Ja dat snap ik dat je dat onzeker maakt! Zeker de eerste 9weken zouden wel erg spannend geweest zijn. Waarschijnlijk is het pas over als je je kleintje straks in je armen hebt. Eind januari/ begin februari?? Zal ook wel raar zijn nu je dichter bij DE datum komt, maar en zo blij voor je dat straks als nog een klein mooi mensje in je armen hebt en een sterretje om nooit te vergeten. Die blijft vooraltijd in je hart. Hoeveel je je??
Zo ik heb opeens onrustige boven benen, zere heupen en een zeurbuik, herkend iemand dit?? Warmte?? Moeheid??
Hier al een paar uur in het ziekenhuis.. Heb 2,5cm ontsluiting maar ze willen ze nu nog niet halen. Ze willen proberen zolang mogelijk te wachten tot 37 weken.. Ik ben alleen zelf zooooo ontzettend moe! Kapot Brak en heb het echt gehad.. De rugweeen zijn killing.. In het begin dacht ik pff waar zeuren die vrouwen over maar dit hou ik echt niet vol meer.. Krijg zo een spuit zodat ik nog even kan slapen, helpt dat niet en gaan de weeen verder word ik vannacht geopereerd en zien we ons meisje, helpt het wel dan kijken ze morgen weer verder.. liefs
melanie Spannend, zet em op!!!! hier nog in het ziekenhuis. vliezen waren inderdaad gebroken en om 8 uur nog geen ontsluiting. maar omdat de beeb in een stuit ligt toch besloten om me ter observatie te houden. de weeen begonnen steeds sneller te komen en rond half 12 had ik al 4cm ontsluiting. de weeen waren echt killing dus ern ruggenprik gehad...nu lekker ontspannen net 5cm ontsluiting dus onze beeb is echt onderweg!! Zooooo eng haha. nu ff proberen mn ogen dicht ye doen....
Soo spannend!! Zet hem op!!! Heel veel succes! Hier wederom drama nacht, ben wel echt moe hoor, maar toch niet kunnen slapen. Warm en mijn lichaam doet zeer met draaien.
10 over 3 had ik al 8cm!! Over ongeveer 45min komen ze weer voelen... Maar 1 ding is zeker, 16 aug. wordt onze beeb geboren JOEPIE!!!
@me1985 Wauw goed bezig meid!! Geniet van het moment zometeen! Hier heeft de spuit niets geholpen.. Heb me dus vol laten spuiten met opiaten en het heeft niets gedaan.. Nog steeds pijn en nog steeds die irritante rugweeen, Word zo weer getoucheerd. Hoop dat ze beseft dat ik klaar ben en het echt niet meer volhoud op deze manier. Liefs
Succes allemaal! Ben wel een beetje jaloers.. Ik wil ook!!! ik ben alweer voor de 3de keer mijn bed uit geweest vanaf 12 uur.. En kan nu niet meer slapen.. Over 1.5 uur maar een ontbijt maken voor manlief..
Wat gaan jullie hard!! We zitten pas in half augustus hoor dames hihihi wel superspannend zeg!!!! Hier ook weer een lekker nachtje...ahum
Oh melanie wat ontzettend balen! Hoop voor je dat ze je snel gaan verlossen van die helse pijnen!! sabine weet hoe het is...de afgelopen weken was ik blij met 3 uurtjes slaap... Sterkte!
Dat is het ergste het gaat je zo opbreken.. Ik ben benieuwd volgende week beginnen de scholen hier weer.. Dus dan moet ik er elke ovhtend om 7 uur uit en dan 4 keer op een dag heen en weer fietsen of wandelen naar school.. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken.. Het is niet super ver maar toch..
Wat spannend ineens! Succes dames! Al heeeeeeeul erg lang niet meer hier geweest, maar ben ook zoooooo wakker . Bah niks aan, slaap is ineens foetsie...
@me wat spannend! Ben zo benieuwd of je beeb nu al geboren is ondertussen. En anders succesmet de laatste cm's. @melanie; ook voor jij een spannende nacht. Hopelijk mag je toch snel bevallen. Het komt nu toch wel dichtbij allemaal hoor meiden... Hier was de controle bij het combispreekuur goed. Mag de 23e terug en dan gaat ze kijken of ik klaar ben om ingeleid te worden. Dus max 12 dgn nog vanaf nu....
Ow wat spannend!!!! Hier vannacht veel wakker geweest maar wel weer snel in slaap gevallen, dus een aardige nacht voor mij doen. Hier komt de kraamzorg straks voor intake, ben benieuwd of alles goed is. Begin het wel een beetje zat te worden. Alles gaat moeizaam en dat weer erbij. Ik had de laatste lootjes een beetje anders voorgesteld. Ben ook echt nieuwsgierig naar de kleine, al heb ik het gevoel dat hij nog wel ff blijft zitten of hadden jullie dat loon en opeens begint de bevalling dan?? Hoe gaat dat?? Heb je voortekenen dat de bevalling begint??
Het wordt steeds drukker hier s'nachts hihi. Bij mijn vorige zwangerschap vond ik die gebroken nachten minder erg, haalde het overdag wel in, maar met nog een peutertje rond rennen is het echt een ander verhaal. @me hoe staat het ervoor? Hopelijk je kleine in je armen! @mel jij ook sterkte!! Ik wil ook bevallen!! Haha stuur die weeën maar hier heen.
Nou hier nog aan het wachten Gyn is net geweest maar het heeft dus niets gedaan :'( Om 8 uur is de overdracht en gaan ze bespreken wat ze gaan doen. Ik hoop gewoon zo dat mijn kleintje niets heeft gemerkt van die spuit en dat ze het goed blijft doen
@mel: sorry als je het misschien al getypt heb, alleen jij had toch stuit en wilde ks?? Ga je nu toch bevallen op de normale manier? Of lig je met een andere reden opgenomen?? Of ben ik helemaal in de war?