Hier hebben we dit keer geen 3d-echo's... hebben we bij Thessa wel gehad (kregen we bij de 20 weken echo) maar daarna niet meer. Heb ook maar 1x extra betaald voor een echo en dat was bij de zwangerschap van Collin (en niet 3D)... veel plezier!!!!
HOERA!! Ik hoop het zo voor je Anneke. Dikke duimen dat het goed mag gaan. Deze verrassing is jullie gegund!!
Hoi semptember mamma's Hier nog een mamma die vooralsnog op 18 september is uitgeteld. Lees al een aantal weken mee op dit onderwerp en heb besloten me toch maar eens aan te melden om gezellig mee te kletsen....... Gr, Knuffie Q
Vandaag heerlijke vaderdag. 's Ochtends in Amstelveen gezwommen en daarna zelfgemaakte kwarktaart gesmikkeld en toen naar Schiphol. Op panorama terras vliegtuigen gekeken en toen daar wat gegeten. Papa heeft knutsels, een luchtje en een 3D echo gekregen. We gaan de 30e. Gewicht hier gaat te hard. 14 kilo nu. Snaai gewoon teveel. In het begin wel misselijk geweest, maar niet gespuugd. Dus ook niets afgevallen in beginperiode. Nu braaf ipv chippies aan schaaltje watermeloen. Absoluut mee eens dat het makkelijker gaat met kiezen van gezonde dingen nu het weer wat warmer wordt. Morgen dagje naar de Efteling met mijn schoonzus, zoontje en mijn ouders. En donderdag mijn zwangerschapsdagje in thermen bussloo. Mijn moederdagcadeautje nog. Zin in!! Zie idd mooie echo's en buikjes. Fijn dat het over het algemeen goed met iedereen gaat en dat de eerste verloven in het zicht zijn!!! Succes weer de komende week.
Hoi meiden, Hier net terug van een heerlijke vakantie in Spanje! Heb alles weer bij gelezen, maar ben ook de helft weer vergeten. (hoort er bij toch ) Hier morgen de pretecho, ben al een beetje zenuwachtig. We zitten voetbal te kijken, maar ondertussen zit ik al bij de echo. Hihi Voelt iedereen zich nog goed? Wordt allemaal zwaarder hè. Ik ben vooral erg moe, hebben jullie dit ook? Ook af en toe pijn aan de zijkanten van mijn buik, voelt niet als bandenpijn. Wat kan dit zijn? Hier wel een proefdruk van het kaartje laten maken en er helemaal blij mee, maar ik ben een erge twijfellaar. Heb ik trouwens ook met de naam. We vinden hem beide erg mooi/ leuk, maar toch twijfel ik weer. Hihi Heb mooie kaartjes/ kamertjes/ buiken en kleertjes voorbij zien komen. Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer.
@Anneke: wow, wat een heerlijk nieuws. Ik gun het jullie zo om nu een gezond kindje op de wereld te zetten! Fijn dat jullie op vakantie zo hebben kunnen genieten! Nu de wijn enzo maar weer laten staan Echt van harte gefeliciteerd!!! *pinkt een traantje weg * Ik vind het ook fijn, dat je wat van je laat horen, doet me goed! @hier: Ik zit duidelijk in de beste periode. Af en toe en harde buiken of bekkenpijn. Maar verder gaat het gewoon lekker! De baby spulletjes beginnen z'n plekje te krijgen en de boodschappenlijst wordt steeds korter.... @gewicht: nog steeds onder de 100 kilo en de vreetbuien blijven binnen de perken. @luiers: ik ben echt erg maar ik koop gewoon luiers in de winkel waar ik ben. Heb echt geen zin om speciaal voor luiers naar de andere kant van het dorp te fietsen of voor om te rijden... @facebook: gezellig als nog meer dames daar komen kletsen. Daar loopt het beter qua reacties...
Hey meiden, Ik hoop dat er hier ook nog een plekje is voor mij om mee te schrijven. Ik ben 29 jaar oud, en nu bijna 29 weken zwanger van ons eerste kindje. We zijn hier allebei ontzettend gelukkig mee, maar moet zeggen dat het de laatste week me toch wat zwaar begint te vallen.. Niet omdat ik extreem last heb van zwangerschapkwaaltjes, maar gewoon, omdat ik het eigenlijk wel mooi vind geweest. Heb wel weer eens zin in een avondje wijntjes drinken, kunnen eten wat ik wil, en alles op een dag kunnen doen zonder zo moe te zijn. Klinkt misschien allemaal een beetje egoistisch, en goede kans dat het over een paar dagen/weekjes ook weer over is, maar zou heel graag met jullie meekletsen en een beetje steun krijgen en verlenen voor de laatste loodjes! Groetjes, Momo
Hée ik zie allemaal nieuwe mensen!! Gezellig hoor! Moet ons lijstje ook meteen even geupdate worden... Anneke, wow wat fijn zeg! Dit is jullie idd gegund hoor! Meiden die op vakantie zijn geweest, lekker zeg! Was het allemaal leuk en geen problemen met je dikke buik ondervonden? Sorry geen tijd om meer te reageren, dat komt vanmiddag wel.
Nuage; Veel plezier vandaag bij de echo! Bjoerma; Ik hoop dat nu alle regen eruit valt en het strakjes droog is in de efteling! Hier heeft het net flink geonweerd en is het aan het regenen. Wen87; Fijn dat jullie lekker hebben genoten van de vakantie, lijkt me heerlijk! Hier ook sneller moe maar kan ook komen door ons zoontje wat ziek was en slecht heeft geslapen 2 nachten. Pijn aan de buik herken ik niet. Veel plezier bij de echo! Welkom nieuwe meiden Momo82; Het gevoel er klaar mee te zijn heb ik gelukkig niet, dan zouden het nog lange weken zijn... Wel vind ik het toch allemaal wat zwaar worden. Bij mijn zoontje heb ik alles gekund tot het laatste en nu beginnen mijn bekken op de spelen, slaap ik slecht en kom niet meer zo goed vooruit als normaal. Maar als ik dan weer die schopjes voel en eraan denk dat we er binnen 3 maanden een prachtig mooi meisje bij zullen krijgen ben ik het alweer vergeten! Wel zou ik de weken door willen spoelen hoor, gewoon lekker samen genieten van ons gezinnetje zijn en weer gewoon alles kunnen doen zonder beperkt te worden.
welkom nieuwe meiden! schuif lekker aan en klets gezellig mee, we bijten niet welkom thuis voor hen terug van vakanties momo: ik heb momenten dat ik er ook klaar mee ben, maar voor het over grote deel geniet ik er nog te veel van het wordt ook hier wel zwaarder, omdat ik slecht slaap. als ik een goede nacht heb gehad, heb ik de volgende dag echt een energieboost waar je u tegen kan zeggen ik tel wel de weken af, nog 12, tot de uitreken datum van de kleine. ik ben echt nieuwsgierig wat het is en hoe het er uit ziet. maar ik geniet ook nog van ons leventje met ons tweeën op dit moment.
Welkom nieuwe dames! Momo; echt klaar ben ik er nog niet mee en ook nog niet voor, maar ook ik vind het al zwaarder worden. Ken mijzelf niet meer zo goed terug. Jank om het minste of geringste... Blegh
Goedemorgen dames!! Hier heerlijk uitgeslapen tot 9:45!! Mijn meisje is gisteren blijven slapen bij opa en oma en komt vanmiddag pas rond een uur of 5 thuis. Lekker een rommeldagje voor mezelf dus! Denk dat ik straks even lekker in de beebkamer ga rommelen. Gisteren met vaderdag lekker gebbqt bij mijn paps en mams en na het eten heb ik daar voetbal gekeken en mannetje is toen lekker in de kroeg gaan kijken. Wat een K** wedstrijd zeg! Maar die spanning hebben we ook alweer gehad voor dit jaar. Nu op naar de olympische spelen! En daarna alweer bijna bevallen :-D hihiihih het gaat hard!
Amaai na een week afwezigheid moet ik hier even bijna 50p bijlezen, ga het proberen maar kan niets beloven Zal hier al even vlug m'n ding doen had sinds de verjaardag van Sansa (4 juni) héél veel last van rug en liezen, ook het feit dat ons meisje vanaf dan schrik heeft om te gaan slapen, leidde tot een slaapgebrek en vermoeidheid. Ben dan op 8 juni naar m'n dokter geweest en die heeft me een weekje thuisgeschreven om bij te kunnen komen. M'n gyn had me ook al extra kinésitherapie voorgeschreven en vorige week woensdag voor de eerste keer geweest, verdict: heb BI. Dus heb het rustig proberen aan doen de laatste week en tja als ik thuis ben dan blijk ik de weg naar de pc te vergeten ;°). Vandaag m'n 1e werkdag en heb nog steeds veel pijn, maar zal even moeten doorbijten, wordt ik terug oververmoeid laat ik me lekker terug thuisschrijven hoor. Voila, zo weten jullie ook waar ik naartoe verdwenen was Oh ja, blijk ik sinds gisteren deel uit te maken van de middelbare leeftijd Gisteren 35j geworden, maar voel me helemaal niet van middelbare leeftijd hoor
Klaar ervoor ook nog niet. Babykamer is nog niet af etc., moet me misschien inderdaad maar even focussen op het nog lekker met zijn tweetjes zijn! En op een leuke manier aftellen? Als ik erover nadenk..78 dagen, dat is toch niks meer! Wel fijn om te horen dat jullie het iig een beetje herkennen..
@Anneke: Van harte gefeliciteerd! @ Evy: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En rustig aan he Nieuwe meiden: Welkom! Meiden met echo's: Veel plezier! Hier vandaag een dagje "niets" doen. Morgen heb ik weer een uitje naar het ziekenhuis...
Oh man, ik ben er echt nog niet klaar mee :O Heb het absoluut nog niet zwaar (alleen als ik mezelf te druk maak) Maar wat ik wel heb is dat ik de tijd wel vooruit kan kijken...kan niet wachten tot de kleine meid er is!
@anneke : super goed nieuws en wat fijn dat jullie toch nog hebben kunnen genieten samen van de vakantie, ik wens je alle geluk en een mooie zwangerschap toe en probeer te genieten.!! @:babykamer : dit weekend kreeg ik het te pakken hahah ben begonnen met behang afhalen , ledikantje al opgehaald , deze week laminaat halen en hup beginnen met behangen , vloerleggen en heel de bende!! wil het zo graag af hebben omdat ik nu ook het eindresultaat wil zien alles samen dadelijk.. @ trots op me zoontje.. vandaag was de officiele inschrijving voor de peuterspeelzaal waar me zoontje heen gaat 13 aug. nou alles netjes ingevuld en janell zat al bij de kindje sin d eklas te spelen even kijken.. nou hup kom op janell we mogen gaan.. over 2 maandjes mag je dan eindelijk!! schijnt er al een kindje op vakantie te zijn die toch niet meer terug komt deze laatste 2 weken.. komt de vraag al sje wil mag janell gewoon d elaatste 2 weken meedraaien hoor 4 ochtenden , hij doet het zo leuk..!! dus helemaal niet op gerekend heb ik net voor het eerst me kleien boef achtergelaten op de speelzaal.. en hij vond het zooo leuk en heeft het super gedaan.. beeetje snik omdat ik het toch iets anders voorgesteld had , samen met mijn partner hem voo rhet eerst brengen..ach jah hij heeft het super naar zijn zin.. doen we 13 aug offcieel hem naar school brengen haha