September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Evita: Bellen!!!

2. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Bellen Evita!! Beter te vaak dan te weinig, als het echt iets is.....

Dit vind ik niet helemaal normaal klinken... verlies je nog steeds vocht??

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Evita bellen!! Vruchtwater ruikt overigens een beetje zoetig... Bewaar dat vocht even totdat de verloskundige dit gezien heeft.

4. lioo00

lioo00 Lid

4 jun 2012
    24
    0
    0
    Gewoon verloskunige bellen.
    Kan ook best nog steeds urine zijn hoor, maar liever zeker weten!

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Evita bellen idd!!! Hopelijk heb je het al gedaan.

Nuage mooie tekst!

kraamzorg hier nog niks gehoord maar weet dat ZIN de vorige keer ook pas na de 30e weken een intake deed. En hier hebben ze trouwens niets doorgekeken hoor.

6. pattyv

pattyv Actief lid

14 jun 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evita bellen!!!!! Beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig!

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

charmedknorrie: ik zit ook bij ZIN maar heb de intake wel al gehad. Ligt volgens mij ook aan de regio waar je zit ;)

Evita: al gebeld?

8. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Laetitia dan zal het idd wel aan de regio liggen, mijn vriendinnetje die 1,5 week op mij voor loopt heeft ook nog niets gehoord.

9. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    Nou dames
    Heb gebelt kon meteen komen heb een ctg gehad
    En op de ctg was alles goeden op de echo ook heb alleen veel last van harde buiken
    En ze hebben t vocht getest wat ik had opgevange was gelukkig urine
    Ze hebben me laten gaan maar moest t in de gaten houden.
    Als ik dr minder voelde of vocht verloor meteen bellen.
    Dus gelukkig ist niks ergs nu

10. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

pffff... diepe zucht: gelukkig niets aan de hand!!
    Wel fijn als ze je wat beter in de gaten houden, ook al is er niet zo veel aan de hand.

11. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Oh fijn dat t meeviel meis!!

12. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    o god meer mensen die naar de VK gaan met spoed... wat mij vandaag is overkomen!!!!

ik was gewoon aan het werk, achter mijn pc´tje aan het typen, het was een super dag! tot..
    tot nederland verloor hahaha
    nee hoor grapje.
    tot dat ik weer misselijk werd zoals ik gister al hier had gepost. daar werd ik niet zo bang van hoor ik ging gewoon vrolijk door, toen ineens na 10 minuten misselijk kreeg ik kramp in mijn onderbuik. Ik dacht o het zal wel ´poepkramp´ zijn ofzo, het duurde ongeveer 3 minuten en toen ineens FLATS ik verloor een hele plas water!!!!!
    ik dacht echt WTF!! dus ik naar het toilet! waar mijn broek nat was met toch wel een behoorlijke plas ´water´ . ik rook eraan.. geen urine.. niks zoets... rook eigenlijk naar .. ik wist het niet!! dus ik gelijk het nood nummer bellen. De VK heeft gelijk besloten dat ik direct moest komen en ik ook niet meer met de metro mocht. Dus taxi voor de deur, ik in paniek, huilen, bleek, shaken nóg meer krampen!! had er echt geen goed gevoel over ook omdat ik vorige week al heel erge krampen had die ik letterlijk moest weg puffen... toen had ik de VK alleen niet gebeld...

toen int ziekenhuis, vk heeft het ´plasje´ bekeken... ze kwam terug en zei dat ze zeker wist dat het gewoon afscheiding was. waterige afscheiding. ik was natuurlijk ontzettend geschokken!!! ik vertrouwde het niet gelijk en vertelde haar over de krampen enz. toen zei ze dat dat wel normaal was en dat ik maar rustig aan moest doen. ze heeft mijn buik gevoeld (was mooi soepel) en het hartje van de beeb beluisterd... het hartje was heel goed zei ze...
    ik was er nogsteeds niet gerust op maar ze zei toch dat het heel normaal was wat ik bescheef... ik weet echt wel dat ze geen risico nemen dus toen ben ik maar weer naar huis gegaan..

ik blijf nu wel tot maandag thuis... als het weer terug komt moet ik gelijk bellen.. dat wel.
    hopelijk was het niks idd en dus alleen een plas waterige afscheiding. maar het was echt heeeeeeeeeeeeel vreemd.
    echt gewoon FLATS. ik stond niet eens op! ik zat gewoon!

tja nu zit ik thuis... man lief is morgen en overmorgen vrij dus dan kan hij mij een beetje verwennen :) hij is nu wel overbezorgd.. snap ik wel want ik ben ook GIGA geschokken... hij ook toen ik hem belde van schat ik ga NU naar het ziekenhuis...

maar... als het niet meer terug komt dan was het wel gewoon ´normaal´ en gaat alles goed dus ja...

pffff...

wat een dag.

13. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Wow meis!! waarom overkomt iedereen dit opeens nu??!!

Nou ja gelukkig was het maar afscheiding, maar toch...
    Ja, laat je maar lekker verwennen hoor. Klaag maar hier, daar zijn we voor.
    En direct bellen!

Rust maar even lekker uit, even slapen ofzo... eventjes alles laten bezinken.

Dikke knuffel, ook voor de andere spoedgevallen vandaag!

14. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    #594 nena88, 13 jun 2012
    Laatst bewerkt: 13 jun 2012
    direkt bellen! mij wilden ze gelijk zien en bij jou klinkt het eignelijk nog extremer :$

edit; heb nu bijgelezen. ok mooi dat het niks was.. wel appart dat het bij jou dan wél weer urine is... hmm ik blijf het dood eng vinden!!

15. princess25

princess25 Niet meer actief

ai, wat een akelige verhalen vandaag zeg. Gelukkig is er met jullie beiden niets aan de hand.
    Hier wordt het ook wel zwaarder, maar mag nog steeds niet heel erg klagen.
    Zijn jullie ook al aan het aftellen met jullie werk? Hier wel. Vind mijn werk echt super leuk! Maar, gewoon het idee, lekker niets verplichts doen. Huisje opruimen e.d.

Iemand trouwens nog tips met pijn wat straalt van been naar bil/stuitje? Neem aan dat dit bekkenpijn is?

16. pattyv

pattyv Actief lid

14 jun 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff evita en nena, gelukkig is het goed afgelopen!!
    Nu even bijkomen van de schrik.....

Knuffel!

17. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vaag trouwens, evita is op dezelfde dag uitgerekend als ik. wel weer toeval... geen leuk toeval trouwens

18. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland

Haha cker geenleuk toeval Neej
    Ja ben ook blij dat bij jou niks ergs is net zo als bij mij alleen bij mij ist urine wat ik egt nie snap want ruikt nergens na en urine ruik. Je egt wel tog ma Ja en bij jou afscheiding

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou meiden wat ben ik blij dat het met jullie allebei is goed gekomen! Goed dat jullie meteen aan de bel hebben getrokken!

Pijn in stuitje dat kan bekkeninstabiliteit zijn. Ze adviseren dan toch naar de fysio te gaan want het kan nog veel erger worden.

Zelf liep ik vandaag heel slecht. De pijn in mijn schaambot is eigenlijk niet te harden eigenlijk. Mijn buik begint ook ontzettend in de weg te zitten, vooral met bukken. Voel me gewoon belabberd. Gelukkig nog maar anderhalve week werken.

20. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik vind dat ook wel raar hoor. Ik bedoel urine ruik je idd en ik weet niet maar jij hebt her ook op kunnen vangen toch? als het urine is dan heeft het toch een kleur? Maar misschien was het bij jou ook wel waterige afscheiding gewoon... iig geen vruchtwater daar gaat het om!! Maar idd we moeten het maar in de gaten houden en mij werd ook gezegt dat je het beste nu rustig kunt doen voor een paar dagen en dan zien als het weer terug komt krampen enzo om wel weer aan de bel te trekken! hopelijk komt het niet terug natuurlijk.. Laten we ons maar neit druk maken dat is namelijk helemaal niet goed..

Deel Deze Pagina