September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn idd voorweeen, nu heeft Vk verteld dat de weeen ook weg kunnen zakken door adrenaline. Als het ochtend licht wordt of als je het heel spannend vind worden... Bij mij zijn ze al twee keer na uren weggezakt. Morgen ga ik na de seks heeeeeeel ontspannen zijn, kijken of het dan wel blijft. Dus misschien ook een tip voor jullie

2. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nena oké dat wist ik niet :) maar zal het eens in mijn achterhoofd houden :)
    Morgen afspraak bij de vlos ben benieuwd wat ze daar zeggen! Kijken of ze kunnen zien of er al iets bezig is of dat het echt allemaal voorwerk is ;)

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Elvinia dat is schrikken! Ik hoop dat de uitslag niks ernstigs is!
    Wij zijn gisterenmiddag thuis gekomen. Vannacht had Hakan heel veel krampjes dus ik heb maar 4 uurtjes geslapen..
    Verder gaat het super met de borstvoeding!
    En ik hoop voor de dames die nog moeten bevallen dat jullie allemaal z'n makkelijke bevalling als ik hebben maar zonder bloedverlies.. Ik heb helemaal geen last van de onderkant geen spierpijn helemaal niks.. Echt heel raar maar gelukkig..

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Zo ik ben even een paar dagen niet geweest en wat een hoop bij de te lezen!

@ alle nieuwe mama's gefeliciteerd!
    @ ben even de naam kwijt (sorry) dat zal even schrikken geweest zijn met roos! Hopen dat de uitslag snel komt en dat deze positief is.
    @ wat een hoop rommelende buikjes weer, hier de laatste dagen erg rustig helaas.

@hier de temperatuur in de woonkamer is eindelijk gezakt naar 24,5 graden wat een verademing! Helaas heb ik zodra een temperatuur buiten zakte een griepje opgelopen dus ik heb de afgelopen dagen alleen maar op de bank gelegen omringt door tissues.
    En ik maar grappen tegen me vriend als ik nou nog zo zou niesen als ik moet bevallen zal de uitdrijving wel spoedig verlopen hahaha.
    Ben het zoooooooo zat dat zwanger zijn en ik ben zoo ontzettend benieuwd naar ons kleine mannetje! Kan niet wachten hem te zien!

5. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Ben weer terug uit het zh. De baby was nog steeds niet ingedaald en met voelen moest ze heel diep. Hij ligt dus nog heel hoog....:(
    Ik mocht kiezen of wachten tot max 39 wkn en dan hopen dat het wel verweekt is en mijn vliezen gebroken kunnen worden of volgende week dmv tabletten alles week maken en dag 2 vliezen breken.
    Aangezien ik bijna niet slaap en niks meer kan, toch voor de 2e optie gekozen. Nu mag ik me as woensdag melden in het zh en zal als het goed is donderdag onze beeb geboren worden.

6. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Spannend mamakaatje!
    Alvast heel veel succes woensdag en donderdag....

7. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh spannend mama kaatje :) heel veel succes al vast!

8. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

oeh mamakaatje spannend hoor!! Nog een weekje!!

9. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Jeetje wat lees ik allemaal spannende dingen!

Sterkte met Roos...hoop dat het allemaal mee valt.

Hier, tegenslag met een hechting...een stukje wond is gaan wijken en het staat nu open :( Een soort gat lijkt het wel *Sorry voor het ranzig verhaaltje!*
    Nu is het een kwestie van goed schoon spoelen en hopen dat het vanzelf weer naar elkaar groeit. Fijn voelt het in elk geval niet!

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ me, oei dat klinkt inderdaad niet fijn. Ik raad mijn kraamvrouwen altijd aan om met dit soort dingen in een badedas badje te gaan zitten. Haal de normale badedas in huis en maak hiervan een badje om 2 keer per dag even in te zitten. Hiermee houd je het goed schoon, badedas ontsmet, en zo hebben bacterieen geen kans.

11. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @me dat klinkt niet echt prettig! Hopelijk geneest het voorspoedig!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zo zielig dat je mannetje zo'n last had van krampjes Sabine.
    Wel fijn dat jullie lekker thuis zijn.

Auwie Me :(
    Sterkte ermee!

Spannend Mamakaatje!

13. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    K3lly badedas als in "zo in mn sas met badedas"? Het douche gel / badschuim?
    De verloskundige zei een zoutbadje...maar lijkt me zo pijnlijk

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    haha ja die ja ;)
    Groene soda kan ook, werkt ook ontsmettend maar is wat agresiever.

15. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Nou dames, ik hoop dat iedereen goed slaapt vannacht! Weltrusten iig.

16. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Toch nog even een bericht van mij. heb 2cm ontsluiting. op ctg was duidelijk te zien dat bm onrustig was. kleine deed het goed. gyn verwacht door alles dat ik binnen enkele dagen wel eens kan bevallen. heb nu alweer. lichte weeen. slaap lekker allemaal :)

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat spannend Melindy!

18. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Spannend hoor melindy!

Hakan heeft tot net geslapen en toen heb ik hem wakker gemaakt voor zijn voeding. Dus het gaat beter als gisteren. We hebben ook de tip van inbakeren gehad van de kraamhulp en dat werkt super!

19. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Fijn dat Hakan beter slaapt dan gisteren Sabine Ook voor jullie een stuk prettiger :D
    Zit hier nuthijs de fles aan het geven...pff dat schiet 's nachts echt niet op!
    Hij doet er echt lang over... dus vannacht laten slapen tot hij uit zichzelf wakker werd in de hoop dat hij dan makkelijker zou drinken. Nou helpt niet dus haha

20. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    melindy spannend zeg!!

Deel Deze Pagina