@ me ja! Vandaag gestript en woensdag nog een keer als het niks oplevert. Als dat ook de bevalling niet doet starten, vrijdag inleiden.. Wel fijn dat er nu een finish in zicht is
Annie, succes de komende dagen En idd fijn dat je nu iig weet wanneer het echte einde is. Moekje, succes!!!! Mams, hé wat rot zeg, zo'n koortslip! En dan ook nog zon niet meewerkende HA... Je zou ze toch...
Nou idd... Tja het is niet anders zeggen ze dan. Blaasje 2 inmiddels ook al gespot Ik vrees ervoor dat dit weer net zo'n heftige word als de vorige keer.
Wow wat er zijn veel baby's geboren de afgelopen dagen! Alle mama's (en papa's) van harte gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar foto's...... Hier vrijdag weer voor controle bij de vk geweest en weer inwendig onderzoek gehad. Zit nu op 2cm ontsluiting en baamoedermond is 70% verweekt (dat meten ze hier in procenten, had er nog nooit van gehoord). Vorige week zat ik op 1 cm en 50%, dus er zit schot in de zaak. VK denkt niet dat ik m'n volgende afspraak (aankomende vrijdag) haal en dat ik ergens deze week ga bevallen. Ben zo benieuwd, begin echt heel erg ongeduldig te worden en wil onze kleine meid zo graag ontmoeten!!
doen ze dat bij jullie standaard? Inwendig onderzoek? Hier alleen ff bloeddruk meten, wegen, buik voelen en hartje luisteren en weer gaan met die banaan.
Hoi dames. Ben niet nieuw op het forum maar blojkbaar wel nieuw in dit topic..l wist niet dat dees bestond... Gefeliciteerd aan de al bevallen september mamas!!. Hier is het nog rustig... Ook al heel wat voorwerk en krampjes enzovoort maar het zal nog even duren vrees ik. Vorige week dinsdag bij de gyn geweest en die wist me te vertellen dat alles nog goed dicht zat en het dus nog wel ff zal duren. Heb men volgende afspraak volgende week maandag, de 17e... Hopelijk ziet hij dan al wat vordering!! Wil ons beebje zien en vasthouden. Vraag me zo vaak af: gaat hij veel op tristan lijken? Of mss juist niet... Spannend hoor!!
Hey dames. Ik ga ook wat meeschrijven, zit al op fb, maar vind het hier ook weg gezellig geloof ik. Heb ook altijd alles wel meegelezen. Mijn uitgerekende datum was 8 september en had niet eens gedacht die te halen, aangezien ik met 27 weken al met voortijdige weëen in het ziekenhuis lag, maar hier waggel ik nog steeds rond. Begin het echt zat te worden, ben ontzettend moe en heb enorm last van mijn bekken. Oudste dochterlief werd geboren met 40+5, ben bang om daar zelfs weer overheen tegaan... Woensdag weer voor controle.
Hoi dames, ook ik heb niet echt mee geschreven,maar nu t einde in zicht is,toch maar weer wel ff mee schrijven. Hier ook wel wat gerommel,maar niks bijzonders nog. Manlief dacht dat ons manneke afgelopen weekend zich zou komen voorstellen,maar helaas... woensdag uitgerekend en dan mag ik ook weer naar de vk,ze zou ff inwendig gaan kijken/ voelen hoe het er voor staat. heb zelf al vanaf t begin het idee dat hij de 13e wordt geboren,speciale datum denk ik,hihi. Kunnen jullie nog n beetje goed slapen? Ik echt totaal niet,maak echt van de hazenslaapjes,ben elke 2 uur wel wakker. Kan ook alleen op mijn zij liggen,vreselijk irritant,maar ach,alles voor t jong he.. Oh ja,voor ik het vergeet: alle dames die bevallen zijn: gefeliciteerd en geniet van de aankomende tij. De rest: succes nog ff..kan niet lang meer duren nu! Veel liefs, Sylvia
Veel nieuwe schrijvers. Welkom. Hier de CTG weer goed vandaag. Woensdag en vrijdag weer en dan afwachten tot dinsdag. D-Day. Spannend hoor! Aan de ene kant vraag ik me af of ik het haal, aan de andere kant denk ik van wel. Heup elke dag beetje erger. Heb nu 1 paracetamol genomen in de hoop dat ik dan net ff beter slaap. Nog 1 week. Aftellen......
Hallo allemaal, Hier weer eens een berichtje van mij. Ik wil iedereen die al bevallen is van harte feliciteren! En mama's die nog met een dikke toeter lopen; succes met de laatste loodjes! Ondertussen ben ik 17 weken zwanger en gaat alles tot nu toe voorspoedig. Heb het de laatste weken rondom mijn uitgerekende datum erg lastig gehad. Ik mis onze Sam* ontzettend. We duimen en hopen dat alles deze keer voorspoedig mag gaan. Liefs, Anneke
Anneke fijne zwangerschap gewenst! Kan me heel goed voorstellen dat je sam mist! Heel veel sterkte in deze heftige en moeilijke tijd! @hier nog altijd wakker
Hoi meiden, Gister om 17:45 is onze zoom Brett geboren!! Hij weegt 3540 gram ( en dat terwijl ze zijden dat hij dysmatuur zou zij!!) En natuurlijk zijn we supertrots. met ons beiden gaat het goed! Brett heeft het in het begin even moeilijk gehad omdat de navelstreng om zn nekje zat. Gelukkig is hij helemaal bijgetrokken! Liefs, Moekje