September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oeh hier gister ook zware nesteldrang gehad.
    Boven de slaapkamers helemaal spik en span gemaakt en de kinderwagen opgemaakt en op de slaapkamer gezet( meiske komt snachts gewoon op dr eigen kamertje te slapen).
    Badkamer van boven tot onder en de kitranden schimmelvrij gemaakt. De kelder opnieuw ingepakt en schoongemaakt en achterthuis nog aan de gang geweest.
    Zodalijk komt mn mama helpen de keukenkastjes schoon te maken en opnieuw in te pakken zodat alle babyspul er bij in kan (flesjes,sterilisator,flessenwarmer etc)
    Busy busy busy. Maar dan is morgen de boel gewoon klaaaaaar *op een paar miniscule klusjes na*

2. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Even een kort berichtje van mij : zo naar de gyn en dan hoor ik wanneer ik word ingeleid :D jippie!

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Spannend Bentje!

Mams, denk dat wij dat aankomende zaterdag allemaal gaan doen. Vooral onze badkamer is ook toe aan een poetsbeurt. De babyspulletjes staan wel al in een la van de keuken, dus dat hoeft niet meer. Bed nog op klossen en wiegje,ledikantje en kinderwagen opmaken en dan zijn wij ook klaar.

4. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Realizeerde me gister dat ik nog maar een paar dagen kan uitslapen voor de rest van mijn leven! Pfff

5. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Waarvoor maken jullie de kinderwagen op?
    Voor de eerste nacht of iets?
    Hier ook een kinderwagen maar de baby heeft toch een bedje op zijn eigen slaapkamer? Het kan zijn dat ik de plank nu helemaal mis sla hoor :p

6. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Nena: de rest van je leven? Nee hoor... wacht maar eens tot de kids in de pubertijd zijn... dan kun je ze terugpakken ;)

Sylvana: hier slaapt Domenic in de kinderwagenbak als hij 's nachts slaapt. Die staat dan (op 2 stoelen) naast ons bed. De kids hebben altijd, zolang ze nachtvoedingen kregen, bij ons in de kamer geslapen. Daarna zijn ze langzaam naar de eigen kamer verhuisd. Nu blijft Domenic bij ons op de kamer tot dat de kamers van de kinderen klaar zijn en hij dan zijn eigen kamer heeft.

7. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oké heb ooit gehoord dat dat niet mocht omdat dat slecht was voor hun rug Ofzo,als ze daar langer dan een aantal uur in liggen! Maar het is wel een slim idee zeker voor de eerste paar nachten :)
    Hebben jullie er nog en speciaal matrasje in liggen of gewoon het matrasje wat er bij hoort zeg maar

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Baby's mogen niet te lang in een maxicosi liggen omdat dat slecht voor hun rug is. Omdat ze dan niet helemaal plat liggen. Een kinderwagen kan geen kwaad hoor... daar liggen ze helemaal plat in ;)

En ik heb alleen het matrasje wat erbij hoort erin liggen

9. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oké bedankt voor de info :) vind dat idd een slim idee voor de eerste paar dagen :)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    HEt klopt wel hoor, baby's mogen ook max 6uur achter elkaar in de kinderwagenbak. Maargoed de eerste tijd mogen ze toch geen 6 uur aaneen slapen ;)
    Nee onze meid komt overdag in de kinderwagenbak bij op de slaapkamer de 1e week en snachts slaapt ze in haar eigen bedje.
    En dan na een week gaat ze volledig naar dr eigen kamertje.

Hier nu de voor mij grote klussen klaar:D De keuken is nog nooit zo schoon en georganiseerd geweest:p haahahaahahahaha

Nu alleen nog adresstickers en wat klussen voor manlief.
    Morgen 37 weken, dus ik zeg: BRING IT ON :D

11. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Wij hier een Wiegje op de kamer voor de eerste paar weken, met name voor de borstvoeding. Is familiewiegje dus niet hoeven aanschaffen. Anders waarschijnlijk ook wagenbak van kinderwagen gebruikt.
    Overdag gaan de slaapjes wisselend denk ik. Soms in de box, soms in de wandelwagen (als je weggaat bijv) en soms op zijn eigen kamer in ledikant. Zo ging het met onze eerste iig.

Succes nog even Melindy.

Hier voorlopig rustig. Wel gaat rechterheup zeer doen en af en toe zwikken. Laatste loodjes hè? En slaap veel op rechterkant.

12. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    En poetsdrang herkenbaar. Zolder opgeruimd en idd in keukenkastjes plek voor babyspul (slabbetjes, spuugdoekjes, flessen etc) gemaakt. Moet nog wel plekje voor mijn kolf maken.

Huis nog nooit zo netjes geweest.

13. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Thijs slaapt overdag in de kinderwagen bak en die staat in de box.
    Dat scheelt weer trap lopen overdag want dat gaat niet zo heel soepel nog...
    's avonds / 's nachts slaapt hij in zijn wiegje op zijn eigen kamertje.

Bentje al nieuws wanneer je ingeleid wordt?

14. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens een draagzak aangeschaft om de trap mee op te gaan, we hebben twee grote trappen dus dacht dat dat een goed idee was... Iemand een mening?

15. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Jaaa :D morgen om half 8 melden en hopelijk heb ik morgen middag mn ventje in mn handen :D

Wie waren er bij jullie bij de bevalling?

16. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    @nena: lijkt me een goed idee als je de kinderwagen niet makkelijk mee naar boven kan nemen! vriendin van mij had ook dat probleem maar zij had altijd de kinderwagen in de auto liggen en droeg de kindjes gewoon naar boven. zonder draagzak! net wat jezelf makkelijk vind!

@bentje: jeetje wat spannend!! morgen al! heel veel succes alvast!
    ik had bij mn 1e, mijn moeder, schoonmoeder, schoonzusje en partner erbij!
    (schoonzusje werd later weggestuurd.. ze vonden haar wat jong en het was wat druk)
    bij de 2e had ik mn partner en mn moeder erbij!
    en deze keer wil ik alleen met mn partner zijn! :D

17. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Nena ik vind zo'n draagzak helemaal niks... Heb hem wel gebruikt voor mn nichtje maar ik vind het onhandig. Ik wilde wel een draagdoek, uiteindelijk ook niet aangeschaft.

Traplopen gaat bij mij niet soepel omdat ik best een grote wond down under heb wat veel tijd nodig heeft om te helen...

Bentje wat spannend!! Hoop dat je vannacht een beetje kan slapen... Rust goed uit meid!

18. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Bentje alleen mijn partner was bij de bevalling

19. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het lijkt me eerder gevaarlijk want dan loop je aan een arm met de baby en verder moet je je vasthouden, de trap is stijl dus ik dacht met draagzak is veilig...

20. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Hier de eerste keer alleen mijn vent bij de bevalling en de bedoeling is nu weer.

Deel Deze Pagina