Avero zei dat kraampakket al was klaargezet. Komt 1 dezer dagen. Had ze voor iets anders gebeld, maar dit meteen gevraagd. Volgens mij doet mijn ticker het niet?!?! Morgen maar ff op pc kijken, want op gsm lukt dat niet. @Nuage: wel nog een beetje een leuk afscheid?
Ja ik moest huilen omdat ik me schuldig voelde dus toen gingen ze me troosten. Heb iig duidelijk kunnen maken dat ik er zelf ook van baal en ze geen kunstje wil flikken. Dus ik voel me er gelukkig ook beter onder. Ze willen ook nog graag afspreken om echt afscheid te nemen en ik kom ook de baby laten zien als ze er is
bij cz krijg je het ook als je een basis verzekering hebt.staat in de polis.maar dat is bij iedere verzekering anders denk ik.ik was eerst ook basis verzekerd en kreeg hem toen ook gewoon heb nooit 1 gekocht
Mooie foto Deniesje. Wat zie je dat snoetje dan goed hè? Ik weet uit ervaring dat het nog steeds een verrassing is als het eruit komt, haha. Maar toch. Beter binnengluren kan niet!!! Even een test of de nieuwe ticker werkt. Kan niet eens mijnticker.nl openen. Nu via een andere site gedaan.
Grr. Ik maak de ticker aan, plak de link bij de handtekening, die is goed dus ik sla op; geen ticker onder mijn berichten. En als ik dan terug ga naar de instellingen van de handtekening is de geplakte link van de ticker weg. Hormonsters komen al opzetten :x:x:x:x:x:x
En de andere wand. In de klok zitten op 12, 3, 6 en 9 een gekleurd blaadje. In de andere komen foto's.
Bjoerma fantastisch kamertje! Volgens mij is dat het tweede groene kamertje, of niet?? Ticker: die van mij werkte ook steeds niet. Ben toen overgestapt op de tickers van ZP. Vind die niet heel leuk, weinig keus, maar ze doen het iig. Vanmiddag heerlijk weggeweest naar vrienden. Lekker gebarbecued... (wat een rotwoord is dat eigenlijk) Maar ben nu wel doodop... was gewoon twee uur rijden bij ons vandaan
Leuk kamertje! Hier het behang er vanaf afgetrokken. Zaterdag gaan we behangen en verven. Hopelijk kunnen volgende week de meubels neer zetten. Leuk leuk leuk... Kan niet wachten. Was zo jaloers op jullie, met al die mooie kamertjes en nu zit er bij ons ook vooruitgang in!!