September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo mn grote boef naar school gebracht.
    Wat een kut nacht zeg :(
    Vanaf 3uur elk uur op de klok gezien...schijtnachtmerrie :(
    Elke keer als ik ging slapen begon die weer opnieuw. bah!

Vandaag maar beetje kalm aan doen...mn vriendinnetje komt zo op de thee, vanmiddag iets knutselen voor mn vader want die is jarig en vanavond gaan kleine boef en ik daar mee eten. Manlief gaat naar het voetbalveld. Club hier kortbij speelt tegen fc Twente vanavond.

2. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    @duufke: I know!! Maagzuur heb ik ook echt heel extreem, zodra ik wat eet, dan zet het vrij snel gelijk op! Ik let ook op wat ik eet, dus niet teveel vet enz. Maar komt best goed!

Vandaag kinderfeest van m'n oudste, ben benieuwd hoe ik thuis kom..
    Ze hebben de middag vrij vanwege studiemiddag dus van 12.00-19.00 is het feest! Dan gaan we naar dierenpark Amersfoort dus dat is wel behoorlijk lopen...
    En ja hoor, gister voor het eerst last gehad van kramp in de kuit!
    Hopelijk gaat dat niet irriteren met Lopen vandaag..

Volgens mij wordt het een mooie dag!
    Fijne dag allemaal! Xxx

3. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik zit ook bij de cz en heb 2 weken geleden mijn kraam pakket al gekregen.met een mooie knuffel van een zebra er in voor de kleine man.echt zo mooi.
    ,ik heb nog nooit een vlucht tas klaar gezet.al shet nodig is is alles zo uit de kast getrokken en mijn man weet ook waar alles ligt,maar ik hoop nog steeds dat ik gewoon thuis mag bevallen net al sbij mijn andere kids

verde rgaat hier alles goed zaterdag pret echo gehad echt zo gaaf.precies onze dochter nu.zo zag hij er uit.maar we zullen zien op wie hij lijkt al shet zo ver is het meest op zich zelf.
    verder alles prima
    ook onze man gaat eerst in de kinderwagen bij ons op de kamer als hij dan moppert kunnen we hem makkelijk weer in slaap wiegen.werkte altijd prima.en later gaat hij in zijn eigen bed.geen wiegjes zonde van het geld. en wat bedreft traktatie's ik vind de geboorte koekjes echt saai om te zien heb ze gekregen bij de pret echo en vond ze ook niet lekker dus hier gewoon kleine beschuiten op het kdv en school van de kids.of soesjes. en verder geen kadootjes. nou dame;s geniet er lekker nog van van al dat gespartel,je gaat het vast nog missen als de kleine er is

4. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    een kinderfeestje van 12 tot 19.00 dat is lang.ik ben het na 3 uurtjes.en meestal heb je van kramp overdag geen last veel plezier vandaag in amersfoort

5. naomi1986

naomi1986 Actief lid

4 feb 2012
    324
    0
    0
    Ja dat is wel lang! Maar vind het altijd genieten! Mijn Kids zijn dan ook al wel wat ouder.. B'day party voor vandaag is voor m'n zoon die 8 jaar wordt! En m'n jongste is 6 dus dat is al wel een makkelijkere leeftijd :D maar ik zal wel
    Gesloopt zijn vanaaf!

Thanx! En hopelijk geen last van m'n kuiten :)

6. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Gefeliciteerd Naomi!!!!
    Gaat het hier goed dames met de zwangerschap?
    Las veel over maagzuur, helaas hier ook!
    Ook moeite met avondeten, maakt niet uit wat ik eet, ik krijg daarna giga krampen door me darmen zo vervelend....durf amper meer te eten...:( meiden die hier ook last van hebben?

X

7. princess25

princess25 Niet meer actief

Leuk, kinderfeestje in dierenpark Amersfoort. Kunnen ze toch een beetje hun eigen gang gaan en als ze gillen is het ook niet meteen zo erg.
    Ik denk dat ik later een abbo ga nemen op dat dierenpark, lekker dichtbij en kinderen vinden het altijd leuk.

Joepie, vandaag 30 weken!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    JEeeeej 27 weken vandaag:D

Ben benieuwd wanneer mijn kraampakket komt.
    Welke aanvullende verzekering hebben de andere CZ verzekerde dames? Ook de gezinnenpolis?

Naomi, gefeliciteerd.

Hier ook weer veel maagzuur, komt gewoon echt mn mond in :(
    Weetje wat ze dan zeggen? Dat je een kindje met veel haar krijgt.
    Kan et me niet voorstellen...Tygho was zo kaal als een biljartbal hahaha

9. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

@Mams: Hahahaha! Nou, misschien word dit geen kale.. :p

@Maagzuur: Heb het nog niet zo erg dat het in mn mond komt, maar wel verdacht dichtbij mn mond.. Brrr!

10. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Oja! Vandaag ook 27 weekjes zwanger.. Heuj heuj heuj!

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Haha mams, ik zie meteen een ouwe opa voor me met een kale kop;)
    Hier inderdaad ook vrij veel last van maagzuur. ZOu wel grappig zijn als de ene beeb heel lang haar heeft en de andere helemaal niets:)

Princess, handig zo'n park in de buurt! Dat hebben wij niet...:( Maar ja, wij hebben dan weer het bos zo ong achter ons huis, dus als ik even rust wil, stuur ik zoon en vriendjes daar lekker heen. Nadeel is wel dat ze dan onder de modder thuiskomen...:)
    Gefeliciteerd meiden, met de ingang van jullie nieuwe weekjes:D! Tgaat echt al lekker snel. Ik ben aankomende zondag ook 30 weken, wowsie dat klinkt meteen alweer zo veel!!

Momo, bij een harde buik wordt je buik gewoon zo hard en rond als een voetbal ongeveer:D Heb er zelf vrij veel last van, vooral als ik te veel beweeg of drukke dingen doe oid.

12. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @juli: is nog vroeg hé, stilletjesaan wordt het inderdaad wel beter, nog even tijd geven, ons meisje heeft 2 weken heel hard problemen gehad met gaan slapen omdat ze bang is van het donker, nu met haar 'magische' lampje (lampje voor in de stekker) gaat het gelukkig weer goed ;)

cursus: bij 1e zwangerschap een cursus gevolgd in het ziekenhuis waar ik ging bevallen, nu nog niet echt naar gekeken

maagzuur: hier gelukkig bijna nooit last van, krijg wel veel de opmerking dat de beeb precies al heel laag hangt, dus voel ook veel getrappel onderin m'n buik en langs rechts ;)

@princess: proficiat met je 30w :)

@mams & duufke: joepie jullie ook weer 27w :)

@momo: denk dat dit gelukkig wel wil zeggen dat je nog geen last hebt van harde buiken, ik heb ze alleen als ik veel stress voel of iets te veel gedaan heb, probeer dit wat onder controle te houden

Onze meid is de laatste tijd zo actief, vind het echt super, voel haar bijna de hele dag door, kan er zo van genieten :D

13. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Mams; Hier inderdaad cz aanvullend gezinnen.

Harde buiken heb ik ook heel veel. Als ik opsta krijg ik er al een. Had ik bij mijn zoontje ook dus mijn baarmoeder zal wel snel geprikkeld zijn. Heb er verder geen last van, voelt alleen zo gek altijd.

Gister ben ik bij een manuele arts geweest voor mijn bekken. Ik ben weer helemaal gereset hahaha. Hij heeft wat in mijn nek gekraakt en wat aan mijn been getrokken en zo moet het minder worden/over gaan. Grappig hoe dat in zijn werk gaat en hoe alles in je lichaam eigenlijk met elkaar in verbinding staat. Mijn onderrug was daarna helemaal geïrriteerd terwijl hij daar niet eens aan heeft gezeten. Hij zei dat ik last kon krijgen van hoofdpijn en me een beetje brak kon voelen vandaag. Dat klopt helaas helemaal. Had op de terugweg al hoofdpijn en vandaag heb ik echt een vreemd gevoel, beetje ligt in mijn hoofd. Over 4 weken moet ik nog 1 keer terug.
    Vanochtend lekker met mijn zoontje en petekindje naar het kasteelpark geweest, veel gelopen maar de pijn blijft beperkt. Het lijkt dus toch al iets te helpen...

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je vader Mams!

Veel plezier vandaag Naomi.
    Wat zal jij gesloopt zijn vanavond ;)

Fijn dat je weer gereset bent Juli.
    Hopelijk heb je er lang genoeg baat bij.

15. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    nou geen krampen, een maag die het er uitgooit :)
    maakt niet uit wat voor warm eten, als ik meer dan 6 happen eet komt het er gegarandeerd uit. net als meer dan 1 kop warm drinken.

@maagzuur: hier er `s nachts last van. of ik nu gegeten/gedronken heb of niet. ik heb nu maar standaard twee handdoeken op nachtkastje liggen. als ik er last van krijg, hup hun onder het kussen en het gaat dan wel weer.

@cursus: hier geen cursus. heb wel 2 info avonden gevolgd. 1 over de bevalling en 1 over borstvoeding. in beide gevallen niets gehoord wat ik nog niet had gelezen :)

@pijn: als ik alles kalm aan doe en niet alles tegelijk wil doen, heb ik nergens last van. als ik in mijn normale tempo alles doe, kan ik soms amper op mijn benen staan. ach, gaat wel weer over en gewoon rustig aan doen:)

16. Wen87

Wen87 Actief lid

20 jan 2012
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe... 28 weken vandaag! Kijk toch elke keer weet naar een nieuwe week uit. Hebben jullie dat ook?

Ik heb Cz plus. Vraag me af wanneer ik mijn kraampakket krijg. Misschien een stomme vraag, maar ik heb een mi, dus dat weten ze, krijg je dan wel zo'n pakket?? (sorry ik en echt een leek)

Maagzuur is hier ook verschrikkelijk, al gaat het de ene dag beter dan de ander.

Hier gaat het nog goed met de pijntjes, al moet ik wel alles een tandje langzamer doen. Hebben jullie dat ook??

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier ook last van maagzuur. Als ik een oprisping heb zit het soms ook in m'n mond, gatver bbbbrrrr maar wel grappig dat je dat zegt Mams want bij de 24 weken 3D echo blerken onze dame al 2 haren te hebben en blijkbaar is dat heel veel op die vroege leeftijd :D

Vd werk te horen gekregen dat ik met 28,32 en 36 weken nog een echo krijg dus overgewicht is toch nog goed voor ergens hihi

Helaas sinds vandaag in de ziektewet :( het ging echt niet meer met m'n bekken dus ben naar huis gestuurd. Helaas betekent dat meteen afscheid van mijn collega's want ik zal niet meer terugkomen. Vind het moeilijker dan ik dacht.

Harde buiken heb ik geloof ik ook nog niet gehad.

18. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hoe was het feest heb je het een beetje bij kunnen houden,hopelijk geen last van je kuiten gehad niks zo erg als kramp.

19. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    een kraampakket krijg ej altijd heb je ook nodig voor de na zorg.ik heb ook een plus verzekering.kids zitten bij papa op de polis van vgz.anders even bellen voor kraampakket.
    vandaag naar vk geweest en heb gewoon een voet vast gehad haha zo bijzonder bij de andere kids nooit gehad.en alles was super goed dus genieten en over 3 weken weer

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    PFfff net uit eten geweest met mn paps en mams voor paps zn verjaardag. Ik zit gewoon echt stampvol..knap zowat uit elkaar...mn hele buik staat op spanning haahahahaha.

Deel Deze Pagina