Vk is net geweest.. Ik heb 2 a 3 cm ontsluiting.. Volgens haar ligt het hoofdje helemaal diep en is de baarmoedermond helemaal zacht .. Dus het is begonnen.. Nu even afwachten en als de weeen sterker worden weer bellen en dan gaan we naar het zh.. Toen ze weg ging zei ik misschien tot straks en anders tot morgen op het spreekuur.. Ze zei nou dat denk ik niet
Eigenlijk niet meer een echt rot gevoel.. Maar ik heb mijn eerste bevalling ook niet echt als heel pijnlijk ervaren.. De verloskundige ging net inwendig voelen ze zegt dit doet even pijn maar ik vond het wel meevallen.. Hoge pijngrens denk ik
Aan alle bevallen dames GEFELICITEERD!!! Aan alle dames die aan het bevallen zijn heel veel succes! Ik weet het laatste tijd alleen nog maar korte berichtjes geplaatst, helaas gewoon te weinig energie om uitgebreid overal op in te gaan maar ik blijf uiteraard meelezen! @hier bed staat eindelijk omhoog! (schrok wel van de hoogte Haha wij hebben normaal een redelijk laag bed ook de muurschildering is zo goed als af! Hier verder nog geen tekenen van een naderende bevalling, ze mag van ons komen Haha maar ze laat nog niets merken! (stiekem een beetje jaloers op jullie Haha ben gewoon zo benieuwd naar ons kleintje!) Morgen de vluchtkoffer verder in orde maken, mochten we onverhoopt toch naar het Zkh. Moeten Veel liefs syl
Sylvana geeft niks joh...je moet lekker uitrusten Nog nieuws over de dames die aan het bevallen zijn? Spannend hoor!! Hier de nachtelijke voeding, de kleine man hoeft 's nachts gelukkig maar 1 x hihi. Rond half 7 is hij weer aan de beurt Ben zoooo blij met vriendlief, die gaat er samen met mij uit haha. De 1 maakt en geeft de fles, de anders verschoont Zal hem dus zo gaan verschonen, rook al een cadeautje whahaha. Voor de dames die wakker zijn, hoop dat jullie zo lekker verder kunnen slapen *welterusten* Voor de dames die bezig zijn te bevallen You go girls!!!
Nieuws van Elvinia! Vannacht is hun zoon en dochter geboren! De namen komt ze zelf vertellen! Gefeliciteerd meid!
Elvinia gefeliciteerd meid! Wauw, een zoon en een dochter Ik hoop dat alles goed is gegaan, dat de kindjes gezond zijn en dat ook met jou alles goed gaat... Super goed gedaan!!
Elvinia, ook hier van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! Sabine, hopelijk heb jij je uk ook al in de handen, zo niet: Zet em op meid!!!
De vk heeft om 02.15 mijn vliezen gebroken toen ik 4 cm ontsluiting had.. Om 04.27 is onze zoon geboren! Ik ben voorlopig nog in het zh omdat ik 1.5 liter bloed heb verloren..
Sabine Gefeliciteerd met jullie zoon, nu snel herstellen en dan lekker thuis gaan genieten!! Elvinia Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter, ook voor jou natuurlijk lekker genieten!!!