Gelukkig heeft hij net even van zich laten voelen!! Vorige week aan de ctg gelegen en toen zagen ze soms dat hij het niet zo naar zijn zin had. Ik moest het dan ook in de gaten houden en had wat tips gekregen. Nou met moeite hebben we het voor elkaar gekregen. Nee ik heb geen angelsound. Wou net dat ik die had, wat was ik ongerust. Hopelijk heeft hij morgen weer een actieve dag. Bedankt!!
Wen ik vind 1x nu voelen wel wat weinig hoor zeker als ze al gezegd hebben dat je t in de gaten moet houden. Dus ik zou eigenlijk even bellen.
@wen tegen mij is gezegd door de vk dat als de beeb zich anders dan normaal gedraagt dus minder bewegen dan normaal enzo dan gewoon te bellen! Beter één keer teveel dan te weinig! Mocht je morgen nog weinig beweging voelen dan zeker bellen! @pakje op de foto van...tja wat was de naam ook alweer... #zwangerschapsdementie wat en super lief pakje! heb al veel kleertjes gekocht maar nog eigenlijk niets waarvan ik zeg ja! Dat moet ze aan als ze geboren is Haha misschien morgen toch de stad nog eens in Haha
ik ben nu ook zwanger van de 3 de en heb ook veel meer last van mijn voor weeen dan bij de andere 2 kids. dat is vaak zo bij een derde zegt de vk.en als het zeer doet idd een paracetamol nemen dan neemt de pijn wat af.
Ik twijfel ook over het eerste pakje. Maar degene die ik t leukste vind heeft geen mutsje of slofjes... Plus dat de knalgroene romper die we van mijn schoonouders hebben gehad ( aller eerste kadootje) doorschijnt... Dus nu kiezen... Wat zouden jullie doen? Nog een bijpassend mutsje halen of t pakje wat ik eerst had bedacht aandoen?
hiero gelukkig super geslapen na 2 rot nachten heerlijk ... @ wen ik zou tog ff bellen als ik jou was myn gyn heeft me op me hart gedrukt zodra je mkinder beweging voelt meteen bellen t hoeft niks te zijn maar tog voor de ckerheid @pakje hiero heel lang getwijfeld wat ik aan zou trekken bij dr maar ben er sinds 2 weken uit liep in de stad en zag dit pakkie dacht egt die moet ik hebben en nu krijgt ze dit aan als ze is geboren
je ken ook gewoon een wit mutsje doen als je dat hebt staat overal bij en gewoon sokjes zodat je tog t pakje aan ken wat je t leukst vind ik zit ook nog te twijfelen heb een mutsje staat op de foto ma heb ook nog een roze met een hartje erop dus neem ze denk ik gewoon allebij mee en dan zie ik t wel als t zo ver is
het eerste pakje wat ik hoop wat de kleine kan dragen hoort ook bij de eerste 3 pakjes die we hebben gekocht/gekregen was met mijn vader de blije doos ophalen en kon het niet laten om even bij de kleertjes te snuffelen. pap was al even enthousiast als ik en we konden het niet laten wat te halen toen even kijken, ik moet een foto ervan hebben..... net als de romper die er onder komt...
Hoi meiden, Hier een rot nacht! Heb 2 uurtjes geslapen en nog 1 uurtje in de ochtend. Allemaal van die kleine hazenslaapjes. Wel heb ik de kleine regelmatig gevoeld, dus dat was wel fijn. Wilde bellen, maar voelde hem zo goed. Ik ga er vandaag gewoon weer goed op letten en anders hang ik aan dw telefoon. Hier trekken we als eerste een pakje aan die we van mijn ouders hebben gehad. ( ook eerste cadeau nadat we hadden verteld dat ik zwanger bent) het is ook een overslagshirtje, dus dat is wel handig. Heb nog een maatje 50 en nog 2 maatjes 56 in de tas gedaan. (ben bang dat ik niet genoeg heb haha) ook een doek bij me en een jasje. Speentjes moet ik nog uit koken. Dan heb ik toch alles?? Hebben jullie iets van een doekje/knuffeltje in bed zodat die straks bij de kleine in bed kan?? Of heeft iemand hier ervaring mee?
Hey Meiden, Zo dat was even wat leeswerk na een weekend @ rommelende buikjes, wat vervelen dat jullie daar zo'n last van hebben en dat t zo aanhoud. Zelf ook wel wat krampjes hier en daar maar hoef ze gelukkig nog niet weg te puffen o.i.d. Sterkte en hopen dat de kleine niet te lang op zich laat wachten @ eerste pakje, ik heb ook heel lang getwijfeld. tot ik dit pakje tegenkwam ik moest hem hebben haha.
hmm ik maak me niet zo druk om het eerstepakje, denk dat de kraamverzorgster toch gewoon iets uit de kast trekt.. trouwens... je weet ook nooit wat het beste past... ik wacht dus liever af..
@nena: wat mams zegt: je stopt toch kleertjes in je vluchttas? er wordt toch stevig geadviseerd om een vluchttas klaar te hebben rond week 36/37, ook bij een thuisbevalling. @hier: [klaagmodus] pfff, ik heb het langzaam wel gehad met zwanger zijn de krampen komen nu frequenter en heviger (maar ze komen nog niet sneller dan om de 20 min. zitten vaak tussen de 25 en 40 min in). ik ben kapot van de slapeloze nachten, maar slapen ho maar. ik wil gewoon mijn stokbroodje fillet american weer hebben . wil weer met de hondjes kunnen lopen, naar de buurtshop (900m van ons vandaan) lopen voor boodschappen, wil weer lekker kunnen zitten op de bank, wil van de rug- en heuppijn af, wil mijn energie terug.... hmm het meeste wil ik gewoon van die voorweeën af. en dit warme weer helpt ook niet mee met mijn humeur. ik wordt er chagrijnig van vreemd genoeg. is het mooi weer, kan je bijna niets . pffff nog 4 weekjes... max 6. pffff, tijd mag wel sneller gaan[/klaagmodus]
Leuke pakjes zeg! Ik heb de pakjes al in de koffer zitten. Hoop dat het past, maar dat zien we dan wel. Hebben ook als eerste pakje een kadootje van mijn zus (pakje met mutsje en slofjes) en moeder (romper). Kan helaas geen foto's plaatsen. Moet toch eens gaan leren hoe dat moet. Wanneer zetten jullie trouwens het bed op klossen o.i.d.?
Ik heb hier het geboortepakje op de commode liggen. Met alles erbij (romper, sokjes en muts) En heb op de vluchtkoffer een briefje klaar gelegd wat er nog gepakt moet worden voor eventueel vertrek. @ Nena, ik werk als kraamverzorgster en een eerste pakje gaat dan in overleg met de vader als er niets klaarligt. Tenminste zo doe ik het altijd als ik geen eerste pakje klaar zie liggen.
Wat een super schattige pakjes allemaal!! Ik heb nog geen eerste pakje. Heb mijn oog laten vallen op het pakje van z8 de nieuwe newborn collectie. Een boxpakje. Deze komen pas 20 augustus in de winkel, dus hopelijk blijft de kleine nog zitten tot dan haha. Zoniet wordt het een boxpakje van de hema. Rose met witte stipjes en een bijpassend mutsje en romper. Ook heel schattig. Net bij verloskundige geweest, doorverwijzing gekregen voor de gyn ivm groot kind. Volgende week dinsdag heb ik daar een afspraak. Verloskundige nam me heel serieus dat het herstel na mijn dochter zo'n drama is geweest (ook een flinkerd) ben benieuwd hoe de gyn erop reageert.
Wat een super lieve pakjes Pff ben echt moe vandaag en ik moet eigenlijk nog zoveel doen Mja hopelijk heb ik straks wat minder last en kan ik nog even naar de stad Haha Liefs syl Zal vnvd uitgebreider reageren!