September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    herkenbaar die droom heb ik ook gehad dat ik was bevallen
    en 3 dagen erna begonne bij de weeen.

mss tog een teken ...(bijgeloof):p

2. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @evita wat heerlijk om even naar buiten te zijn geweest met de kleine :) daar verlang ik echt naar Haha
    Gewoon die kleine dingen die maken een mens gelukkig!

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh ik hoop dat dat een teken is want ik ben vannacht in mijn droom ook bevallen en kreeg een ruggenprik en voelde niks! :D Ben best wel bezig met de pijn dus verbaast me niks deze droom.

Bjoerma wat vervelend dat je nu ook slechter slaapt! Hier heb ik redelijk geslapen alleen veel wakker met pijn. Mijn BI is ook op z'n ergst met omdraaien. Maar ja ik raak er ergens ook gewend aan aan die pijn heel gek.

Met de diabetes gaat het goed, heb alles met dieet vrij goed onder controle. Schrijf je ook mee in het diabetes topic? Staat op Gezondheid.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Yes, het startbewijs is binnen :D
    Net terug van de VK en ukkie ligt ingedaald :D
    BiBi prijkt er op mn kaart!! Ben zooooo blij hahahaha
    Verder ook weer helemaal APK, mooie bloeddruk, gewicht netjes, hartje goed en beweeglijk kindje (JOH:p)
    Volgende week woensdag weerkomen...(hopelijk niet, ik heb sterke gevoelens bij de 11e namelijk)

5. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh wat fijn mams!

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Vandaag ook controle gehad en weer goedgekeurd voor een week. Ze was al ingedaalt, maar lag nog niet vast. Had nog voldoende vruchtwater en alles zag er goed uit. Mijn gyn zei, wordt nu wachten tot het begint. Heb zo een hekel aan wachten.

Mams, fijn dat bij jou ook alles goed was en dat ze was ingedaalt. Ben benieuwd of je de 11de bevalt.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pfff wie haat wachten nou niet!!! Vreeeeeeeeselijk

8. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier uiteindelijk de vlos maar gebeld de pijn kwam weer terug, urine laten testen op blaasontsteking kwam uit dat ik eiwitten en suiker in mijn urine heb. Morgen terug met ochtendurine en dan gaan ze kijken hoe verder. Kon namelijk op zwangerschapssuiker blaasontsteking of een beginnende bevalling wijzen! Ik hoop op het laatste Haha maar we zullen morgen meer weten!

Liefs syl

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik hoop ook het laatste voor je!!

10. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nix aan de hand... Pfff. Nu schoobmoeder ophalen, komt uit argentinie, man lief heeft haar al 2 jaar niet gezien en daarvoor 5 jaar niet dus wel belangrijk en spannend. Ze blijft twee weken bij ons.. Ben nog niet bevallen dus hoop wel dat de baby komt voordat ze weer weg moet!! Man lief is super exited haha echt schattig. Het word strax cadeautjes uitpakken jeeeeejjjj

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo dat vind ik best wel een beetje spannend! Is het niet erg om zolang te wachten mocht het vergiftiging zijn?

Nena veel plezier!

12. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Heb net even nagevraagd hoe het met Melindy is...
    ze zit nog altijd in zkh ivm verkalking placenta. Donderdag krijgt ze te horen wanneer ze ingeleid wordt want ze gaat er vanuit dat ook deze weeën niet doorzetten. De kleine blijft het goed doen ondanks dat het (in haar ogen) wat aan de rustige kant is. En haar bloeddruk is (gelukkig) wel weer in orde...

13. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Spannend allemaal zeg!

Mijn man is ervan overtuigd dat ik vanacht aan de gang ga, ik denk zelf van niet hoor haha. Baby is wel al helemaal ingedaald en ligt flink laag en heb 1 cm ontsluiting. Maargoed, kan nog wel 3 weken duren.

Zondag en gisteren lekker met m'n moeder bezig geweest voor de baby en in het kamertje. Alles is nu echt helemaal af en schoon en gewassen en gestreken.
    De dag afgesloten met een heerlijke pedicure, dus als ik vanacht ga bevallen heb ik in ieder geval mooi gelakte nagels....hahaha!

14. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @gevaarlijk, nee ze vinden het niet zorgwekkend hoog, maar voor het geval dat morgen wel opnieuw controleren.

@melindy blijft spannend dus! Hopelijk blijft alles goed gaan!

@melissie oh ik ben benieuwd of je vent gelijk krijgt Haha!

15. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Ik ook, haha. Zal wel grappig zijn!

Ik heb m'n vluchtkoffertje klaar staan, met een A4tje erop waar op staat wat er allemaal in zit. Heb met een marker alles roze gemaakt wat er wel al in zit, zodat m'n man snel kan zien wat er nog in moet als het eenmaal zover is (van die last minute dingen die we nu nog elke dag gebruiken).

Ging ie vanochtend dat lijstje bekijken, want dat weet ie vanacht wat ie moet pakken ;)

16. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Al nieuws over Bentje??

Hihi Melissie zou wat zijn als jullie beeb echt vannacht zou komen

Melindy spannend joh!!

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Alle dames die bezig zijn heel veel succes!!

18. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    @nena: wat leuk voor je man dat zijn moeder komt. Dat ga je vast wel halen met bevallen toch? Is ze dan ook bij de bevalling?

@melissie: fijn om zo te tutten met je moeder hè? De mijne haf tegelijk met mij zomervakantie. Was ook fijn. Nu weer aan het werk. Volgende week heb ik weer afspraak voor mijn nagels (korte acryl met french) en vandaag harsen benen en bikinilijn. Hoezo netjes bij mijn bevalling, haha.

@nuage: ik schrijf nog niet op andere topic. Zal eens even kijken. Ik vermoed dat ik ook een vorm van BI heb. Rechter heup dat zeer, zwikt soms en ik loop beroerd. Fietsen gaat nog prima dus doe alles op de fiets.
    Jij geen insuline dus? Fijn. Dan mag je ook bij de vlos blijven toch?

Gisteren eerste sessie CTG. Alles goed. Tussendoor mijn bloeddruk weer gemeten 120-70. Alles goed dus. Twijfelden zelfs of ik misschien om de dag zou mogen komen ivm suikerwaardes ok en ik ok. Maar doordat kleine bij laatste echo toch iets harder gegroeid was (zat 2 weken ervoor op de gemiddelde lijn en laatste keer net erboven in gemiddelde gebied), toch dagelijks.
    Aan de ene kant jammer want dagelijks naar ziekenhuis is best een belasting. Aan de andere kant fijn en veilig om zo in de gaten te worden gehouden.

Misschien moet ik ff terug lezen, maar weet iemand iets van mamakaatje? Ik zit niet op fb dus mis soms wat.

19. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Bjoerma, fijn dat alles goed is. Dan inderdaad maar elke dag naar het ziekenhuis. Ach en het is nog maar even.

Het is hier inderdaad wel erg stil. Er was ook al een septemberbaby, maar zit ook niet op facebook, dus dat krijg ik dan ook allemaal niet mee.

20. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    In het begin heb ik geprobeerd mee te schrijven, daarna kwam het er niet meer van. In het begin waren er niet veel dames dames die langer zwanger waren en nu heb ik het idee dat iedereen al bevallen is, hahah!

Morgen maar weer naar de VK. Misschien dat ze me wat op weg kan helpen. Ik ben zoooooo benieuwd welk klein hummeltje mijn ribben zo interessant vindt.

Succes en sterkte aan iedereen!!

Deel Deze Pagina