Dankjewel! Gezellig om hier mee te kletsen. Gaat alles goed met de zwangerschap van iedereen? Ik heb veel last van kramp in buik en rug helaas.
Daisy, ik heb de laatste tijd nogal last van harde buiken... en overgevoeligheid door hormonen (daar is mijn man niet altijd blij mee...) En idd ook weleens kramp, vooral als ik druk bezig ben geweest of zo. Milan, met mij gaat het wel goed. Leuk dat je hier even komt... maar wat zie ik, gaan jullie opnieuw proberen zwanger te raken??
Philly88; Ohh super zeg, ben echt blij voor je! Dithje; We zijn er vanavond maar mee begonnen. Hij heeft het een uur volgehouden door iedere min eruit te komen(van 19.00uur tot 20.00uur), eventjes vermoeiend maar hij slaapt! Ik hoop dat hij snel door heeft dat hij gewoon moet slapen. Ik moest wel vaker mijn lach echt inhouden hoor, kwam hij lachend om het hoekje van de deur; HALLLOO hahaha. Gingen jullie gewoon beneden zitten of bleven jullie boven? Aangezien ik nu echt last van mijn bekken begin te krijgen ben ik wel boven gebleven, ben maar was gaan vouwen op onze slaapkamer. Nena; Gelukkig heeft hij goed nagedacht, nu hopen dat hij het nakomt. Probeer maar rustig te blijven voor jullie kleine meid. Welkom Daisy! Milan2009; Wat lief dat je daar naar vraagt. Hier gaat het wel redelijk. Hoe is het nu met jullie? Trekken jullie het een beetje allemaal? Knuffel!
Pffff geen puf meer om te reageren. Wat een dag! Vanmorgen bij een vriendin geweest, toen naar huis T van school halen. Eten, spulletjes klaarmaken voor vanavond, werken en nu net surprise babyshower voor een andere vriendin gehad. Ik ben gesloooooooopt! Ga zo ff lekker douchen en dan mn bedje in. Hopelijk gewoon tot 7uur slapen ipv tot 4
Ja zeker enjoylife ! Ja de kramp vind ik nog het vervelendst en veel op een dag doe ik niet aangezien ik ook niet veel werk op dit moment. Voor de meeste 1 of 2 kindje? Liefs
@Nena Ik snap je verhaal! Bij ons in huis ben ik de planner, regelaar, ik maak de meeste beslissingen, doe de financieen, kom met oplossingen voor problemen etc. Wel altijd in overleg met mijn man hoor. En als hij het ergens niet mee eens is, dan vinden we samen een oplossing. Maar de meeste "regel/plan-verantwoording" komt op mijn schouders terecht. Normaal vind ik helemaal prima, het werkt goed op die manier. Maar gisteren had ik het even gehad. Veel stress op werk (bedrijf misschien failliet, geen baan meer dus) en veel stress met ons visum. Ik had dus gehoopt op een man die bij thuiskomst zou zeggen: "Ik regel het allemaal wel schat, we gaan dit doen, dat doen, etc.". Maar nee hoor, eerste vraag was: "En wat is je plan?". Nou toen kwamen de hormonsters naar boven en was ik al weer klaar met het gesprek. Ben dus lekker vroeg naar bed gegaan, terwijl hij film zat te kijken op de bank haha.
even snel: (lig al in bed en was mijn mail nog ff aan het checken ).. daisy: voor ons is het het 4e kindje. truste allemaal!
Oef Juli een uur... Heeft hij lang volgehouden. Ik bleef idd ook boven anders blijf je lopen. Doe je zijn deur dicht of niet? Bij ons maakte dat heel veel verschil namelijk. Door zijn deur dicht te doen voelde het voor L "definitiever" ofzo... Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Goedemorgen, zal komende paar dagen niet veel online zijn. Collin is vandaag 2 geworden dus hebben we vandaag feestje onder ons, morgen familieverjaardag en zondag hebben we de uitvoering van Thessa haar dansen dus is een druk weekend. Tot later!
Daisy; Dit is ons 2e kindje. Dithje; Ja ik ben benieuwd wat hij vanavond gaat doen. We hadden zijn deur open gelaten, misschien toch maar eens dicht maken dan. Laetitia; Nogmaals gefeliciteerd met jullie kleine man en een heel fijn weekend! Hier blijf ik zoveel last van mijn bekken houden, ik sta er nu gewoon al mee op. Ben blij als ik maandag naar de manuele arts kan, Nu maar hopen dat hij iets voor me kan betekenen. Heb er echt geen zin in om niks meer te kunnen de komende weken pff...
GefeliciteerdLaetitia!! Hebben jullie ook dat jullie overal als een berg tegen op zien? Moet de hond er uit? Pff het is dat het moet, maar anders... Werken? Geen puf en energie meer voor, maar het moet. Stofzuigen, dweilen enz? Kan ook wel een dagje wachten...en na 2 dagen moet het toch echt.... Boodschappen? Het is dat het moet... Koken? Jammer genoeg kunnen we niet elke dag uiteten... Pfff sorry voor het geklaag hoor Maar moest het even kwijt. Zo en dan nu even wat eten en dan boodschappen doen
thx allemaal! me1985: hier heb ik dat ook hoor... (voor zover ik al iets kan/mag doen)... ik wil het wel allemaal doen maar de energie ontbreekt...
Ik doe al heel veel niet of veel minder dankzij mijn bekken. Alles doet gewoon zeer en ik kan wel heel pittig de was gaan wegwerken maar dan kan ik de volgende dag gewoon niet meer lopen. Dus manlief kijk ik nu dan maar aan of hij dat wil doen. Koken schiet er ook erg bij in, ik heb voor mezelf (man heeft avonddienst) deze week ook allemaal hele makkelijke maaltijden gehaald uit de diepvries van Iglo. Misschien niet supergezond maar wel met vis en groente enzo en het is met 10 minuten klaar en dan is er maar 1 pan en 1 lepel vies
Laetitia: gefeliciteerd!! me1985: hier ook echt nergens geen puf meer voor maar net zoals je het zegt het is dat het moet!!! net ook boodschappen gedaan en me schoonmoeder heeft janell opgehaald omdat ze langs Grote oma gaat met hem en vnv kan ik en mijn partner smane ven langs babydump wat frummeltjes halen .. dus ik d8 lekker wat te gaan doen heb toch nikt te doen tot aan het koken..!! maar helaas geen puf dus op d ebank met me laptop haha dus ik snap het heel goed.. wat moet dat moet anders rustig aan haha, kraampakket: gisteren binnen gehad , zat niet meer in het pakket dus zelf bestelt wel via vgz dus 20 incl verzendkosten dus goedkoop.. maar was even vergeten dat die kraamlappen zo groot waren haha jezus!! dat ik dat kon vergeten bellybandit?? : bij mijn vorige zoon heb ik na de bevalling 2 weken de belly bandit gedragen wat echt wel lprima zat en goed werkte voor mijn gevoel.. maar omdat het wel zichtbaar is onder me pyama en toch wat stugger wil ik deze keer voor een doek gaan , wat heel normaal is in vele culturen ook in indonesie ben halfbloed) maar heeft daar iemand ervaring mee?? want wat zijn wij toch gewone hollanders haha hoef echt niet aan me tantes te vragen of ze me willen inwikkelen hoor haha