Beautevil, gefeliciteerd met jullie zoon! Me, zwitsal eucalyptus mag pas vanaf zoveel maand dacht ik. Heb toen op de verpakking gekeken en toen niet gekocht omdat het nog niet gelijk gebruikt mag worden. Ik zou het even checken als ik jou was.
haha das lief nuage maaar toch voelt het zo ik heb al sinds week 32 voorweeen en de laatste twee weken continue ongesteldheids pijn. het gaat niet eens weg.. het is voortdurend aanwezig.. zou bijna denken dat het niet goed is maar de vk zegt dat het kán... t vervelende is meer dat ik gewoon echtniet meer weet wanneer ik moet denken ´NU begint het¨want ik heb al wel meerdere keren ´regelmatige ´ voorweeen gehad die dan n 4 uur weg zakken -_- maar straks begint het écht en heb ik na 4 uur al volledig ontsluiting en de VK nog niet eens gebeld!!! pfff...
@nena oh dat is vervelend! Hier ook nog geen beeb hoor! Pff wachten duurt zo lang Hopelijk laten onze beebs niet meer al te lang op zich wachten! Liefs
Beautevil???m gefeliciteerd met jullie zoon. Heftige bevalling zeg. Hoop dat je snel weer topfit bent en geniet maar lekker van jullie kleine man.
Dankjewel meiden, het was zeker heftig maar de moeite waard. Hier een foto toen ie net bij mij werd gelegd . We mogen misschien maandag naar huis. Infuus is eraf dus vrij van draadjes!
Hoi meiden, even een update van mij. Het heeft even geduurd, maar ben onwijs ziek geweest. Woensdag ochtend ging ik op controle in het ziekenhuis bij mijn vk. Vertelde dat ik de kleine wederom niet goed had gevoeld. Voor de zekerheid even aan de ctg boven bij de verloskamers. Na 10 min stonden ze met zijn alle naast mijn bed. Het hartslagje daalde soms, hij had het niet zo naar zijn zin. Kreeg de mededeling dat ik waarschijnlijk niet naar huis mocht. Uiteindelijk is besloten om mijn vliezen te breken, want ik had 2 cm ontsluiting. Om 12 uur heb ik weeen opwekkers gekregen en al heel snel kwam er een weeënstorm!! Om 15 uur was het bijna niet meer op te vangen en heb ik een ruggenprik gehad. Wat een verademing... Om 21.00 uur Zat ik op bijna 10 cm, maar hoofdje lag nog niet laag genoeg. Ik moest elke wee zachtjes mee persen. (verdoving stond onder tussen uit :-s ) het lukte niet, het hoofdje bleef hoog zitten. Om 23.10 uur is besloten om een keizersnee te doen en om 00.01 uur is Jayden geboren. Ik ben de afgelopen dagen erg ziek geweest omdat ik ook mede door mijn chronische ziekte niet tegen al die medicatie kan. Constant overgeven, wat niet fijn is met een buikwond. Nu gaat het aan de beter hand en lig ik heerlijk met mijn kleine mannetje te kroelen. Morgen mogen we waarschijnlijk naar huis. Binnenkort zal ik proberen een beetje terg te lezen. Meiden die nog moeten bevallen, heel veel succes. Het is zo mooi als je je kleintje in je armen krijgt...
Wen & Beautevil gefeliciteerd met jullie zoontjes Allebei snel herstellen en hopen dat jullie snel naar huis mogen
Wen, gefeliciteerd met jullie kleine man. Vervelend dat je zo ziek was van de medicijnen, maar fijn dat het nu wat beter gaat. Hoop dat je snel aansterkt en geniet maar lekker van Jayden!
Nog geen september baby?? Ben zo benieuwd wie de eerste is Ik was vandaag (02-09-2012) officieel uitgerekend van Thijs...
Nou dames, vandaag is een prachtige dag om te bevallen hoor! Voor jullie dan. Want vandaag ben ik jarig en de zon schijnt. Laat de baby's maar komen.
Er is wel al een september baby geboren. Alleen is dat hier nog niet gemeld, wel op facebook. @ selina, gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je dag.
Gefeliciteerd met je verjaardag Selina Fijne dag toegewenst, je hebt er prachtig weer bij! Oh is er al een september baby?!? Van wie? Ben benieuwd!!
Ja ben benieuwd wie was de gelukkige @selina gefeliciteerd met je verjaardag! @thijs wat grappig lijkt me dat hoe voelt thijs zich vandaag? Al wat beter dan gisteren?