Gefeliciteerd, wat een knapperd! Ik heb hetzelfde mutsje ook voor mijn mannetje hihi... @ Mams136, hoe ist met je koortslip??
dik onder de zinkzalf gesmeerd... geen blaasjes meer bij gekomen en ik hoop dat dat zo blijft. Hier een baggernacht gehad. Gezeur in de buik, gezeur in mn hoofd 13 sept 2011 hoorden we dat ons kindje al 2 dagen niet meer leefde...Dus vandaag 11 september is het een jaar geleden dat zijn hartje is gestopt Ik merk dat ik het er toch wel heel moeilijk mee heb. Zeker nu de zwangerschap zwaar word. Draai ondanks dat H veel meer thuis is nog steeds voor alles op (huishouden,koken, spitsuur van Tygho sochtends en savonds) en ik merk dat ik het steeds slechter trek. Heb veel pijn en druk in mn schaamstreek en liezen en dat doet vooral met lopen erg veel pijn. En dan is het niet zo fijn dat ik 2 tot 4x per dag op en neer moet naar school en opdraai voor alles waar Tygho hulp bij nodig heeft... Maaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaa.... *zucht*
Hoi moekje. Gefeliciteerd met jullie lekkere ventje. Echt een poppetje. Arme mams. Klinkt idd druk. Koortslip komt ook bij verminderde weerstand/vermoeidheid toch? Is er geen mogelijkheid dat tygho overblijft op school? Dat doet die van mij wel en scheelt enorm. Anders moet je je ook zo haasten in een uurtje. En van Milan blijft het een gevoelig punt natuurlijk. Dat zal iedereen hopelijk begrijpen. Krijg je misschien nog een extra check met de doppler de 13e? Kan je net ff gerust stellen. Succes met de laatste loodjes. Men kan wel honderd x zeggen: ach zo lang hoef je niet meer! Ja, jullie hebben makkelijk praten!!!! Gewoon laten kletsen. Wij begrijpen je en hier kun je ongegeneerd klagen.
Moekje, gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje. Geniet er maar lekker van. Mams, is toch logisch dat je het daar nu even moeilijk mee hebt en dat het je ook allemaal te veel is. Het klinkt iig als een veel te druk schema. Inderdaad kan tygho niet een tijdje overblijven op school? Scheelt iig weer wat. Dikke knuff iig en probeer toch iets rustiger aan te doen en als jij je onzeker voelt, gewoon aangeven bij de gyn/vlos!
Moekje, gefeliciteerd met Brett! Mams, sterkte vandaag. Neem je tijd he? Enneh, beter dat er geen blaasjes bij zijn gekomen. Ik mag zo weer voor de apk. Ben benieuwd of ze me kan zeggen dat de kleine al goed is ingedaald. We zullen t zien..
@moekje: gefeliciteerd!!! Wat een lekker menneke! @mams: nog eens veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd x! Hier vandaag 38 weken zwanger!!! Het begint goed te korten... Kom op baby kom snel!!!!. hihihi
Even een foto spammen van de buik. Deniesje deed dat altijd zo trouw. Zo op het laatst zullen we allemaal wel enorm zijn, haha.
Mams: sterkte! En welkom op de wereld voor de nieuwe september baby's Hier nog geen verandering.. Schijnt dat eerste keer strippen de meeste kans geeft.. Dan weten we dus ook weer genoeg Je begint bijna aan je eigen lichaam te twijfelen. Kan ik het dan niet of ben ik er nog niet klaar voor? En inleiden lijkt me ook geen pretje met al die draden.. Gelukkig duurt het nog een paar dagen, dus wie weet gebeurt er iets voor die tijd.
@Sylvia. Nou ik vind 12-9-12 ook wel mooi, maar heb toch liever dat beebje vandaag nog komt dan morgen haha. Hier slaap ik ook beroerd, moet vaak naar de wc en omdraaien in bed is best wel pijnlijk. Dus nu helaas al gebroken nachten, dan toch liever met een beebje hoor... @Bjoerma. Waarom moest je aan de CTG? Mooi dat alles goed is! @Anneke. Jeetje meid spannend zeg. Ik snap je wel wat denk ik... Mis ons beebje ook enorm, maar kijk nu ook erg uit naar dit nieuwe beebje. Hoop dat jij ook snel zover bent en de dagen kunt aftellen! @Moekje. Gefeliciteerd!!! Mooi kereltje hoor. Ben jaloers . @Mams. Het zijn echt de laatste loodjes he en dan ook nog rondom zo'n beladen datum... Ik denk aan je meid! Waarom doet je man niet wat meer in het huishouden dan? Gewoon goed je grenzen aangeven hoor meid! Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan... Maar wel doen is belangrijk! @Selina. Hoe gaat het bij jou? Beebje mag nu ook komen he. Al iets van gerommel ofzo? @Sitalita. Gaan ze ook inwendig onderzoek doen? Misschien dat je al wat ontsluiting hebt. Bij mij voelden ze ook of beebje was ingedaald (uitwendig), was enorm pijnlijk man, daar was ik niet op voorbereid. @TiTaRa. Ben je het ook al bijna zat meid? Of valt het nog wel mee? @Annie. Jij bent dus al 41 weken? Jeetje zeg. Respect en dus gestript. Baale dat het geen effect heeft. Wanneer ben je precies gestript? Ze willen mij morgen misschien ook wel strippen maar ik twijfel erover. Deed het pijn?
Hanna mom...hij heeft er de tijd niet voor meestal. Sochtends om 6 uur is hij weg voor zn werk en met geluk rond etenstijd thuis(zeldzaam) gister was hij pas om 12uur snachts terug en vanmorgen weer om 6 uur weg... Kan het niet van hem verlangen...Behalve in het weekend
Hanna Mom, heb geen inwendig onderzoek gehad, dus geen idee of ik al wat ontsluiting heb. Beeb is wel goed ingedaald (ook uitwendig gevoeld hoor), maar dat vond ik meevallen met hoe zeer dit deed. Hoop gewoon dat die kleine snel komt! Maar mn gevoel zegt dat ie later is...
Hanna Mom Ik ben gister gestript en het deed geen pijn. Denk dat het helpt om je goed te ontspannen. Ik heb de plafondtegels maar geteld..
@moekje wat een lieverd! k heb het zelfde mutsje alleen dan voor een meisje haha @mams sterkte vandaag, probeer toch wat rustiger aan te doen! @koortslip fijn dat er geen blaasjes bij zijn gekomen! liefs syl
Moekje gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Brett! Mams sterkte de komende dagen. Logisch dat je er even helemaal door heen zit! Mooie foto Bjoerma Hier gaat alles goed. Vriendlief is vandaag weer begonnen met werken. Dus voor het eerst echt alleen met Thijs. Merk nu dat ik echt moet kunnen multitasken haha. Maar tot nu toe gaat het me prima af.
Dag lieve (aankomende) mama's! Van harte gefeliciteerd met jullie babietjes voor hen die reeds bevallen zijn. En voor jullie die nog gaan bevallen, nog even tandjes op elkaar hè en dan mogen jullie ook je kindje eindelijk vasthouden en knuffelen! Sterkte ermee. Aankomende maandag, 17 sept. Is het twee jaar geleden dat ik mijn zoontje na ruim 37 weken mocht ontmoeten! De tijd vliegt zo hard. Nu over een vier weekjes als ik dat haal, mogen we ons derde kindje verwelkomen... Alledrie via een keizersnde... Ook hier weer spannend dus. Groetjes, Hadassa
@hanna mom : ik ben het echt wel meer dan beu... Wil dat kereltje gewoon in men armen hebben... Ben het beu: pijn aan men bekken te hebben Gekneusde ribben te hebben Niet te kunnen slapen Duizelig te zijn Niet meer in bad te kunnen Zo opgezwollen te zijn van het vocht En amper recht te geraken als ik gezeten of gelegen heb Kan nog wel wat dinge aan het lijstje toevoegen hoor hahaha