Pabbels en Fabsie Gefeliciteerd!!! Geniet van jullie kleintjes! Morgen weer naar de vk, kijken of hij goed is ingedaald...
Gefeliciteerd alle nieuwe mama's! Geniet er van. Het lezen van alle geboortes wekt wel een 'ik-wik-oohook' gevoel op trouwens. Morgen weer naar de gyn toe, weer een week verder en wat voor een week Sinds vorige controle is het al aan het rommelen. Gisteravond leek het door te zetten, maar nee hoor... het zakte wéér weg. Daardoor wel weer eens goed geslapen Ik was gewoon moe van alles. Maandag is m'n moeder weer geweest en die heeft m'n huisje weer schoongemaakt. Vanochtend heeft schoonmama de tuin gedaan, zodat die ook weer netjes lijkt. en `s middags met m'n moeder centrum in gegaan. Heb nu een voedingskussen in huis, na veel twijfelen en dubben over wel/niet. Hopelijk helpt ie beter dan de handdoek(en) die ik nu gebruik `s nachts om te slapen.
Pabbels, gefeliciteerd met je zoon! Fabsie, gefeliciteerd met je dochter, leuke naam! Staat ook op mijn lijstje.
Gefeliciteerd iedereen met de geboorte van de beebs! Fijn dat het met iedereen zo goed gaat! @ik wil ook gevoel is hier ook aanwezig Haha Voor iedereen welterusten!
Hoi dames, Wij zijn woensdag 29-08-2012 om 01:48 uur trotse ouders geworden van een prachtige dochter genaamd Kaylee ze weegt 2620gram en is 47,5 cm lang. De kleine meid maakt het prima.
Alle andere dames de bevallen zijn van harte gefeliciteerd. Wat een leuke namen allemaal. Dames die in spanning zitten/ bezig zijn of nog even geduld moeten hebben succes met de laatste loodjes.
Hoi meiden, Om 00.01 uur ben ik bevallen van een Gezonde jongen Jayden. Het gaat goed met ons. Al ben ik nu aardig moe. Hij is via de keizersnee gekomen, dus hoop op zondag naar huis.
D3b en Wen gefeliciteerd met jullie beebs!!! Begin me af te vragen wie de eerste september-mama gaat worden..... Tirza welkom!!