September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    #3321 me1985, 22 sep 2012
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
    Oeps...2 x geplaatst

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Nope ben nog steeds thuis. Heb weeen rond de 6/7 minuten. Voelen wel vervelend maar het doet nog niet super veel pijn. Heb net zelfs nog ca 1,5/2uur geslapen. Ben wel erg moe nu en heb ontzettende trek. Zo maar ff wat eten. Vl heeft gelukkig ook een redelijke nacht gehad. Nu hopen dat we snel richting zh kunnen.

3. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Bevallen dames; gefeliciteerd met jullie wondertjes!

Ik heb hier wel meegelezen, maar vrij weinig gepost. Zit nu ook op de bank thuis met weeen om de 6 tot 8 minuten. Best pijnlijke, maar wel houdbaar nog. Heb al sinds donderdagochtend weeen. Donderdag waren ze echt niet pijnlijk. 's middags zwakten ze af en waren ze weg. 's nachts rond 2 uur begonnen ze weer. Nu heftiger, zelfde tempo als wat ik nu nog heb. Vk is do.nacht geweest, bm is wel aan krimpen en verweken, maar nog geen ontsluiting. Weeen zijn nog doorgegaan tot half 12 vrijdagochtend. Rest vd dag zga niks gehad. Tot uurtje of 00.30 uur, nu weer hetzelfde verhaal, alleen weeen iets heftiger. Morgen gaat vk misschien strippen als ik ontsluiting heb en het niet is doorgezet. Ik heb ook sinds vanmiddag leegloop van mijn darmen! Iemand dat hier ook gehad voor de bevalling?!

Hopelijk zet het snel door hier. Wachtende dames, succes!

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik zit hier ook nog steeds te wachten tot de kleine van plan is om uit mamas buikje te komen... Hij zit daar blijkbaar heel goed..

Nu is het zo dat mijn vriend snachts enorm hard snurkt en ik dus amper slaap heb. Nu heb ik hem gezegd dat het zijn schuld is dat onze beeb niet wilt komen... Die kleine wilt dat gesnurk niet aanhoren!!! :D
    Hahahahaha!

En zijn er dames die vannacht weeen gehad hebben of nu weeen hebben? Ik duim voor ons allen die nog moeten dat we snel aan de beurt zijn!! Xxx

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ben nu in het ziekenhuis. Maar het zet nog niet echt door. Wachten het paar uur af en dan als het niet doorzet naar huis, vanavond nog een ctg en dan morgenochtend aan de opwekkers.

Verder was alles goed. Kleur vruchtwater, hartfilmpje, themperatuur en bloeddruk. Zou wel balen als ze me weer naar huis sturen. We zien het wel weer.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oooooh wat heb ik heeeeerlijk geslapen vanacht zeg! Lekker *zen* op de bank gelegen met manlief en om 11uur gaan slapen. Pas om kwart over 5 wakker geworden om te plassen. En toen om 7uur werd Tygho wakker maar die is door manlief onder zn hoede genomen. Lig nu nog lekker in bed terwijl Tygho benedne aan het spelen is en manlief met de E-tjes op het voetbalveld...voel me echt ff lekker rustig vandaag. Strakjes boodschappen en misschien toch nog maar naar de verjaardag van ons neefje ook al is dat een half uur rijden...

7. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Mams, leuk he copy-paste??:D

selina, ik hoop voor je dat het doorzet! Weer naar huis is ook balen!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Elvinia, idd...erg handig foefje met zoveel topics om bij te houden!

Rommelende dames, hoe is het????

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Melissie, gefeliciteerd met Rylie!

Selina, succes meid!

Hier gisterochtend wat vochtverlies, maar kon niet plaatsen wat het was. Heb het dus maar laten zijn voor wat het is. Vanochtend wéér! Dus heb nu een inlegkruisje ingedaan in de hoop dat er nog wat uit komt en ik het toch kan plaatsen. Anders de vk maar even bellen. Heb vanochtend wel wat heftigere krampen, maar nog zonder regelmaat. Zou wel wat zijn om op de uitgerekende datum te bevallen. ;)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Sitalita, idd proberen iets op te vangen, al is het maar een beetje en de vk laten checken...Beter zo dan langduren met gebroken vliezen rondlopen he! ToiToiToi

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Heb de vk toch maar even gebeld. Had weer even geroken aan mn ondergoed, maar dat ruikt toch apart, beetje weeïg.
    Moest inderdaad even een inlegkruisje inhouden en dan afwachten of het vochtig blijft. Als het helemaal droog blijft is het waarschijnlijk geen vruchtwater. Als ie vanmiddag nog vochtig is, wil ze dat ik even weer bel.
    Tot nu toe blijft ie vochtig, dus heb sterk het vermoeden dat mn vliezen toch zijn gebroken en ik mn vruchtwater druppelsgewijs verlies. Spannend hoor! En dat op de uitgerekende dag!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Spannend meid!

13. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Oehh wat spannend! Hopelijk gaat het doorzetten!!

14. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sitalita spannend!

@roos fijn dat het zo goed gaat nu de meds nog! (duim nog steeds)

@alle andere dames succes met wachten/bevallen

Sorry dat ik de rest vergeten ben, heb wel bij gelezen maar eigenlijk te moe om te reageren, ik denk wel aan jullie hoor!

Zal vanaf nu proberen wat actiever te posten maar fb is net waar makkelijker!

Liefs syl + kleine feline!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nou, heb net de vk weer gebeld, en ze komt eind van de middag/begin avond even checken of het vruchtwater is. Ik heb zelf het idee van wel namelijk..

16. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Spannend hoor Sitalita De vk al weer langs geweest?

17. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Pattyv is bevallen van zoon Milan!

18. Sylvana1223

Sylvana1223 Actief lid

8 feb 2012
    210
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd pattyv! Geniet lekker van je kleine milan!
    Hoe is het met sitalita?

19. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Gefeliciteerd met Milan Pattyv!

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    vals alarm hier. Vk is net geweest en ze dacht toch echt dat het dunne afscheiding was, aangezien de hoeveelheid zo weinig is. Jammer, maar helaas.

Deel Deze Pagina