September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ons kleintje ligt idd in onvolkomen stuit en ik krijg een keizersnede..

Heb sinds vorige week zaterdag 1cm ontsluiting, en nu sinds gister is daar na heel heftige weeen en rugweeen, slechts 1,5cm bijgekomen.. 2,5cm ontsluiting in 2 weken tijd.

Mijn lichaam is gewoon zoooo ontzettend moe en op.. En ook ons kleintje laat via de ctg zien dat ze er genoeg van heeft..

Mja de doktoren beslissen he..

2. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Okee op die manier, heftig.. Ben benieuwd wat de artsen gaan beslissen dan. Sterkte!!

3. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Volledige ontsluiting maar nog geen persdrang... vind het ontzettend spannend!! Ook hier een kindje in een onvolkomen stuit. Ben het zat, super moe :( en misselijk. Maar we moeten nog ffies door zetten...Lang leve de ruggenprik :D

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @me1985, wow respect voor jou, onvolkomen stuit en toch zelf baren?
    Knap hoor ik durfde dat dus echt totaal niet.

Succes voor zometeen

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Spannend me1985 jij hebt gewoon je babytje al vandaag! Succes!

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Me spannend!!!!!

7. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    @melanie ik ga voor je duimen dat ze je snel gaan verlossen (letterlijk ;)) heel veel sterkte en succes met het opvangen van de weeën en hopelijk heb je snel je wonder in je armen.

@me Jeetje wat spannend je hebt vandaag dus echt je kleintje in je armen!! Wat leuk dat je ons zo op de hoogte houd;) tis net of we er een beetje bij zijn. Heel veel succes met de echte laatste loodjes :)

@hier rampzalige nacht gehad, ik sliep al erg slecht door de warmte en het 600x naar de wc lopen 's nachts heb ik er nu ook nog eens MEGA hooikoorts aanvallen bij gekregen. Dat is het fijne van dit weer 's nachts regen en overdag heel veel zon en warmte gaat alles lekker van stuiven pfff...
    Verder is het naar mijn gevoel nog steeds aan het rommelen, af en toe vervelende krampen en veel (ik vermoed) harde buiken. van mij mag de kleine komen ;) sorry voor het geklaag hoor ;) andere hier hebben veel meer recht van klagen en dan kom ik met me gezeur haha

8. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hey me veel suc6 met de laatste loodjes je het gewoon vandaag je kleine wonder in je armen
    (jaloers)ik wil ook:D
    toi toi toi
    en hoop voor je dat je persdrang snel komt en dan lkkr genieten

9. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hey lieverd
    ik hoop voor je dat de dokters beslissen dat je vandaag je ks krijgt dan ben je velost van die rot weeen
    en ken je genieten ik weet wat je bedoeld sgat ik heb ook in 2 weken tijd ma 2 cm ont word er zo moe van ik begrijp je volkomen dat je dr klaar mee bent

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    T kutte is dan ook gewoon dat ik door mijn ondergewicht gewoon geen reserves heb.. De pijn vreet me op! Ik ben zo bang dat ik straks vel over been ben en dat wil ik echt niet!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wow Me ik hoop dat je je kleintje inmiddels in je armen hebt.

Jeetje Mel ik hoop dat de artsen zo komen met het verlossende antwoord. Knuffel!

12. pattyv

pattyv Actief lid

14 jun 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, me ik hoop dat je inmiddels je kleine al in je armen hebt!!
    En Melanie heel vervelend dat de artsen je zo laten tobben....
    Hopelijk komen ze straks toch vertellen dat ze de kleine gaan halen, sterkte!!!

13. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Me, wow dat is snel gegaan :) Haha
    Hopelijk heb je je kleine inmiddels in je armen!
    #jaloers ik wil ook!

Mel heel veel succes x hopelijk gaan ze je snel helpen!

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Jeetje dat was een druk nachtje zo te lezen!

@ Me, ik hoop met de andere mee dat je ondertussen je kleintje in je armen hebt. Moest wel lachen dat je nog even een berichtje op zp zet terwijl je volledige ontsluiting hebt :p

@ Mel, hoop dat er voor jou ook wat meer duidelijkheid is, bah die doktoren waar je dan aan overgeleverd bent...

15. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Me, leuk dat je ons zo op de hoogte houd. Hoop dat de kleine nu lekker in je armen hebt en dat je mag gaan genieten!

Hier ook een rotnacht. Op zich als ik eenmaal slaap, dan hoef ik tussendoor alleen nog een aantal x te plassen, maar dan slaap ik wel weer verder. Maar het in slaap komen. Heb ontzettende rusteloze benen en moet ze dan bewegen. Was vannacht half 3 voor ik in slaap viel. Normaal helpt ff douchen wel, maar vannacht dus ook niet. Ben uiteindelijk naar beneden gegaan, warme melk gemaakt en ff voor de tv met een stukje chocolade en daarna gelukkig in slaap gevallen. Heb op bloedarmoede eigenlijk geen klachten, maar deze nachten zijn toch wel erg frustrerend, omdat ik wel moe ben. Nou ja, nog maar maximaal 7 weken hier, dus moet nog maar even doorzetten en de slaap overdag inhalen.

Melanie, succes nog even. Vervelend dat de doktoren over de beslissing gaan van halen of laten zitten. Tuurlijk hebben zij er verstand van, maar als jij het niet meer trekt en de kleine heeft het in je buik ook niet zo naar de zin, dan kan je toch beter ingrijpen. Ik hoop dat je snel hoort wat ze nu gaan doen en dat je vandaag misschien wel je kleine in je armen hebt!

16. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @slechte nachten vandaag ook weer goed geslapen! Raar hoe dat ineens weer verandert! maar misschien komt het ook wel door dat ik al twee dagen non stop bezig ben met schilderen etc. :)
    Ach ik vind het niet erg, alleen overdag blijf ik zo onwijs moe :( en de hitte helpt ook niet mee..

17. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    sgat niet te druk maken komt wel goed zeur gewoon door en zeg dat je t echt nie meer trek dat je dr kapot van ga ...ik denk an je
    wnr hebbie ant dan over hoe of wat?

18. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hiero vanmiddag weer op cont bij de gyn
    en hopelijk groeit me kleine meid goed krijg weer groei echo
    dus ben benieuwd...

19. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Nou meiden, heeeeeel gauw berichtje van mij:) twins zitten er nog lekker, maar ze zitten er wel aan te komen. Niet zo gek met 36 weken. Volgende week wordt internet gemaakt, ze moeten de hele kabel opgraven enzo... Heb dus best veel gemist geloof ik!!

Iig, Gladys, nog van harte gefeliciteerd met je zoon!!

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier net weer groeiecho gehad. Kleine wordt nu op 2400 gram gezet (!) best groot dus maar wel binnen de marge. Is wel gezegd dat ze me niet verder dan 40 weken laten lopen door de diabetes en mogelijke zelfs 38.

Me ik denk aan je!!
    Aan jou ook Melanie! Hoop dat ze je willen helpen nu

Deel Deze Pagina