September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Hi Dames,

Even een ego-berichtje, sorry!

Vrijdag bij de vk zat ik op de 3cm ontsluiting en ben ik gestript. Heel spannend! Hele weekend weeen gehad (zo rond de 15-20 minuten), maar het zakte 's nachts steeds weer weg. Helaas niet doorgezet dus, maar gelukkig wel goed kunnen slapen.

Vannacht tijdens het plassen m'n slijmprop verloren en sinds vanochtend ook weer weeen. Ze zitten nu zo rond de 8 minuten.
    Vanochtend dus maar naar m'n baas gebeld dat ik niet kom ;)

Hoop echt dat het doorzet! Ik kijk het nog een paar uur aan en dan ga ik de VK bellen, gewoon voor de zekerheid.

2. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Wiehoeee spannend melissie!!

3. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oehh spannend melissie! Hopelijk zet het door!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Spannend melissie

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Spannend hoor! Succes iig en hoop dat het doorzet.

Hier is alles weer wat rustiger, helaas. Heb gisteren wel een aantal x gejankt van de teleurstelling en alle spanning, denk ik. Hoop dat het alsnog snel doorzet, maar zal nog wel even duren. Ben alleen nog steeds zo misselijk en ook mijn darmen rommelen nog al. Af en toe wat buikpijn, maar niks zoals zaterdag.

Me, nog gefeliciteerd.

6. pattyv

pattyv Actief lid

14 jun 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me gefeliciteerd met je verjaardag, leuke dag gehad??

Melissie Spannend!!!

Sylvana Ik hoop voor je dat 't werkt!!

Zelf zit ik echt een beetje te wachten tot het begint, hopelijk als er woensdag nog niks is dat ik word gestript.....

7. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Patty succes met wachten!

8. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wauw het is rustig hier op ut forum!
    Komen er weer beebs aan :p

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lijkt er wel op he! Hier vanaag 39 weken :D

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Spannend Melissie!

Haha I know Elvinia. Moet mij banner hoog nodig aanpassen ;)
    Zit vaak op mijn foon en daar lukt het niet ...

Woehoe 39 weken Mams!

11. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, gisteren middag een ctg gehad omdat ik de kleine de hele ochtend niet had gevoeld, die was gelukkig goed! Vruchtwater gechecked, net iets onder gemiddeld maar nog geen reden tot bezorgdheid. Tijdens de ctg werd meneer ook weer bewegelijk dus dat was ook wel fijn! Dus toen mocht ik om een uurtje of 6 weer naar huis met de mededeling dat ik weer moet bellen als de kleine zo stil zit.

Morgen verlos dus dan zal t ook wel besproken worden. Dan gaan we ook gelijk vragen hoe en wat als uk er vrijdag nog niet is! Hopelijk komt ie wel eerder :)

12. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Itsememarrie, dat was zeker wel schrikken! Hopelijk komt je kleintje voor vrijdag! Gaan ze dan strippen als hij er nog niet is?

Hier: ik moet vanochtend naar het cb. Ben benieuwd hoe zwaar en groot ze nu zijn!
    Wel bedacht ik me vanmorgen dat ze ook Roos' hartje gaan conyroleren. In principe zou het dichtgegroeid moeten zijn, maar toch ben ik bang dat het niet goed zit. Stel je voor... Brr. Nouja ik moet er maar gewoon van uit gaan dat hhet goed zit.
    Wil me niet onnodig zorgen maken of gestressed zijn. Merk ook totaal geen verschil tussen haar en Niek. Dus gewoon hopen dat alles goed is.

13. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was zeker schrikken! Wat ze gaan doen na vrijdag weet ik niet, dat gaan we morgen maar eens vragen.

Succes bij het cb. Ik duim voor je dat t allemaal goed zit!

14. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Dag dames. Hier een bericht vanuit het ziekenhuis. Er was plek dus inleiding kon doorgaan. Inmiddels vliezen gebroken, schedelelectrode om de baby in de gaten te houden en infuus er op. Weeën nog goed weg te puffen. Af en toe komt er nog een beetje vruchtwater mee. Jammie.

Had het vaak heel warm, maar dus nu idd toch sokken aan ivm koude voeten. Manlief ook beetje koud. Tip is dus sokken mee en vest voor je vent, haha.

Houd jullie op de hoogte van onze prins op Prinsjesdag.

15. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Jeeeej Bjoerma!! Spannend meid! Laat jullie prinsje maar komen :D

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Melissie, spannend! Hopelijk zet het snel door!

Bjoerma, succes!

Hier net weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk was wat hoger dan de vorige keer, wat een teken kon zijn volgens de vk. Wel wat meer krampen onderin mn buik, maar nog niet dat ik er iets van kan maken. Waarschijnlijk allemaal voorwerk. Hoop dat het snel door gaat zetten en die kleine zich meldt. :D

Hoe gaat het met de andere wachtenden?

17. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @bjoerma spannend! Zet hem op

@cb spannend laat je weten hoe het was?

@its me marrie oh das schrikken!

18. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Bjoerma, spannend zeg, zet hem op!

Sitalita, ook spannend. Hoop dat het snel doorzet!!

Ben vandaag ook weer bij de gyn geweest. Slechte nachten gehad en veel misselijk en nog steeds veel buikpijn. Bloeddruk was ook ietsie gestegen. Heb aangegeven dat ik het zo niet veel langer trek en kan volgende week ingeleid worden. Heb nu eerst voor dinsdag nog een controle afspraak staan en als ik me dan nog net zo belabbert voel als nu, wordt ik woensdag, indien dat kan, ingeleid. Maar wil dit eigenlijk alleen als mijn baarmoedermond verstreken is en ik 2/3 cm ontsluiting heb. Zit niet echt te wachten op dagen ziekenhuisopname en eerst dat geklooi met zo een veter. Mijn baarmoedermond was maandag half verstreken en ik had 1cm ontsluiting. Hoop nog steeds dat het zelf doorzet, maar het is fijn om dit iig achter de hand te hebben.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    vanmiddag naar de VK geweest.
    Inwendig onderzoek gehad, bmm al bijna helemaal verweekt, koppie dr mooi diep in al en bijna 2cm ontsluiting..Ze heeft me gestript dus we gaan nu aan het afwachten of het effect gaat hebben.
    Ze verwacht iig niet me volgende week nog weer terug te zien op de afspraak.

20. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Hier ook een berichtje vanuit het ziekenhuis. Vanacht rond half 12 (vs tijd) aangekomen. Toen nog steeds 3cm ontsluiting en weeën om de 5 minuten. Moest halfuur door het ziekenhuis wandelen om meer ontsluiting te krijgen, helaas niet gelukt en toen weer terug naar huis gestuurd.

Thuis zo'n 2 uur proberen te rusten en hele heftige weeën, wist gewoon niet meer hoe ik ze op moest vangen. Deed echt flink pijn.
    Rond 04.00uur weer terug naar ziekenhuis en was in die 2 uur tijd van 3cm naar 7cm gegaan.

Rond 6uur een ruggenprik op eigen verzoek gehad. Zetten viel 100% mee en heb daarna heerlijk geslapen. Werd alleen wakker als iemand kwam controleren.
    Hebben net rond 8uur m'n vliezen gebroken en nu is t weer afwachten. Man en moeder naar beneden gestuurd om iets te eten, heb zelf ook honger pff!

Deel Deze Pagina