Hhmm gelukkig heb ik alleen zwarte broeken Ohja en het interesseert me niet zo wat anderen denken haha
Jee vanochtend erge krampen... Toen ineens sprinten naar de wc en giga diaree. Echt heel erg. Net alsof ik een giga vergiftiging heb. Nu is het over. Maar ben echt helemaal leeg geloof ik :s dus misschien het begin???? Jeetje zeg!!!
Obja @ evita.. Zo voel ik me ook... Gister de hele dag en dan vanochtend die diaree... Ik denk dat het idd een voorteken is??
heb ff gedoucht en een paracetemol genomen en ff liggen en moe zegguh dat ik me stuk btr voel hopen dat t ff zo blijft anders bel ik alsnog...
Pas je op met paracetamol... Er komen meer en meer studie resultaten de laatste tijd dat het slecht is voor baby.
Kan een teken zijn ja. Paracetamol kan gewoon hoor. Dus lekker nemen als het moet! Zolang er geen toevoeging bij zit.
Hmm ieder zijn eigen keus maar hier in nl geven zevaltijd maar paracetamol, vertrouw ook niet alles wat de doctor zegt he BBC NEWS | Health | Baby paracetamol asthma concern
@ Paracetamol mag gewoon hoor....de laatste 2 weken voor de bevalling nam ik elke avond voor het slapen gaan 2 (op advies van het ziekenhuis omdat ik veel buikpijn had en daar door slecht sliep) @ Diaree ook veel last van gehad een week voor dat ik ging bevallen... dus wie weet een voorteken haha
je hoort het indd meer dat het lichaam zich helemaal zuivert en leeg maakt (spugen diarree) iets voor de bevalling. dus wie weet! ik duim
Oh spannend! Hier net de woonkamer weer leefbaar gemaakt Haha vriendlief aan het koken en vnvd gezellig visite En jullie? Gaan jullie nog iets doen van het weekend? Liefs syl
dadelijk een hapje eten morgen nog wat poetsen vrees ik maandagnamiddag komen mijn meiden naar huis, die zijn aan zee met mijn ouders en dinsdagochtend om 7u15 aanmelden in het ziekenhuis voor de keizersnede SLIK
Ik heb vandaag een dag vol kraamvisite gehad...best vermoeiend! Nu snel wat eten en dan vanavond nog 2 mensen op visite en dan rust! Haha Nou ja, morgen komt er ook nog visite maar gelukkig niet de hele dag
mijn gyn zegt juist dat ik pc moet nemen als ik me misselijk voel of hoofpijn heb of wat dan ook dus ik ga dr van uit dat t wel goed zit anders zeggen ze tog zoiets nie?? dus t ken een voorteken zijn als je je zo slecht voelt mmm we wachten geduldig af .....