Sterkte K3lly vanmiddag! Hier ook eindelijk eens redelijk geslapen. Medicijnen voor mijn longen slaan aan!! Ben ik heel erg blij mee!
@Nuage wat balen zeg die bronchitis! Vroeger veel gehad als puber en als ik er weer aan denk krijg ik het spontaan weer benauwd! kan je nagaan als je zwanger bent pfff heb echt meelijden, gelukkig slaan de medicijnen aan. @ een vraagje (ja daar kom ik weer) ik heb het idee dat het nogal rommelt op het moment. Maar ik weet nu precies niet wat een harde buik is, ik was er namelijk van overtuigd dat ik die niet had. Nu zat ik vanmiddag bij een vriendin en (naar mijn idee) begon de baby zich uit te strekken en daardoor werd mijn buik harder en krijg ik steken in mijn liezen (word voornamelijk hard onder mijn ribbenboog) Nu zij mijn vriendin van dat dat harde buiken zijn en dat de baarmoeder zich van aanspant en strakker om de baby komt te zitten, daarom heb ik het waarschijnlijk verward met strekken van de baby. Nu is het zo dat ik de laatste uren dit gevoel erg veel heb en hierbij steekjes in mijn rug en rond mijn navel. Is dit gerommel of wat moet ik hier in hemelsnaam van denken?? @verder kan ik me totaal vinden in alle dames die het op dit moment zat zijn, slecht slapen en balen van het weer... pff ik hoop dat de kleine niet te lang op zich laat wachten haha. Liefs,
Oei oei spannend...op dit moment onderweg naar het ziekenhuis. Het werd ineens wel erg nat tussen mn benen Dus we zullen het straks te horen krijgen.... Jullie horen het van mij!!!
@ Moekje Ik heb ook wel eens dat het wat rommelt (op dit moment zelfs haha). Dan voel ik de baby ook bewegen/uitstrekken en vaak wordt m'n buik dan ook erg hard. Misschien bij jou ook harde buiken? @Me1985 Spannend!! Succes in het ziekenhuis.
volgends mij zit t in de lucht ofzo hiihi t rommeld vandaag bij meerdere dames zo te lezen hiero ook namelijk veel harde buiken nie pijnlijk ma eerder vervelend en ow zo misselijk en lam gevoel en rommelende darmen je kan ze gewoon horen dacht aan de grote boodschap mss ma ik was al geweest vandaag morguh weer op cont dus zal t weer ff aankaarten word er zo moe van pfffff!!!!!
Me1985: spannend. Succes!! Warme weer: vreselijk hè? Blij dat het hier nu regent. Suiker: waardes gingen toch niet helemaal ok. Iom diabetes verpleegkundige de avond insuline opgehoogd van 4 naar 6. Hopelijk ga ik het daarmee weer even redden. Zie op tegen de dag dat ik bij het eten moet gaan prikken. Weer een stukje vrijheid minder. Nuage: succes met de bronchitis. Met dit weer ook geen pretje. Kelly: Hoe is het gegaan? Viel het je mee? Vaak wel fijn om iedereen weer te zien zo'n dag.
Hoi Allemaal, Mag ik ook nog meeschrijven met de laatste loodjes? Ik lees eigenlijk al een hele tijd mee.. maar nu ik verlof heb en het toch zo heet is dat ik niks anders te doen heb als op de bank hangen.. heb ik tijd om ook mee te schrijven.. Ik zit elke dag te wachten nu.. mijn eerste is met 36.6 geboren dus ik heb het idee dat het nu wel mag komen.. maar andere tekenen als harde buiken heb ik niet.. dus dat valt wel tegen.. me 1985 succes hoor!
*breekt in* sommige dames kennen mij nog, omdat ik ook eerst meeschreef in 1 van de september topics...voelt wel gek dat jullie nu bijna moeten bevallen..ik wilde jullie allemaal suc6 wensen en hoop dat het allemaal goed gaat. *breekt weer uit*
Hoi tulip. Ik ken je nog, al weet ik niet meer precies je verhaal. (sorry zwangerschapsdementie) jij had toch een miskraam gehad en je bent toch weer zwanger? Neem het mij niet kwalijk als ik het fout heb.
Ow sorry had niet naar je banner gekeken. Hoe voel je je? Gaat het allemaal goed? Hoever was je bij je miskraam? (als je het er niet over wilt hebben snap ik dat)
Bjoerma, het ging allemaal wel. Was een zware en emotionele dag. Was om 5 uur thuis, en ben helemaal gesloopt. Nu kan het verwerken beginnen, en uit gaan kijken naar ons meisje.
@me spannend! Houd ons op de hoogte! @kelly hoe is het gegaan? Gaat het nu wat beter? @sabine van mij wel hoor hoe meer zielen hoe meer vreugde @hier veel laat van harde buiken ook, wel wat pijn in mijn liezen maar niets verontrustend, kan niet wachten tot ons meisje zich aandient!
Whaaa Me wat spannend! Een dikke knuffel Kelly. Moet een zware dag zijn geweest vandaag en er zullen nog meer zware dagen komen omdat het een plekje moet krijgen.
hee ja 9 weken bijna. Was 14 september uitgerekend. Gaat nu goed hoor, maar heel onzeker. Voel de kleine nu vaak, maar soms niet en dat is met 16 weken helemaal niet erg, maar maakt mij wel onzeker.