September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Helemaal mee eens emjay...kan nog steeds niet geloven dat ze ons zo lang bedonderd heeft... Heb dagen met tranen achter de pc gezeten met haar zieke roos en dan hoor je dit... Kan er echt niet van over

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Naja ongelofelijk dat er zulke mensen zijn.. Dan heb je ook geen leven..

Ik weet het nog goed ze was gelijk met mij aan het ' bevallen' en haat tweeling was zogenaamd op dezelfde dag geboren als hakan..

3. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Beste mede-september mama's,

Ik realiseer me dat er hier op ZP inmiddels weinig meer geschreven wordt en dat het daarom niet meer zo leuk is om de september topics te volgen. En omdat ik daarom regelmatig verzoekjes krijg van mama's die graag mee willen schrijven op onze Facebook, plaats ik toch even deze post.

Het spijt me ontzettend voor de mama's die mee willen schrijven op Facebook, maar we hebben daar op dit moment een ledenstop ingevoerd. We zijn met z'n allen nog flink ondersteboven van het verhaal van Elvinia, die al die tijd met ons mee heeft geschreven en alles blijkt te hebben gelogen. We hebben met haar - en met alle mama's in de groep - lief en leed gedeeld, en dan blijkt dat iemand in onze "veilige" omgeving ons compleet belazerd te hebben. Dat heeft er bij ons echt ingehakt en het heeft ons bewust gemaakt van wie we allemaal in de groep hebben en willen hebben. We zitten nu op 80 mama's en dat is eigenlijk wel genoeg. Daarom hebben we een ledenstop ingevoerd. Of dit permanent is durf ik niet te zeggen, het hangt er vanaf hoe de groep zich ontwikkelt. Voor nu houden we het in ieder geval bij de mama's die we nu hebben.

Nogmaals, ik vind het vervelend voor de mama's die we nu moeten teleurstellen. Ik besef me terdege hoe fijn het is om ervaringen te delen met meiden die in dezelfde situatie zitten. Ik hoop dat de mama's die op zoek zijn naar een vertrouwde plek om hun ervaringen te delen elkaar zullen vinden en een eigen groep kunnen starten!

In ieder geval namens de september mama's 2012: heel veel geluk gewenst met jullie kleintjes!

4. zo...! lang geleden dat ik op dit forum was zeg!! uiteindelijk een oktober mama geworden whaha.. maarja, geeft niet =) ik blijf voor het gevoel toch een echte SeptemberMama! <3

5. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Jammer dat er een ledenstop is.....
    had me graag willen aanmelden op facebook omdat dat makelijker via de telefoon is te volgen dan hier... :(

6. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland

Deel Deze Pagina