die spijkerbroek kan echt niet meer ;) plus van haar was ik in de winter zwanger!
    Gelukkig regeld mijn mama dat soort dingen graag voor me!

Mijn onlusten op het moment: pijnlijke borsten, vreselijk moe, heel veel honger :D en een zeurend schaambeen en liezen??

Ik sla ook geen maaltijd over hoor :p

Deel Deze Pagina