September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    @philly88
    Ik hoop voor je dat je de ringen nog vind.
    Ik geloof wel dat zwangerschapsdementie echt bestaat. Bij welk termijn dat hoort weet ik niet. Maar ik had het de 1e 12 weken heel erg. Alles, maar ook echt alles, vergat ik. Je kon 10x iets tegen me zeggen, maar nog wist ik dat de volgende dag echt niet meer;)
    Nu gelukkig niet zo'n last meer van.
    Weet in ieder geval hoe vervelend het is!

2. JolandavanRijn

10 apr 2012
    69
    0
    0
    Draagdoekconsulent en gezinsmanager!
    Hardegarijp
    Bedankt voor de felicitaties ;) Geeft inderdaad heel veel rust. Betekend ook dat mijn man niet meer hoeft te soliciteren of een zomerbaantje moet zoeken. Hij is ook supergelukkig! Fijn dat ik straks gewoon mama mag zijn zonder te moeten werken. Nu is het echt een keuze :)

Leuke babykamertjes! Wij zijn nog druk bezig. Heb bijna alles in huis. Heel veel besteld op amazon.de. De duitse variant is van alles veel goedkoper - en deze week even lakentjes halen bij de prenatal :) zijn in de aanbieding. Heb de volledige weleda baby lijn uit duitsland laten verschepen lol :) en dozen pampers want die zijn daar cheap! (vergeleken met NL).

Deze week bizar druk. 2 tentamens achter de rug (wil zo veel mogelijk af hebben voor de baby er is) afspraken her en der (decaan, kraamzorg, huisarts, ziekenhuis, verloskundige) en vanavond weer samen bevallen cursus :))) Ik zal ff de echo's opsporen - staan op de andere pc denk ik... Leuk om de kleine meid weer te zien :)

nu 1250gr! en al in mijn bekken. Maar omdat haar hoofdje nog niet helemaal volgroeid is kan ze nog leuk om der as tollen. Moet wel plassen iedere keer als ik opsta nu :s

verder alles wel ok :)

3. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    update !!!!! ik ben zo gelukkig op dit moment!!! kreeg zojuist een email van het hotel waar wij verbleven en je raadt het al!! de nieuwe gasten hebben mijn ringen gevonden in de kluis en naar de receptie gebracht.!! Ze hebben mijn ringen gewoon..
    er lopen nu gewoon tranen van geluk over mijn wangen!! ik hou van mensen echt waar!! heb gelijk gemailt en gevraagd eventueel het adress van de gasten zodat ik ze een kaart kan sturen en dan ook een vindersloon kan geven want potverdikkie di ehebben ze verdient hoor.

happy happy

4. JolandavanRijn

10 apr 2012
    69
    0
    0
    Draagdoekconsulent en gezinsmanager!
    Hardegarijp
    Oooh superblij voor je :)) Mijn hormonen pinken een traantje met je mee :))

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh yes!!! Wat fijn :D

6. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    yay! Goed nieuws Philly88. En erg lief van de vinders!

7. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    geweldig philly! ik kan me zo indenken dat je dol blij bent, dat de ringen terecht zijn.

hier alweer eventjes terug van de diabetes verpleegkundige.
    hemeltje, wat hebben wij gelachen daar ;). hun humor sloot naadloos aan op die van ons. dat contact gaat echt geweldig lopen denk ik :D
    daar waar ik in totale stress was van de gynecoloog (waar ik na die kennismaking weinig vertrouwen in heb, maar misschien komt het nog), ben ik nu helemaal gerustgesteld en heb weer het volste vertrouwen in de zwangerschap en mijn eigen lichaam.
    glucosemeter mee en vanaf nu meten na het eten. en kijken wat ik kan veranderen zodat de waardes binnen hun grenzen blijven. een heel handig boekje meegekregen hoeveel koolhydraten (en vet en natrium en de hele ratteplan) er in wat voor voedsel zit. erg handig boekje, ook voor na de bevalling als ik verder ga met afvallen :D
    gesprek met de kraamzorg vanochtend ging ook goed.
    we hebben alles al goed op orde en kregen nog wat laatste tips van der. en het kamertje vond ze mooi ('ah wat lief! een nijntje kamer')

al met al een goede dag geweest :)

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ Philly wat een ontzettende mazzel heb je! Er bestaan dus nog steeds eerlijke mensen op deze wereld!

@ dementie, hier wel wat vergeetachtig, moet vaak eerst even nadenken voordat ik bijvoorbeeld wat uitleg. Verder kan ik soms 10 keer de trap op en neer omdat ik dingen vergeet mee te nemen....

@ hier, gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. Bloeddruk netjes 120/60, kleintje goed gegroeid en weer eens gedraaid. Voetjes liggen rechts bovenin en der koppie links onderin. Verder heel veel last van mijn rug. Heb dus ook op mijn kop gekregen van de verloskundige dat ik het echt rustiger aan moet gaan doen, en wat niet gaat ook echt niet gaat.

Vandaag trouwens ook mijn kraampakket binnen gekregen. Erg leuk heb de uitgebreide versie, in een leuke opbergdoos met olifantjes erop.

Verder vandaag het laatste dagje gewerkt bij mijn beste vriendinnetje. Heb zo'n ontzettend leuke en bijzondere week gehad. Vondt het zo bijzonder om haar en de kleine te verzorgen. Vondt het echt een cadeautje om dat te mogen doen. Morgen middag weer even bij haar buurten zodat ze in de middag niet alleen is.

9. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    gvd. net echt een kut gesprek/ruzie gehad. ik wil gewoon sirieus over de toekomst praten aangezien we nogal in een moeilijke situatie zitten en en mijn man gaat van moment uno tekeer. Met echt oerdomme argumenten sorry dat ik het zeg. dat ik altijd gelijk wil hebben en dat ik op ruzie uit ben als ik gewoon bijna smeek om volwassen te praten over onze toekomst omdat ik gvd realistich probeer te zijn en dat het er op zijn zachts gezecht echt niet goed uit ziet. we Kunnen straks allebij onze baan kwijt zijn en we wonen in een veel te duur huis. hij zegt het komt wel goed en als ik dan zeg hoe dan ben ik negatief en alles. en hij schreeuwen en zeggen dat ik ruzie zit te maken. echt belachelijk. feit is dat ik nu nog meer het gevoel heb dat het uitzichtsloos is. Hij wil gewoon afwachten, maar dat kan niet! dat kan ik niet... met de baby in de buik. het is gewoon een egoistische en moeilijke man en hij denkt dat alles uit de lucht valt omdat ik altijd met alles ben komen aandragen. en ja ik ben dominant, en ja ik wil altijd alles regelen waardoor hij het niet hoeft te doen maar nu ik zwanger ben kan ik dat niet meer en nu waardeer ik niet wat HIJ doet. terwijl het gewoon echt minimaal is wat hij doet. beetje naar ze werk toe, ja dat doe ik ook. maar wie gaat het nieuwe huis zoeken dat belachelijk moeilijk te vinden is? wie zit daarover te stressen? ik. wie probeert onder belasting aanslagen uit te komen omdat we het niet kunen betalen. ik. wie bedenkt er elke dag wat we eten. ik. wie wast er. ik. wie doet er boodschappen en zorgt voor groente op het bord. ik. wie zorgt voor het oplossen van schulden. ik. wie zit er met een dikke buik 40uur te werken? ik. en hij is te beroerd om een huis te bezichtigen omdat hij het nu al niet interessant vind WTF sirieus. ik hou ontzettend veel van hem maar als ik altijd alles moet blijven doen ben ik bang dat als we dus in nood komen ik het maar weer moet oplossen. en ik wil het NU oplossen of beter nog, voorkomen. maar meneer staat daaaaaaaaaaaaar niet open voor *frustrated*

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Adem in, Adem uit...en vooral blijven herhalen!!!

Wat een ***situatie :(

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Nena dikke knuffel!!
    Sluit me volledig aan bij mams, rustig proberen blijven...!!
    Bleef maar even uit zn buurt hoor...
    Misschien dat hij iets gaat begrijpen en ff gaat nadenken ofzo...

12. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

#832 Laetitia, 21 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2012
    nena: dikke knuffel.. echt een @#$-situatie... en idd... vooral rustig blijven ademhalen!

verder: wel bijgelezen maar niet veel blijven hangen...

hier: terug van vk. Alles was goed... bloeddruk netjes 100/60 en beebje licht al netjes in het bekken met z'n hoofdje...

en uiteraard ook even de echo spammen ;)

Over 2 weken mag ik weer en dan gaan we het over het geboorteplan hebben. We gaan iig vastleggen wanneer ik moet bellen en dat we al "vroeg" naar het ziekenhuis gaan (ivm de reistijd en geen mogelijkheid tot omrijden als we in de spits zitten enzo)

13. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is het ook, ik blijf rustig hoor. hij heeft me heel even voor 1 minuut uit de tent gelokt maar was daarna wel weer rustig. maar drom vind ik het ook zo vreemd dat ie blijft volhouden dat ik de herrieschopper ben. ja ik huil wel ja, kan hij niet tegen ofzo. mja ik denk idd ook wel dat ik ff uit de buurt moet blijven. ik zeg ook tegen hem van luister ik kan mijn oren wel sluiten voor je geblehr maar de kleine in me buik die hoort het wel...! t is gewoon een groot kind, ik bedoel hij heeft nooit ergens veel moeite voor hoeven doen atlijd maar de makkelijke weg... en dat gaat ook als je singel bent maar met een familie echt niet. soms zijn situaties moeilijk, soms zijn gesprekken nodig en soms lossen problemen niet zichzelf op.. tja. ik vind het gewoon zo moeilijk om te denken ´we zien allemaal wel´ want dat is eigenlijk heel erg tegen moeder instinkt in denk ik..

14. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    goh :eek: goh hij belt net om te zeggen dat hij meer gaat meehelpen en dat ie mee zal denken etc. ik dacht echt van wtf wat heb jij gerookt? maaruhm het scheint dat ie het meende.. aver... :) naar voelt een stuk beter nu

15. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Oh wat super fijn zeg! Nou kijken of hij zijn belofte nakomt:D

16. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Meiden mag ik hier ook mee kletsen, ook een september mama! :)

17. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Welkom! Het is hier heel gezellig!

18. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom. Klets gezellig mee!!!

19. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo eindelijk weekend! Het was een pittige week. Gisteren voor het eerst echt duidelijk harde buiken op werk gehad :(. Vandaag ook erg veel last van mijn rug. Nu lekker lui op de bank. Morgenmiddag de bruiloft van een vriendin en zondag naar een verjaardag toe in Zeewolde en zaterdag komt mijn medezwangere vriendinnetje met zoontje langs. Rustig weekend????

Sorry, de rest ben ik alweer kwijt :(

20. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Hallo dames hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina