September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    :D Nog even snel een foto spammen hoor haha

20120816_151507.jpg

2. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Dikke handen en voeten hier ook. Minder gevoel ook erin, hihi hoort er ook allemaal bij zeggen ze :p

@me haha ja dan is de kleine er en heb je nog slapeloze nachten.
    Wel vervelend van die hechting die irriteerd.

3. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Die foto miste ik even! Wat een plaatje! Lekker bolle toet voor 37 weken!

4. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Hoe zal het eigenlijk met Melanie gaan??

Nu nog even proberen te slapen, voor ik het weet staat er weer een klein peutertje te springen naast me bed.

5. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Daar zeg je me wat Pris!
    Hoop zo dat Melanie inmiddels ook is bevallen en geniet van hun kleintje!!

@Bolle toet, ben heel blij dat hij niet is blijven zitten tot 40 wkn haha
    wil geloof ik niet weten hoe groot hij dan geweest zou zijn :D

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Me, wat een prachtig ventje zeg!! Lekker van gaan genieten. Wel vervelend van die ene hechting. Hoop dat je er snel geen last meer van hebt.

Heb niet meer geslapen. Wekker gaat zo, dus gaat ook niet meer lukken. Kijken of ik vandaag nog ergens een uurtje slaap kan pakken.

Overige dames, nog wat geslapen?

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Zoooo gezellig hier 's nachts.. Vanacht wel 5 uurtjes geslapen en maar 4 keer naar de wc geweest..:D Maar helaas nu toch wakker..

Me1985 Wat een lekkere bolle toet zeg! Wat was zijn gewicht dan, dat heb ik even gemist denk ik. Ik had het met mijn eerste ook hij is geboren met 36.6 en woog toen al 3510gr. Ik was ook zoooo blij dat hij niet was blijven zitten tot 40wk.

8. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Seline hier ook niet meer geslapen vanaf een uurtje of 4. Overleef ik wel weer en kan vast vandaag nog wel een uurtje slapen. Hoop dat dat jou ook lukt!!

Wauw Sabine joue eerste was dus ook een kanjer :D
    Thijs weegt 3710 en is ongeveer 51cm...

9. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Gefeliciteerd me1985..!!! Wat een mooi mannetje!
    Dat is al een flinke vent voor dat termijn.. Had je zwangerschapssuiker?!

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hij was inderdaad een kanjer 52 cm.. En hij is nu 5 jaar later nog steeds lang maar van dat bolle is niks meer te zien want hij is al een jaar 20 kilo terwijl hij wel bijna 8cm gegroeid is..

11. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Nee geen zwangerschapssuiker Naomi
    Geef mn vriend gewoon de schuld :p haha Die is ongeveer 2 m lang en 2 m breed :D

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @me1985, Nope ik is nog niet bevallen.. Ik moet het nog even uitzingen zeggen ze hier gewoon. Ruzie gehad gister en al.. Mja in het ziekenhuis heb je zelf niet veel te vertellen.
    Maar ik zing het wel uit.. Daarna gewoon een dikke klacht.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaar, GEFELICITEERD met je kleine man! Wat een scheetje zeg!!

liefs

13. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    @me: soo 3710 met dat termijn!! Wees idd maar blij dat hij er eerder uit is haha.

@melanie: hebben ze wel een datum voorgeteld tot wanneer ze je max. laten lopen? Moet je al die tijd in het zh blijven?

Ik ben echt benieuwd dinsdag moet ik naar de gyn, om te kijken of ik eerder ingeleid wordt. Verloskundige staat er wel achter, maarja de gyn heeft toch het eind woord erin.

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Wat is Thijs een schatje zeg! Wel balen dat je nog wat last van je hechtingen hebt maar gelukkig is dat maar tijdelijk van aard ;)

Ben benieuwd hoe het met Enjoylife gaat....

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Me, wat een mooi ventje zeg!

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    De datum is idd al wel bekend (zet ik hier niet neer ivm meelezers)
    En tot die tijd blijf ik in het zkh, En daarna ook nog even ivm de keizersnede.

Heb het wel een beetje gehad.

Liefs

17. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Wat balen Mel! Maar gelukkig heb je al wel een datum gekregen waarnaar je toe kunt leven. Succes met de laatste loodjes. Dikke knuff voor jou.

Is enjoylife ook al bijna aan het bevallen dan?

18. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi mannetje me!

Hier de warmte helemaal spuugzat. En ook ik heb buten vermoeidheid eigenlijk niet echt te klagen maar nu zit ik vol in de ventilator, zonnescherm is uit en zweet me nog een ongeluk. Pfff gelukkig zitten we hier allemaal in t zelfde schuitje beetje herkenning is wel fijn!

Mn vriend neemt me vanavond nog een keertje mee uit eten. Zo lief! Nu kan t nog. Weet alleen nog niet hoe we er heen gaan. Normaal nemen we de fiets maar als ik af moet stappen zit mn buik klem. Lopen begint pijnlijk te worden nu de kleine wat ingedaalt is en als we met de auto gaan (waar we waarschijnlijk langer over doen dan lopend) kan hij geen wijntje drinken. En aangezien hij dat straks ook niet meer wil omdat hij me naar het ziekenhuis miet brengen als t zover is gun ik m dat nog wel nu.

19. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    kop op mel ff doorzetten nog je hebt nu gelukkig een datum
    dus ken je daar na toe leven ...
    hiero vandaag 37 weken woeiiii

@ me wat een sgatje zeg wat een grote bink zeg ik heb dat nooit gehaald met mijn kinders
    maar ik moe dr bij zeggen dat mijn jongste prematuur en dysmatuur was en de oudste was netje 48 cm en 3 kilo
    ben benieuwd wat me kleine meid word zal ook wel nie groot zijn .. we zien t wel

20. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @thijs wat en mooi ventje :) alleen bale van die hechting! Deed heer hechten enzo veel pijn? (ben daar zelf een beetje bang voor Haha)

@nacht brekers hier onwijs onrustig geslapen, veel krampen en harde buiken maar niets regelmatig of dat het steeds erger werd.

@hier vanmiddag controle bij de vlos ben benieuwd of de kleine nu inmiddels is ingedaald vorige week dachten ze dat dat deze week wel ging gebeuren! Ook voor mij is het nu afwachten de magische grens van 37 weken is bereikt!

@melanie sterkte in het ziekenhuis hoop dat je niet te lang met hoeft door te lopen!

Deel Deze Pagina