Wow, al helemaal af!! Ziet er goed uit Als manlief de klamboe heeft opgehangen zal ik ook weer een foto posten! Ik ben zooooo benieuwd hoe dat eruit gaat zien!!
Princess25: wauw mooie kamer hoor!!!! Jostafientje: Geniet van je allesie....Hier 2 honden, maar moet er ook niet aan denken dat....... Mams: lekker toch ff shoppen!! Ga ik ook zeker nog doen met m'n vakantiecentjes!!! Verder ben ik de kluts kwijt van wat ik heb gelezen sorry Morgen weer voor de apk, ben benieuwd.
@ princess25...daar word ik weer vrolijk van wat een mooie kleuren zeg..wauwie enne met die 2 bokkepootjes praten heeft geen zin, ik probeer de vrede erin te houden..en als die 2 mot hebben met mekaar hou ik me er mooi buiten of vlucht het huis uit... tot overmaat van ramp krijg ik net nog van me vriend te horen dat ie de eerste week van me verlof in belgie zit voor zijn werk :S
princes25: erg leuke kamer, doet me op de een of andere manier aan pasen denken?? waarom geen idee! vader of schoonvader in huis of erbij wonen is even leuk maar niet te lang, weet er alles van, mijn vader heeft ongeveer half jaar bij ons gewoond, erg leuk in het begin maar op gegeven moment wil je gewoon je eigen huis terug! naakt door de kamer rennen enz haha.... en toen was ik nog niet eens zwanger dus dat maakt het denk ik alleen nog maar vervelender! de eerste week van je verlof is nog niet zo erg zolang ie maar er is met de geboorte niet?
Waar komen ineens al die kletsende dames vandaan? Haha. Eerst had je soms maar 1 pagina te lezen als je 3 dagen er niet was geweest en nu heb je er al 5 bij te lezen als je 1 dag niet hebt gekeken Wel gezellig hoor! En we begrijpen allemaal dat je niet op iedereen kan reageren @Slapen Sinds ik magnesium in neem slaap ik eindelijk weer. De eerste 18 weken deed ik geen oog dicht. Wel moet ik er 1x per nacht uit om te plassen, maar dat vind ik niet erg vergeleken met hoe het eerst was. @Hondje Ik snap het verdriet al te goed. Ik heb een hond van bijna 2 en moet er niet aan denken om hem te missen. @princess25 Prachtige kamer. Even gekopieerd van facebook Vandaag een groei echo gehad. Kindje loopt nog precies goed. Wel ligt ze nog precies hetzelfde zoals bij afgelopen echo's en ze zouden wel graag willen zien dat ze een keer anders ligt. Aangezien er bij mij wat minder ruimte is, willen ze haar graag een keer gedraaid zien. Maar over 2 en 4 weken weer een echo Mijn baarmoedermond was van de 4cm nu 3,5 cm geworden, maar volgens haar niet erg
Dag allemaal, ook hier een aankomend september moeder. Sinds deze week lid en leuk dat er een topic voor september moeders is. Inmiddels 1,5 uur verder met lezen en ook ik zal me even voorstellen. Lioo00 (Linda), 32 jaar, getrouwd, zoon van 3,5 jaar en nu zwanger van de tweede, die 12-09 verwacht wordt (een meisje, sssst, niet verder vertellen hoor). Bevallling hopelijk weer thuis, en ws flesvoeding, aangezien de bv vorige keer niet is gelukt. Zwanger geworden via IUI. Ik werk 24 uur als fysiotherapeut voor Icare. Het gaat voorlopig allemaal voorspoedig, op dat vreselijke maagzuur na. Maar de Rennies (voor overdag) en de Antagel (voor 's nachts) helpen tot nog toe wel goed. Leuk om met jullie mee te lezen, en hoop vaak mee te kunnen posten. Al moet ik mijn weg hier nog even vinden. Zou iemand mij in het lijstje willen zetten? En ik ben ook wel benieuwd naar de facebook pagina. Groetjes
Pfieuw ik ga straks verder met bij lezen er is wel heel geschreven maar lees iets over een meeting en fb pagina. Dat lijkt mij ook super leuk. Kan iemand een aanvraag naar mij sturen. https://www.facebook.com/gulendem.sahingyan Hier heb ik veel last bij het lopen. Van lies tot lies. Misschien bi. verder ben ik erg druk met zoonlief. Ik wil hem zindelijk maken voor de geboorte. Dat zal erg veel in de kosten schelen . Vandaag heeft hij voor het eerst op het potje geplast. Ik ben helemaal trots. Ik ga nu maar weer even verder lezen.
eventjes snel.. (we zijn net terug van uit eten en ben eigenlijk kapotmoe maar ben alweer over mijn slaap heen) Vandaag 28 weekjes!!!!! nog 'maar' 12!
@ princes : mooie kamer! Ik zal binnenkort ook eens een foto posten. Vanaaf naar de vk geweest voor controle. Ben ontzettend duizelig, en na rusten nog steeds. Te lage bloeddruk is de oorzaak, ook misselijk. Dus nu een kopje thee drinken en hopelijk zo weer slapen. Manlief is uit eten met collega's, weet vd situatie en ik had gehoopt dat ie nu alweer terug zou zijn. Niet dus, daar baal ik een beetje van want ik voel me echt belabberd.. en achter zn kont aan bellen is ook al zoiets pfff..... Zit er ff helemaal doorheen...
Welkom Lio(Linda) Gefeliciteerd met je zwangerschap Zoooooo ff mn kleine boef aankleden en naar school doen.
Ik vind het nog wel lastig om op iedereen te reageren, zal er vanmiddag eens even goed voor gaan zitten... Ik heb om 9.30 een afspraak bij mijn gyn, mijn moeder en jongste zoon gaan mee.
Goedemorgen! Bedankt voor alle lieve woorden en jullie meeleven! Doet echt goed, dank! Hier gaat ie lekker, ben echt super relaxed na gisteren. @ Ligging: Hier een ventje wat eigenlijk altijd óf dwars óf in stuit ligt. Hij heeft werkelijk nog niet één keer met zijn koppie naar beneden gelegen haha. Dochterlief lag ook tot 33 weken enkel in stuit Gisteren zei de gynaecoloog: Tsjah, wat zal ik van de ligging maken? Het lijkt wel alsof hij achterover gezakt in z'n strandstoel ligt dus ik maar er maar een dwarsligging van want het kontje ligt niet helemaal midden beneden @ Kamertje: Princess, mooi kamertje hoor! Hier duurt dat nog wel even. Ik ben al lang blij dat ik helemaal weet hoe de kamer van dochterlief er in het nieuwe huis uit komt te zien! Nu bedenken hoe onze eigen kamer eruit komen te zien. Woonkamer en keuken zijn we ook al zowat uit welke kleuren er moeten komen We hebben gisteren te horen gekregen dat als alles nu voorspoedig verloopt met betrekking tot het taxatierapport en uitbetalen van de hypotheek, dat we de 18e de sleutel krijgen van ons nieuwe huis! Joehoe!! Dan zou het super uitkomen en hoeven we misschien ook niet bij familie te logeren. Verder heeft m'n moeder met vriendinnen wat geregeld wat echt zo lief is! Omdat ik rustig aan moet doen heeft ze geregeld dat zij ons oude huis de dag voor oplevering helemaal schoon gaan maken! En in ons nieuwe huis komen ze ook een paar dagen klussen met zijn allen! Ik vind dit zo lief @ Nieuwe meiden: welkom! @ Laetitia: Gefeliciteerd met je voltooiing van je 2e trimester! Hier is het zaterdag zover! Over naar het 3e trimester @ Gul: succes met het zindelijk maken van je zoontje! Ben je vroeg bij, goed hoor! Onze dochter is van 19-1-2011 maar die zie ik echt nog niet zindelijk worden Die vindt het niet eens vies als ze een poepbroek heeft hahahaha @ Bam: Gefeliciteerd met je goede groei-echo! Snap dat ze haar ook weleens anders willen zien liggen i.v.m. dat het misschien niet kan. Heb je zelf het gevoel dat ze wel kan draaien/draait? Spannend hoor allemaal bij jou! @ Beautevil: hoop dat je je inmiddels beter voelt en dat je een beetje lekker hebt geslapen! Liefs Ananas
*gaaaaaaaaaaaaaap* daar ben ik ook weer na een echte verrotte nachtrust..Nu heb ik gedroomd dat ik een magababy kreeg...en dat de kraamhulp kwam kijken of helpen...weet het al niet eens meer.. Zometeen een vriendin ff ophalen en dan gezellig ff winkelen (voor haar dan) en vanmiddag weer een paar uurtjes werken...
Zo, we zijn weer door de apk, groei ligt op schema, hartje was mooi aan het kloppen(wat een fijn geluid is dat toch) Moet wel meer rekening houden met het feit dat ik zwanger ben, dus niet alles meer kan doen, hmmmmmmm......best lastig....
Bevallingslijst 30-08-'12: Laetitia (27), 4e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus/wordt wellicht nog MI), borstvoeding 01-09-'12: charmedknorrie (30), 2 kindje, thuisbevalling, borstvoeding 01-09-'12: Ananas89 (22), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (verplicht, geen medische indicatie), borstvoeding. 02-09-'12: Me1985 (26), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, flesvoeding. 02-09-'12: Jostafientje (32), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (medische indicatie), Borstvoeding 05-09-'12: Emjay (27), 1e kindje, bij voorkeur ziekenhuisbevalling, borstvoeding 05-09-'12: Ikke163 (26), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 05-09-'12: sw33ty22 (25), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (medische indicatie), flesvoeding. 06-09-'12 Princess25 (27), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keuze), borstvoeding. 07-09-'12: Melindy (27), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 07-09-´12:nena88 (23), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 07-09-'12: evita26 (27), 3e kindje, ziekenhuisbevalling 07-09-'12: Enjoylife (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (medische indicatie), flesvoeding 08-09-'12: 1986tamara (25), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 09-09-'12: AtraVim, 3e kindje, thuisbevalling, flesvoeding 09-09-'12: Elvinia (24), 1e en 2e kindjes, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 10-09-'12: Miss 83 (28), 2e kindje, kraamhotel, flesvoeding. 10-09-'12: MamavanGwenn (28), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (geplande keizersnede), flesvoeding 11-09-'12: D3B (27), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 11-09-'12: Gul83 (28), 2e kindje, ziekenhuis bevalling (vrijwillig), borstvoeding 12-09-'12: Juli10(23), 2e kindje, ziekenhuis bevalling (vrijwillig), borstvoeding 13-09-'12: LadyXochi (33), 2e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 14-09-'12: K3lly[H/B] (25), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 14-09-'12: Ni84 (27), 2e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 15-09-'12: Pattyv (36), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 15-09-'12: SarahH (25), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 15-09-'12: Hatsie (25), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 16-09-'12: Lisa1 (26), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 16-09-'12: Sandy89 (22), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 17-09-'12: Philly88 (23), 2e kindje , Ziekenhuisbevalling (eigen keus), Flesvoeding 17-09-'12: Dithje(28), 2e kindje, Ziekenhuis (eigen keus), Flesvoeding 18-09-'12: Manon88 (23), 1e kindje, thuisbevalling,borstvoeding 18-09-'12: Miran336 (32), 3e kindje, ziekenhuisbevalling (geplande keizersnede), borstvoeding 20-09-'12: Anoniem1211 (27), 1e kindje, ziekenhuisbevallig (eigen keus), borstvoeding (via fles) 21-09-'12: Bam (25), 1e kindje, Ziekenhuisbevalling (Medische indicatie), Borstvoeding. 21-09-'12: Monique (30), 1e kindje, ziekenhuis (eigen keus), borstvoeding 22-09-'12: Deniesje1 (20) , 1e kindje, ziekenhuis , borstvoeding. 22-09-'12: Sitalita (25), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 22-09-'12: JUST wen (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 23-09-'12: Melissie6 (24), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding. 23-09-'12: PluizigSpook (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 24-09-'12: Fabsie (29), 2e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 24-09-'12: Lyanna (37), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 24-09-'12: Naomi1986 (25). 3e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 24-09-'12: Evy77 (34). 2e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 25-09-'12: Mams136(25), 3e kindje, ziekenhuisbevalling,borstvoeding 26-09-'12: Wiplala (22), 1e kindje, thuisbevalling, flesvoeding (medische indicatie). 27-09-'12: Brenda1987 (24), 2e kindje, thuisbevalling, fles/borstvoeding. 27-09-'12: Bailatamara (28), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 27-09-'12: Selina1984 (27), 1e kindje, ziekenhuis, borstvoeding 29-09-'12: maartjewaarts (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 30-09-'12: Sarah1987 (25?), 3e kindje, indien mogelijk thuisbevalling, borstvoeding 30-09-'12: Gizzie1983 (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 02-10-'12: Bjoerma (33), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 06-10-'12: Nuage (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding. _________________________________________________ Afspraken 07-06: Laetitia, controle vk + echo 08-06: Emjay, controle vk 08-06: K3lly, 3D/4D pretecho 11-06: Lyanna, controle + echo gyn 11-06: evita26, controle gyn + groei echo 11-06: MamavanGwenn, bloed prikken en glucosetest 12-06: Princess25, controle vk 13-06: MamavanGwenn, controle vk 13-06: Bailatamara, controle vk 14-06: Bjoerma, Controle 24 weken 14-06: Laetitia, controle zkh + echo 14-06: Melindy, Pretecho (3D/4D) 15-06: SarahH, centering pregnancy met controle 15-06: Melindy, Rhesus check en glucosetest 16-06: Sitalita, Pretecho (3D) 18-06: Tamara1986, pretecho (3d en 4d) 18-06: Nuage, 3D echo 18-06: Deniesje1, 3D echo 19-06: Gul83, controle vk 20-06: Bam, Extra uitgebreide echo Gynaecoloog. 20-06: Mams136, Controle VK. 20-06: K3lly, Controle vk. 20-06: Dithje, Controle vk. 26-06: Melindy, Controle vk 26-06: Bailatamara, sterk ouderschap 29-06: SarahH, centering pregnancy met controle 30-06: Bam, 3D echo 30-06: Bjoerma, Pretecho (3d) 04-07: Bam, Groeiecho en BMM meting. 05-07: K3lly, extra controle echo. 05-07: Pattyv, controle vk 13-07: SarahH, centering pregnancy met controle 17-07: Melindy, Controle vk + groeiecho 23-07: Bailatamara, Groeiecho AMC 27-07: SarahH, centering pregnancy met controle _________________________________________________ Geboortelijst Anneke1985: Sam* - 19 april 2012 (geboren en overleden bij 21 weken) Milan2009: Brett* - 10 mei 2012 (geboren en overleden bij 23 weken) _________________________________________________ Roze voor een meisje. Blauw voor een jongetje. Groen voor als het een verrassing is
fijn die goede apk's weer @beautevil: voel je je weer wat beter? @josafien: hoe gaat het nu met hondje? ik heb er ook twee rond rennen hier (1 van 2 jaar(wordt in sept 3) en 1 van 27 wkn). moet er echt niet aan denken ze te missen. ik mis mijn oude hond waar ik mee ben opgegroeid soms nog met vlagen als ik bij mijn ouders kom. @gul: wow, das een mooie stap voor de kleine daar mag je best trots op zijn ook! hopelijk lukt het je om hem zindelijk te krijgen voor de kleine er is. succes! @reageren: pfff het gaat zo hard dat ik ook niet meer weet wie wat heeft gezegd, maar ik doe mijn best ervoor. @kamertje: zal binnenkort ook hier een fototje plaatsen hoe het kamertje er uitziet. er moet nog steeds wat worden gedaan(gordijnen aan elkaar naaien, nijntje naast commode maken, wasmandje plaatsen, elektrisch kacheltje plaatsen) maar voor het grootste deel izzie nu af. @hier: ben al twee dagen lamlendig. kon gisteren wel de hele dag slapen als ik het toeliet. heb als een blokbeton geslapen van 12 tot 9, maar als ik het kon zou ik nu geloof ik zo weer verder kunnen slapen
Pattyv, hier ook te horen gekregen dat ik niet meer alles kan en me soms een oud wijf mag voelen. makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch is het goed om even streng toegesproken te worden door de vk. Ik merk dat ik nu al minder zwaar ga tillen en zo.
Echt aan jezelf denken hoor! Heb ook lekker lopen sjouwen en tillen en zit nu thuis met rug en bekkenklachten. Voel me nu helemaal een oud wijf hehe! ----------------------------- Heb een slechte nacht gehad. Zit vol met emoties ook uit het verleden (nare jeugd). Vandaag eens een stukje schrijven dat helpt meestal. Morgen bloedprikken en zo ff afspraak maken voor een groei echo. Ze vond mn baarmoeder groter dan bij deze termijn hoort.