September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jvd1
    Tja, wat valt er uit te zoeken? Mensen met een uitkering/laag inkomen kunnen ook 1 of meer kinderen krijgen. Mijn man en ik hebben een goed salaris dus daar ben ik niet zo bang voor. Het ergeste wat kan gebeuren is dat we in de flat moeten blijven wonen. Het is meer de onzekerheid mbt verhuizen die me onrustig/angstig maakt.

@mamavanbrandon
    Jeetje, wat vervelend. Heeft je ha/vk geen tip of anders een middeltje?

@Sunny & Kim2610, welkom en gefeliciteerd.

@Inge S. Beterschap voor je oudste.

@Lottie
    Wat is een wondfo test? Een zw.test? Verschillende testen kan je niet vergelijken.
    Als je je nu ongerust maakt haal je toch voor 5 euro zo’n testje? Als dat maakt dat je je beter voelt.

@happy79, joh, wat zul je geschrokken zijn in het begin. Maar fijn dat alles goed was.

@Daantje, oh meid wat erg. Ik hoop dat je vader en schoonvader nog wel je kleine mogen leren kennen. Wat is het toch een vreselijke ziekte.:(

@mamaKoen, gelukkig om te lezen dat alles goed is met je beeb.

@Misselijk Gelukkig ben ik nog niet misselijk geweest.
    Alles smaakt (en reuk) me juist extra goed.:)

@MvM, doen er meer mensen mee? Jeetje wat stinken die bussen.
    Hoe reinigen ze dat in hemelsnaam? Ruikt zooo chemisch.

@Borstvoeding, zou je ook bv kunnen geven als je een piercing hebt (gehad?).

@Werken, hoeveel uur werken jullie nu? Zwaar werk of juist zittend?
    Ben wel benieuwd eigenlijk.

2. judibi

judibi Bekend lid

kim: welkom en gefeliciteerd...na 12 jaar:$ wauw! heel leuk:)

happy: gelukkig toch een goede echo, maar man...die schrik die wil je niet! sterkte met bijkomen;)

lottie: is dit de eerste wondfo die je hebt gedaan? dan kun je hem denk ik niet vergelijken met kv tests, is tenslotte een andere test! en met zo een ongeconcentreerd plasje...denk dat je die test maar gewoon vergeten moet!

daantje:...meid, wat ligt het dan akelig dicht bij elkaar:( heel veel sterkte!
    en vanavond veel plezier bij je echo!

mamakoen: dan nu heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!! en dat het verder maar helemaal fijn mag gaan:D

flesvoeding: natuurlijk is bv altijd beter, maar als het niet lukt, of als je het niet wilt, dan is het net zo goed, bedoel ik;) ik vind dat geen enkele mama de stress van het MOETEN van bv moet voelen.

hier: eten zit er weer in jammie. ik eet enorm veel van de avondmaaltijd:D ach, beter dan snacken;) minder buikpijn vandaag. ben er wel achter wat dat was, want ik voelde aan de bovenkant van mijn bollende buikje naar mijn ribben toe ook zo'n onplezante zeur: mijn buikspieren:) da's vandaag gelukkig een stuk minder!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Just say : '' HI ! '' pfff ben moeee !!

kom morgen weer goed meekletsen !

x

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Ff een snelle reactie..

Echo was goed!! Jippie alleen wel 2 weken terug gezet nu. 6 weken en 3 dagen zwanger.. Dit kan door de mk komen dat mijn eisprong later is geweest. Daarim ws ook pas vanaf deze week misselijk.

Wel hartje zien kloppen mag over 3 weken terug komen. Spannend hihi

5. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Goedenavond Dames!!

Ik kom even klagen en mn zorgen uitspreken...
    Ik heb al langere tijd last van buikpijn, in mijn maagstreek, alsof er iets tegenaan drukt. Zou kunnen dat ik last heb van mn darmen en dat die zitten te drukken. (obstipatie?)
    Gisteren was ik bij een vriendin en kreeg ik het ineens ontzettend warm en voelde me niet goed. Naar huis gegaan en behoorlijk aan de diaree(Sorry!) Sindsdien voel ik me slapjes. Ik had al totaal geen honger, nu helemaal niet meer..
    Werd vanochtend weer wakker met gerommel in mn buik en misselijkheid. Heb de hele dag rustig aan gedaan. Rond 3 uur ging ik een plasje plegen en schrok ik want ik had ineens bruin/oud bloed aan het papiertje, met een paar stolsels. Daarna tot nu toe niets meer gezien, maar ik ben natuurlijk als de dood dat er iets mis is... Elk steekje of spiertje vind ik nu verdacht, vreselijk!
    Als ik nou niets meer zie tot morgen, is het dan toch verstandig om de verloskundige te bellen???

Ik lees hier dat een aantal dames al een mooie eerste echo hebben gehad. Hartstikke fijn voor jullie!!
    Vind het echt vreselijk dat ik nog een maand moet wachten..

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hey Meiden

Jeeee wat is er veel geschreven, houd t bijna niet bij!!
    Allereerst,. flora als je nog leest: heel veel sterkte meid.
    Fruity: ik las iets over scheiding van je ouders, dat moet echt naar zijn en zo niet het moment om dat te horen! Hopelijk vinden ze elkaar weer!! Ook denk ik dat je de buikgriep hebt, zo te lezen..Net als half nederland! hopelijk voel je je snel weer fit!!
    judibi: ik ben ook een :"vr"eetzak met avond eten, de vorige zwangerschap kon ik niet avond eten en ik weet niet wat er nu is maar ik heb gewoonv aak trek!

Gelukkig geen misselijkheid hier, al lijkt het me stiekem toh best leuk om af te vallen van een zwangerschap ipv 24 kilo aan te komen zoals de vorige keer ( en ik ben al niet de slankste...) al denk ik niet dat ik gelukkig zou worden van t uitdrogen en de misselijkheid die er bij gepaard gaat...

Ik ga proberen me hier op te abboneren, dan komt ie bovenaan ofzo, hoef ik niet zo veel te zoeken toch? Heb alleen nog weinig de puf om er echt voor te gaan zitten, ben savonds wel errug moe en iks laap ook slecht, kennen jullie dat? Ben heel moe maar vroeg wakker en slaap onrustig..Ow en tot mijn schrik merk ik ook dat ik wat tempramentvoller ben..( of wel moodswings..) mwa vind ik niet zo leuk hoor! hahahaha.

Iemand vroeg hier ook nog of er gewerkt word en hoe. Ik werk 28 uur, heb een dochter van 1. Heb geen fysiek werk maar verbaal / geestelijk wel zwaar werk krijg vaak te maken met negativiteit, agressie, stresssituaties e.d. Tot nu toe merk ik op mijn werk nog niet dat ik zwnager ben gelukkig :)

nou meiden, spannend joh al die eerste echos in aantocht..ik vind het wel lang duren hoor!...Pfff ben op papier nog maar iets van 6 a 7 week zwanger,....Ik wou dat het al 11 week was ofzo, dan is het allemaal wat zekerder he? Succes met jullie echo's dat we maar veel mooie kloppende hartjes te zien krijgen!
    Ben ook benieuwd of hier iemand nog een tweeling (of meer hahaah) gaat krijgen! hihi

groetjes en fijne aaf!

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    oja nog ff, vorig jaar deed ik mee met mvm, dit jaar niet het spijt me maar die geur van die kannen..dat kan gewoon echt niet! en al helemaal niet als zwangere, dat stond me de vorige keer zo tegen. Daarnaast heb ik nu een kleine rond kruipen van een jaar...tis gewoon niet handig. Maar ik gun het natuurlijk wel iedereen, maar ik sla dit jaar het geven van mijn urine ff over...
    En iets over bv: ach een keuze voor ieder voor zich, ik heb het een dag en nacht volgehouden, ging voor geen meter en had echt geen zin meer in polonaise aan mijn lijf, voelde me ziek ( was ik ook, zware zwangerschapsvergifting) en ik dacht, kind als jij blij word van een fles, dan word ik t ook...En dat was ook zo :) wellicht dat ik het de tweede keer wel weer probeer, maar tis voor mij geen must in iedergeval!
    Nou nu ga ike cht...
    doei doei!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Fleurtjes
    is n merk testen. Maar ik had die ook al eerder gedaan en die was donkerder. Doe daar morgen ochtend nog eentje van. Als die lichter is koop ik kv.
    Jazeker kan je bv geven als je een piercing hebt gehad:)!!
    De flessen van mvm kun je buiten laten luchten:)!! Ik doe ook mee met mvm:)

Judibi
    nee had al meer van dat merk gedaan en daar vergeleek ik m
    mee...

Rinke
    owww dus je bent dan 18sept uitgerekend nu!? Ahh nu klopt je banner nie meer!

Fruity
    bij zorgen altijd bellen. Oud bloed kan geen kwaad maar soms is t fijn dit van een deskundige te horen. Sterkte

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sunshine
    als je ze ff lucht buiten dan is de geur weg;) heb ook n zoontje van en jaar, maar die maakt t niet uit of ik in een kan plas of op de wc;) hahaha

10. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    @ sumshine, ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft die buikgriep!!
    en die stemmingwisselingen zijn zeeeer herkenbaar!!!!
    Werk je heel toevallig in de psychiatrie?? Ik moet bij je beschrijving denken aan mijn eigen werk situatie!! :)

@ Lottie, thanks, ik bel idd morgen maar gewoon even

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hmm ik weet nog steeds niet hoe ik me op dit topic kan abboneren...
    En ik heb besloten dat ik deze pagina niet erg handig vind ( overzichtelijk)...zo dat was ff een mopper...
    Nu weer verder :D

hoezo zwanger? en chaotische? hahaha

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    abboneren ontdekt....goed he?
    Nu nog die K banner....Als ik em doe zegt ie dat ik vandaag uitgerekend ben...Nou dacht t niet! hahaha....
    Hmmmm...

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hhahaha Sunshine!! Je komt er wel :D
    Nou oma zit hier te knikkebollen hoor! Wil eigenlijk het journaal nog zien maar denk niet dat ik het haal (tis hier nogal onrustig in t land en morgen zou het helemaal feest worden :$)
    Ze hebben ons al van facebook en twitter afgehouden :x

Zit bij draagdoeken te neuzen op het net! Iemand een aanrader? (ik moet altijd ruim van te voren bestellen omdat iemand het allemaal voor me mee moet slepen ;))

14. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    hahaha!! lukt ie inmiddels?!

15. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

:D--------:D jij hebt helemaal gelijk, vind ik ook ;)

16. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Spannend.... ;) fijn dat het hartje klopte :)
    De eisprong kan idd later zijn door de miskraam ;)

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier net ook een echo gehad, ik heb net een prachtig kloppend hartje gezien, super :D

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Gefeliciteerd Dames!! Geniet van julie echo's, wanneer mogen jullie nu weer?

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    kon t niet laten het toch te noemen;)

Denise
    super!!! Foto!!!

Echo
    zo leuk al die echo's nu!

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik zal morgen even de foto inscannen, ik mag in mijn 10e week weer dus nog even geduld voor de volgende .......

Deel Deze Pagina