Jeetje meid, duurt mooi lang dan ofniet!! Succes hoor hopelijk heb je je beeb ondertussen in de handen.
Nope nog steeds geen baby wel al 10cm ontsluiting, maar ze ligt nog niet ver genoeg naar beneden. Ze hebben nu m'n bed stuk omhoog gezet, hopelijk helpt de zwaartekracht. Kan door de ruggenprik natuurlijk niet lopen. Het is hier nu 10.40uur, dus we zijn er inderdaad al even.
hier beginnen de krampen weer te komen...Hopelijk heeft het strippen genoeg gedaan om het dit keer door te laten zetten.
Tjonge wat spannend allemaal...zet em op bezige mama's!!! Hier een over vermoeide Thijs Vanmorgen en deel van de middag op pad geweest. Ze hebben in het zh zijn bekkennier bekeken en gelukkig is alles goed!! Over een half jaar terug komen voor controle. Net iemand van het cb hier gehad om voor te doen hoe je moet inbakeren...vind het zoooo zielig haha. Helaas mag het nu nog niet omdat zijn heupen eerst gecontroleerd moeten worden (thijs lag in een stuit). Plots zag mevrouw iets in Thijs zijn mond...jawel hoor, spruw! Dus morgen ochtend huisarts bellen voor een afspraak. Baal als een stekker dat ik het zelf niet opgemerkt heb...
Spannend allemaal, ik wil ook, maar de kleine blijkbaar nog niet!! Iedereen die al bevallen is, genietse. Iedereen die bezig is, succes!
hey meiden wil me nog even melden hier op 28 augustus is Otis geboren, 2kilo725 en 46cm! Hij had even wat opstartproblemen en hebben ze hem naar een ander ziekenhuis gedaan voor de nacht. Ik mocht niet mee dat was heel zwaar. Maar de dag erna om 13u15 was hij terug bij me. Nu gaat alles super, 1 september waren we terug thuis. De bv gaat super en het is hier dik genieten! Op de foto is hij 2 dagen terug. Ze hadden hem een infuus gegeven in zijn hoofdje omdat ik bv ging geven en ze heb geen kunstvoeding wilde geven. Maar zo hielden ze zijn vochtgehalte in stand.
Mooi meisje is maud! Gefeliciteerd! @mama van bo gelukkig gaat nu alles goed nog gefeliciteerd! Knap ventje is otis vind dat infuus wel een beetje eng Haha
Nog geen nieuws van de bezige mama's? Hoop dat jullie je baby's inmiddels in jullie armen hebben... Hier net Thijs de fles gegeven, ondanks de spruw drinkt hij (meestal) wel goed... Nu maar weer proberen te slapen. Zal blij zijn als meneer besluit dat hij 's nachts gewoon wil slapen ipv eten tussendoor hihi.
Update: gister is Matthijs geboren. Om 08.00 aan het infuus, vanaf uurtje of 11 uur werd puffen zwaarder. Fikse weeën en kort achter elkaar. Ontsluiting bleek 5 cm. Had 1,5 uur op stoel en bal gezeten en dat was heel fijn. Ook gelukkig nog een kleine bevalling in de vorm van een grote boodschap gehad. Was er dus echt helemaal klaar voor. Vanwege pijn in heup en heftige weeën een spuit pethidine gekregen. Persweeen voelde ik in eens er doorheen komen. Ze liet de verloskundige komen en was 10 cm. Ik mocht beginnen. Bij de 3e moest ik hem even wegzuchten om de kleine een pauze te gunnen. Bij de 4e zei ze dat ze daarna een knip wilde gaan zetten. Maar hij voelde al zo ver. Instinctief een extra hap lucht genomen en alle kracht op de pers. En toen was hij er!!! 12.41! Heerlijk. Klein scheurtje, geen knip (en praktisch geen last van gelukkig). Ondanks suiker mocht hij half uur bij me liggen. Meteen zo blij, verliefd. Door de pethidine sprak ik wel een beetje als een junk, haha. Voelde me helemaal top erna. Na een half uurtje ging hij weg voor controles en werd ik gehecht. Mijn moeder kwam en heeft me helpen douchen. Toen ik daar onder vandaan kwam was mijn zoontje er. De eerste tranen kwamen toen bij mij. Mijn kleine vent is grote broer. Hij is trots. Björn en Matthijs. Mijn mannen. Matthijs gaat voorlopig goed. Zijn gewicht was 3465 dus geen extreme sukkerbaby. Waardes stabiliseren ook en langzaamaan komt de borstvoeding op gang. Lang verhaal hoor, sorry! Haha. Kon ff niet meer slapen, vandaar.
Wauw Bjoerma , gefeliciteerd met Matthijs! Hihi met tranen in mn ogen gelezen (nog steeds hormonen?!?) Meid ga heerlijk genieten van je gezinnetje!