September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Yossie.. misschien bandenpijn?

Lisa.. super van je echo zeg!

Breastmommy.. ja dat is inderdaad lastig.. wanneer wil je het gaan vertellen? Hopelijk groei je dan niet te snel!

Onlusten.. hmm heel erg moe zijn, het vreselijk koud hebben de hele dag en het niet warm krijgen en soms wat misselijk.

2. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ik wil het vertellen aan m`n schoonzus en eigen broers en zussen na de eerste echo.

Onlusten; Ongemakkelijk gevoel in baarmoeder, heel moe, misselijk, snel geprikkeld en heb de hele tijd zin in pindakaas!!;)

3. judibi

judibi Bekend lid

aichaatje haha, je hebt me niet helemaal begrepen en da's mijn fout;) ik zag tijdens het teruglezen dat je in Egypte woont, dus ik bedoelde die onlusten haha. mijn fout, sorry:D

die kwaaltjes zijn herkenbaar, maar die pijntjes heb ik daar niet. ik heb echt bandenpijn, zo lekker;)

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Goed gedaan, je kunt de foto zien :D:D:D

5. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik heb steeds dat ik na de maaltijd misselijk wordt, herkenbaar voor iemand?

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @judibi LOL ik had hem inderdaad anders opgevat :D

Oja prikkelbaar.... ik heb al tegen een paar mensen bijna staan schreeuwen..."niets voor mij" :(

Ik vraag me echt af of het bij mij nu ook mijn banden zijn?? Ga het toch eens navragen bij de doc!

Heb net met mijn prenatal heart listener zitten prutsen maar weinig succes! Moest je daar nu meegaan liggen? Bij mij is dat schuimhoesje vebrijzelt ... zou dat uitmaken?
    Weet dat het nogal vroeg is maar ach!! Tis het proberen waard toch! ;)

Ga zo naar bed! Kan er smorgens echt niet uitkomen! hahaaha

7. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Yes heb ik nu ook al een paar keer gehad!! Maar zakt wel vrij snel weer af ;) Of het nu komt door de "vreetbuien" hahhaa :p

8. Gerlinda

Breastmommy, geef je nog borstvoeding aan de jongste? ik zie zoiets in je handtekening staan...
    Heb jij geen last van je borsten?

9. judibi

judibi Bekend lid

aichaatje: welterusten dan maar voor straks:)

marlies: nee, hier geen misselijkheid na het eten gelukkig! vervelend voor je...

vertellen: nou ja een aantal goede vrienden weten het dus ivm het wijntje drinken;) maar de ouders en broers/zussen willen we het pas na de echo vertellen, want wij willen graag dat onze zoon van 7 de eerstvolgende is die het weet. hij ziet al zo lang uit naar een brusje...dus dan mag hij het verder gaan vertellen. maar eerst meer zekerheid via een echo. ik zou het verschrikkelijk vinden om hem eerst blij te maken en daarna weer een mk te krijgen, want hoe leg je dat uit aan een blij mannetje van 7?? dat verdriet wil ik hem niet doen, brrrr...dus na de goede echo:D

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    hier ook misselijk na elke maaltijd hoor.. vooral het avondeten en bij gehakt bakken moet ik spugen dus dat doet manlief hier nu :)

11. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ja ik geef nog borstvoeding aan mijn dochter, m`n tepels zijn wel wat gevoelig, maar het valt te doen hoor!:D

12. Gerlinda

Ik geef ook nog borstvoeding aan mijn dreumes... ik heb helemaal geen last aan mijn borsten/tepels ;) alleen wil de kleine sinds ik zwanger ben nog maar aan 1 kant drinken ;)

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    vertellen.. mijn ouders weten het al en 1 vriendin (die gaf me gisteren een broodje filet (ze wist dat ik dat heerlijk vind) en toen was het stil dus toen moest ik het wel vertellen).. a.s. zaterdag gaan we het via Sophie (een shirtje) aan mijn broers vertellen en na de echo van volgende week donderdag aan mn SO..

14. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Hoe gaat het met je productie, is die niet om laag gegaan?
    Er is trouwens een Borstvoeding- Zwangerschapsforum Borstvoeding en zwangerschap :: Index

15. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb ook zo 'n last van mijn borsten. Alleen geen zichtbare blauwe aders. Jullie wel?
    En verder ben ik moe, moe en nog eens moe. En misselijk met kokhalzen. Zo vies...

Oh ja, ik heb ook last van rugpijn. Het voelt als ongi-rugpijn. Zou dit normaal zijn?

16. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    hey dames,

Hoe gaat het hier??
    Adora al een echo gehad?? Ben benieuwd!!!Zag dat het goed was he!!

@ minder besteden.
    Het gaat er inderdaad om dat e kindje liefde krijgt toch!!! Ik kan me ook enorma storen aan al die kinderen in de duurste kleding. Wij hebben eht niet slecht maar dat betekend niet dat ik mijn kind in de duurste kleding stop. Kan het dan wel beter besteden...
    Liefde is het aller aller belangrijkst!

groetjes!!!

17. Gerlinda

Nee, ik denk niet dat die omlaag is gegaan... zoontje drinkt 3x per dag en is 1 jaar en 9 maanden...
    hij weigert de rechter kant en roept steeds bahh ;)

Ik denk zelf doordat ik nog voed dat ik geen last heb van mijn borsten/tepels (zoals bij de 2 zoontjes) bij de zwangerschap/miskraam had ik ook geen last..

18. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Hoe gaan/hebben jullie het verteld/vertellen? Nog op een speciale manier?

19. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Dat klopt, de melk kan een zoute smaak krijgen.
    Mijn dochter is 33 maanden en drinkt ook nog 3 a 4 keer per dag.
    Ik merk wel dat mijn toestroomreflex minder is geworden. Maar de productie is volgens mij ook nog niet minder, k`zou het geweldig vinden om te tandemen. Maar als ze ophoud heb ik er ook vrede me hoor! Ze is nu toch bijna 3 jaar. ;) Maar de WHO code hebben we tenminste gehaald!

20. Gerlinda

Ik wilde het gisteren na de echo vertellen, maar omdat het hartje nog niet klopt, wachten we eerst de echo van volgende week af..
    Dan mag de oudste bij de broers/zussen een bonbonschaaltje met chokolaadjes met blauwe en rose muisjes er op geven... ik denk dat het dan wel duidelijk is :D:D:D

Deel Deze Pagina