September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    @ milan
    gefeliciteerd lieverd dat je weer zwanger bent !!! ben egt super blij voor je en dat nu maar wel goed mag gaan ik snap je gevoel heel goed dat t dubbel is maar gaat allemaal goed komen *knuff*

@ hier gaat alles heel goed met de kleine meid je ziet dr gewoon groeien zo mooi t pakje wat ze aan had na de geboorte ken ze nu al nie meer aan ... zo trots dat ze groeit van moedermelk
    vandaag is ze lekker mee geweest boodschappen doen met papa & mama en de trotse vader moest de kinderwagen wagen duwen *smelt* zo mooi weer om te zien ..

2. pattyv

pattyv Actief lid

14 jun 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Milan2009 gefeliciteerd meid!!!!

@hier net bij de vk geweest alles nog steeds goed, kindje ligt vast bloeddruk goed. Dus ik zeg kom maar!!!

verder ben ik alweer kwijt waar ik op wilde reageren......;)

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    @Bjoerma: ja ik sta ook al tijden stil in gewicht. Geloof al bijna 10 weken! Blijf op 8,5 kg steken en daar ben ik erg blij mee :) beeb komt wel erg goed aan dus ik val nu af, dat kan niet anders. Maar ik heb meer dan genoeg reserves dus maak me geen zorgen ;)

4. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben ruim 15 kilo aangekomen en heb toch niets bijzonders gedaan, hoop dat ik het er weer af krijg nadat de kleine er is :)

5. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weeg al tijden niet meer. Toen ik bij week 25 al 20 kilo was aangekomen stopte ik daarmee haha. Maar ik heb een erg smal postuur dus het is ok. Verder hier weeen.. Al dagen.Weken.. Niet normaal dat het niet doorzet. Vet kut dat ik niet goed naar de wc kan want wil juist legen voor bevallling.. Hoe lang blijft dit gekwakkel nog duren zeg!!!!! De weeen worden gewoon niet erger!!

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik ben ook nog maar 4 kilo aangekomen en dat terwijl de kleine meid ook al over de 3,5 kilo is en dan nog het vruchtwater en extra bloed. Ben na de bevalling lichter als ervoor, maar vind dat helemaal niet erg.

Heb vannacht voor het eerst buikpijn gehad. Kon er wel van slapen, maar als ik dan moest plassen, moest ik ze toch wel wegzuchten. Heb vannacht twee x gedoucht door de onrustige benen die ik heb en ben nu ook echt heel erg moe. Mijn buik voelt hard, straks en pijnlijk aan. Zal bij mij het voorwerk nu ook beginnen.

Een vriendin van mij gaat zeker binnen een week bevallen. Vind het ook zo spannend voor hun. Het is hun tweede kindje en de eerste bevalling ging helemaal niet goed. Morgen wordt ze, als het kan, gestript en ik hoop natuurlijk dat het dan ook gaat beginnen. Anders wordt ze begin volgende week ingeleid. Ben ook wel een beetje jaloers, want wil ook weten hoe onze kleine meid eruit ziet, maar voor haar is het toch beter om nog even te blijven zitten.

Milan, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ken je verhaal, behalve op je onderschrift na, niet, maar ik hoop dat nu alles goed gaat en je toch nog een beetje kunt gaan genieten straks. Kan mij je onzekerheid ook wel voorstellen. Vooral over je gevoelens blijven praten he!

7. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nena misschien dat het je wat steun geeft als je weet dat je niet de enige bent ;) loop hier ook al dagen/weken met heftige voorweeen het frustrerende vind ik nog dat het gewoon niets doet...niet erger word niet doorzet of gewoon weggaat... :( hopelijk hebben weer snel onze beebs want die onzekerheid van komt het nu wel of niet daar word je stapel gek van!

8. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Tot nu toe valt het gelukkig mee, voel me nog steeds goed. Wel steeds minder zin om naar werk te gaan. Maar dat komt meer omdat ik liever tijd met m'n moeder doorbreng. Ik zie haar natuurlijk maar een paar keer per jaar.

Ze zijn wel heel erg flexibel en meedenkend hoor. Als ik me niet goed voel, dan mag ik eerder weg etc. Mag niet meer alleen op kantoor blijven, dus als andere collega's halve dagen werken dan doe ik dat ook.

Ik werk sinds een aantal weken gelukkig wel nog maar 4 hele dagen ipv 5 en die ene dag vrij scheelt echt voor me. Al is het een beetje minder dat dat dus mijn vakantiedagen zijn die ik daar voor moest opnemen.

Helaas is het hier "niet werken = geen salaris", dus ik wil proberen om toch te blijven werken tot 40 weken zodat ik na de bevalling minstens 6 weken onbetaald verlof kan opnemen.
    We hebben dus allemaal spaarpotjes voor de verschillende scenario's haha.

En na die 6 weken ga ik dan van 40 uur per week naar 20 uur per week en zeer waarschijnlijk die hele 20 uur (of een groot gedeelte ervan) vanuit huis werken.

9. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is stil hier ;) zijn er beebs op komst?

10. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Er is er net weer een geboren:) maar zij zit op fb, ik weet niet hoe ze hier heet en of ze hier veel is... zal even kijken.

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Springboon is bevallen van een dochter!

12. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Gefeliciteerd Springboon met jullie dochter!

13. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Gefeliciteerd Springboon!
    Hoop dat je hier de naam nog komt vertellen....

14. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Dames echt super lief van jullie..

Ik ga proberen te genieten van de 3e wondertje..

Knuffie...

15. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd springboon nu lekker gaan genieten!

16. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Springboon, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet ervan!

17. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej 40 weken...

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nena ik leef met je mee, maar langer dan 2 weken kan het nu echt niet meer duren! Maar ik hoop echt dat je bijna aan de beurt bent.

Hier naar de bios geweest en de baby is zo ongelooflijk druk sindsdien... Al uren achter elkaar schoppen en draaien. Misschien een tip hahaha

19. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej 39+6 Haha kom er net achter dat Mn banner niet klopt ;)
    Ach denk niet dat ze komt vandaag...
    Moet morgen/vandaag om 10 uur naar de vlos pff dat is gewoon over zeven uurtjes :( ben benieuwd ga vragen of ze eens willen kijken of er al wat gebeurd maar ik vrees dat al dat pijnlijke voorwerk nog niets heeft opgeleverd...
    Hopelijk slapen jullie al nuage & nena :)

Liefs syl

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Echt niet :p Moest nog werk afmaken helaas en omdat manlief jarig was kon ik daar dus net pas aan beginnen... en ik zit een beetje vast maar moet het morgenochtend inleveren dus tja...balen!

Ik moet om 11.40 bij de gyn zijn dus zal er ook wel lekker fris en fruitig bij zitten vrees ik hahaha

Deel Deze Pagina