Misschien bevalt het jou wel goed Nena... Dat is voor iedereen weer anders natuurlijk En idd is het wel veilig vooral met 2 steile trappen
Ik ben helaas alleenstaand mijn ex is em 2 weken geleden gepeerd Gelukkig is mijn moeder erbij en mn beste vriendin Ik ga proberen te slapen..
Heel veel succes morgen bentje! @hier snel opkomende harde buiken die steeds pijnlijker aan het worden zijn! Even afwachten of het doorzet... Zal jullie als ik kan op de hoogte houden
dat meen je Bentje?!?! Wat een #%@* van een vent! Spannend Sylvana hou ons op de hoogte! Ik ga proberen wat te slapen want rond 03:00uur zal mijn ventje vast weer honger hebben... Ben benieuwd wanneer hij een poging gaat wagen om wat langer achter elkaar door te slapen hihi Welterusten meiden!!
Oh bentje wat gemeen van die vent! Tsss.... Ongelofelijk wat sommige kunnen doen! (sorry zag je berichtje nu pas) @hier nu toch serieuze krampen/harde buiken zo ongv om de 15 tot 10 min. Ben echt benieuwd of het doorzet... Lijkt erg op de voor weeën die ik had met 26 weken, blijft afwachten Haha
Krampen blijven om de 15 tot 10 minuten, worden nu wel zo pijnlijk dat ik er niet van kan slapen vraag me af hoelang dit zo blijft, normaal gezien zouden ze langzaam aan elkaar toch sneller moeten opvolgen... Weten jullie toevallig hoelang ze zo mogen blijven? Aangezien ik pas hoef te bellen als ze om de vijf min komen..
Zijn het krampen of weeën? Een wee heeft echt een begin en een eind zeggen ze. Dus met een hoogtepunt qua pijn in het midden. Voorweeen hebben dat niet. Als het voorweeen zijn zou ik kijken of douchen helpt. Als het echt weeën zijn dan weet ik het niet eigenlijik...
Er zit wel een duidelijk hoogtepunt in, douchen helpt helaas niet. Ik kijk het nog even aan misschien is het over een paar uur opeens weg Idd bedankt voor je berichtje! Ook niet kunnen slapen nuage?
Nee ik ben altijd wakker helaas, slaap heel slecht. Wel spannend, misschien is dit toch het begin!!!!
Oeh spannende nachten lees ik zo!!! Hier, EINDELIJK 37 weken!!! Ukkie kom haar hoor, mama is wel klaar met die zwangerschap en papa en mama en je grote broer zijn helemaal klaar voor jou!!!
Gefeliciteerd Mams! Heel veel succes vandaag Bentje! Wat?! Je vent weg gegaan 2 weken geleden? Wat een asshole! En Sylvana, hoe is het nu? Heeft het doorgezet?
Bentje: wat een nare kerel zeg..!! Wat zal jij het nu zwaar hebben Ik wil je heel veel succes wensen voor vandaag!! Nog even en dan heb je je kleintje Mams: gefeliciteerd!!!! Ben ook benieuwd of het doorgezet is bij sylvana..
Succes bentje, nog even en dan heb je je kleine! @hier nee het is helaas niet doorgezet... zo tegen zes uur zwakte het af en ben ik in slaap gevallen nu weer wakker en op en wat weeïg gevoel na is alles weer redelijk rustig. Waren dus toch nog voorweeen of iets. Helaas pindakaas, maar ja niets aan te doen. We wachten weer rustig af langer dan drie weken gaat het ziezo niet meer duren Liefs syl
Hier ook weer even een update van mij. Nog altijd in ziekenhuis, ivm met de verkalking van de placenta willen ze toch liever dat ik blijf tot de bevalling begint. omdat het met mij goed gaat en ook met de kleine gaan ze me (tot nu toe) nog niet inleiden, maar wachten af wat de kleine uit zichzelf doet. vanochtend echo gehad om te zien hoe de placenta er nu voorstond en ze waren er tevreden over. vrijdag gaat de gyn overleggen met collega's hoe we verder gaan. of ze me wel tot max 42 willen laten lopen, of dat ze me toch gaan inleiden voor 41 weken. we zullen dus zien hoe het loopt. @Bentje: succes vandaag! hopelijk heb je de kleine snel in je armen @sylvana: vervelend dat het niet doorzette vannacht. hopelijk begint het snel voor je @mams: hopelijk luistert de kleine van jou beter dan die van mij ik loop al 3 weken te zeggen dat ze er onderhand wel eens uit mag komen. wel een fijn gevoel zeker, 37 weken nu
Jemig Bentje. Heftige periode. Fijn dat je moeder en vriendin er voor je zijn. Succes en knuffelze met je kleine straks!! Arme Nuage. Ik begin het slechtere slapen nu ook te krijgen. Grr. Sliep tot nog toe heerlijk, maar nu al 2 nachten.... Hoe gaat het met jouw zwangerschapsdiabetes? Vanmiddag voor het eerst een half uur/3 kwartier aan de CTG om baby en evt weeën activiteit in de gaten te houden. Ben benieuwd. Met de insuline gaat het goed. 10 eenheden voor het slapen en 2 bij het ontbijt. Valt nog mee dus.
Jeetje vandaag gedroomd dat ik droomde dat ik ging bevallen haha. Heftige krampen en diaree. Ik heb het gevoel dat er wel eens wat kan gaan gebeuren... Krampen zijn wel weg na toilet bezoek..
heeel veel suc6 bentje vandaag en dat t ma lekker snel mag gaan !!!! en wat je vent betreft wat een rotzak zeg zo voor t einde de benen nemen lkkre verantwoordelijkheid dan ! @ hier hier gaat t super goed kom al helemaal weer in t ritme en de kids zijn ook al aardig gewend aan de nieuwe situatie ze is gewoon vandaag al weer een week oud gaat heel snel vanochtend heeft ze dr eerste wandelingetje buiten gehad hebben de grote broers na school gebracht ..