New baby Pampers 50% korting!!! weet niet wie er allemaal een kruidvat voordeelkaart heeft maar de actie van vandaag!! na activeren tot 29juni geldig.. heb al 3 x de actie gehad en ja goedkoper worden ze niet dus nu maar maat 2 gehaald!!
Laetitia, gefeliciteerd met Collin. En een fijn weekend! Hier gelukkig geen last van dat ik alles moet regelen... ik ben vier jaar jonger en was nog een tiener toen we verkering kregen, en aangezien hij al in de twintig was nam hij altijd het voortouw *gelukkig* We krijgen wel altijd ruzies om onbenullige dingen omdat we allebei altijd gelijk willen hebben. We hebben beiden lyceum gedaan en een studie gevolgd blablabla en ik ben gewoon zo'n vreselijk persoon dat ik altijd gelijk wil hebben, maar meestal heeft hij gelijk, want hij is toch ietsje slimmer dan ik, maar dat wil ik nooit toegeven Mensen moeten altijd lachen als we 'ruzie' hebben omdat soort dingen, want dan spuien we altijd allebei al onze kennis die we net paraat hebben, het liefst in de meest dure woorden Klinkt allemaal heel grappig (is meestal ook zo) maar soms botst het dan wel echt tussen ons... tja... mede omdat ik nogal snel driftig ben, maar oké.
Hier ook de luiers gehaald vandaag! Scheelt een mooi bedrag en maatje 2 en 3 kun je wel een poos gebruiken. Hier gelukkig de ruimte om op voorraad te kopen en de luxe dat we (op een matras na) alles al hebben dus dat het geen onmogelijke extra uitgaven zijn. Hopelijk komt die actie nog een paar keer voorbij.
Philly, waarom zou je dat doen?? Heb je een slappe buik van jezelf?? Ik had na Tygho binnen 1,5 week mn platte buikje weer terug (bm was na 3 dagen al helemaal teruggekrompen) Mijn buik is vrij strak van zichzelf dus heb er toen echt niks voor hoeven doen...vind dat inwikkelen eigelijk ook een beetje onzin.
Mooie buik, Deniesje!! Hihi ik ben nu op het examenfeestje van mijn zusje. Allemaal klasgenootjes van heinde en verre zijn er; kijken allemaal met grote ogen naar mijn buik... Al 2 meisjes gehad die vroegen of ik het wel aandurfde te komen vanavond, aangezien ik op bevallen stond (dacht ze...) Tja. Meid, ik ben 28 weken. Grote ogen! Maar ja, kom dus waarschijnlijk wel uitgeput thuis...
Hallo! Even een updateje vanaf hier! We hebben de sleutel van ons nieuwe huis gekregen. Het is zo'n gaaf huis, dus we zijn helemaal blij! Maar wat is het verschrikkelijk vies... er woonde al heel lang niemand meer in, bah wat kan een huis vies zijn! Maar hard aan de slag en hopen dat alles voorspoedig verloopt! Verder vandaag weer controle gehad bij de gyn en een groei-echo. Ik moet van mijn cardioloog onder controle blijven van de gyn dus heb een medische indicatie gekregen. De groei-echo was goed. De baby groeit in zijn eigen lijntje (p10 - p15) door dus dat is goed nieuws! Over 3 weken hebben we weer een groei-echo om te kijken of de baby in zijn lijntje blijft (om het direct in de gaten te kunnen hebben als hij weer een dip zou kunnen krijgen) En de baby lag helemaal dwars tijdens de echo Volgens de gyn een teken dat hij nog genoeg ruimte heeft om z'n ding te kunnen doen. Wel een gespannen baarmoeder (kan heel goed van de dwarsligging komen) En mijn bloeddruk was wat omhoog gelopen 165/85. Omdat alleen de bovendruk te hoog is, is dat niet erg maar ook dit is weer een aandachtspuntje (aangezien ik de vorige zwangerschap hypertensie heb ontwikkeld). Sorry voor het lange verhaal, heb van jullie ook alles net doorgelezen *Zwaait!! *
even snel (ben doodop) philly: hier heb ik vorige keer een sluitlaken gebruikt. Dit was bij mij niet zozeer voor mijn buik, als wel voor mijn bekken zodat ik niet de hele dag plat op mijn rug hoefde te liggen. Ik was er ontzettend blij mee... Het enige nadeel was (aangezien ik midden in een hittegolf ben bevallen) dat ik er zo ontzettend veel van ging transpireren... Ik had deze: Sluitlaken kopen? | Vegro Thuiszorgwinkel Zo, nu naar bedje toe... truste!
Dankjulliewel !! Supertrots op mijn buikje , maandag 3d/4d echo van onze kleinean en sochtends controle bij de verloskundige!!
Hele mooie buik deniesje! Ananas89; Wat fijn dat het huis zo mooi is, dan zullen jullie er vast met veel plezier gaan wonen. Jammer dat het zo vies is, dat hadden wij toen ook, zo goor! Maar goed, eventjes flink poetsen en het is helemaal eigen Veel succes met klussen! Hier gister weer heerlijk geshopt voor onze kleine meid, ik wordt gek van die mega uitverkoop!!!
Grr. Ging even uurtje liggen en kleine man (bijna 4 jr.) ging naast me tv kijken. Manlief naar de gamma. Na half uurtje zegt hij; ik ga even onderbroek uit doen mama. Ik was meteen alert. Waarom? Vroeg ik. Maar toen voelde ik het al. Ik nat, hij nat, bed nat. Grr. Al een jaar zindelijk als hij wakker is. Waarom tijdens mijn slaapje? Dus uit bed, natte zooi in de was, dekmatras viel mee dus uit het raam in de zon. Toen ons beiden even gedoucht. Toen toch wakker dus afgestoft, wc schoon en opgeruimd. Manlief zal er wel niets van snappen als hij thuiskomt. Sorry voor ego bericht, maar hormonsters gaan flink tekeer op zo'n moment.
Hihi, als jullie 4 berichten in 24 uur schrijven kan ik het goed bijhouden Dochterlief lekker op bed dus ik plat op de bank @ Sluitlaken: Wel van gehoord maar met dochterlief niet gebruikt. Heb er totaal geen verstand van @ Deniesje: Mooie buikfoto hoor! Alvast veel plezier bij jullie 3D4D echo! @ Juli: Het is inderdaad erg goor. Kan normaal veel hebben (heb in de vis gewerkt) maar hier kreeg ik spontaan een vorm van smetvrees van!! Bah!! Maar vandaag veel kunnen schoonmaken, voelt goed. @ Bjoerma: Snap helemaal dat je baalde als een stekker. Pff... Je had gehoopt even lekker te kunnen soezen met je kleine man en dan is het balen als dat (beetje letterlijk) in het water valt. @ Hier: Ik stap lekker onder de douche en ga dan slapen. Morgen weer veel gebeuren en dan geen oppas geregeld voor dochterlief dus die gaat gezellig mee We zien hoe dat gaat. In ieder geval een grote berg zand voor de deur bij het nieuwe huis (de straat wordt omgegooid) dus daar zullen we ons vast ook goed vermaken! Tot morgen!
Mooie buikfoto's weer deniesje! Bjoerma das idd balen als je net even je rust wil pakken.. Ananas, succes met klussen!! Hier vandaag voor de tweede keer de blije doos gehaald! Ze hebben de vorige keer zeker een foutje gemaakt ofzo! Als het goed is krijgen we over twee weken eindelijk de meubeltjes van de babykamer binnen!! Kan ik eindelijk de kleertjes wassen en in de kast hangen!! Kan haast niet wachten..
Even foto's spammen van ons wiegje Een oud familie wiegje opnieuw bekleed door de tante van vriendlief... Kan nu echt bijna niet meer wachten tot onze kleine uk geboren wordt haha
En nog eentje Klein feestje trouwens vandaag.... Vandaag 30 weekjes zwanger Nog maar 10 weekjes te gaan!
Leuk dat wiegje me! Ben gek op die kleur groen! Ik zal vanaaf ff vanaf de laptop op zoek gaan naar foto's van ons wiegje mijn moeder heeft van mijn trouwjurk de bekleding gemaakt zo leuk!
Leuke foto van je buik deniesje..... bjoerma : das inderdaad flink balen jah....... daar gaat je welverdiende rust.... Sluitlaken: zou niet verkeerd zijn als dat werkt :-D vriendin van mij heeft na twee zwangerschappen haar platte buik nog niet terug Hier: voor ons het eerste kindje Daisy. Nog een weekje en dan begint de zomer vakantie opvang op het werk. Dan kan ik wat rustiger aan doen allemaal leuke activiteiten doen met de kids ( werk in de kinderopvang en merk toch wel dat het werken me steeds zwaarder word ).
O, wat schattig Me!! Mooi gemaakt met die bekleding. En toch heel leuk met je behang erbij. Vind het nog steeds niet druk. Manlief vandaag klok opgehangen en haakje naast de commode. Ook wit rolgordijn. Samen met de gordijnen is het dan echt goed donker en het rolgordijn zou ook zonwerend moeten werken. Hadden nog een lichte kleur groen, maar twijfelen steeds meer of we die nog gaan doen. Kamertje wordt al steeds leuker. 1 wand die qua kleur is zoals Me's behang en de rest wit. Groene gordijnen. @ananas: succes met de poets. Straks kun je ervan genieten.