Hoi Dames, Ik ben net terug van een kinderverjaardag. Ben er ff 3 uurtjes geweest en op de terugweg een duidelijke harde buiken en de steken zakken nog steeds niet erg . Ben nu een halfuurtje thuis. Het ging gisteren net zo lekker, helemaal geen harde buiken alleen een strakke buik in de middag. Voor de rest gaat het hier wel goed. De kinderkamer is klaar, bijna alle spulletjes zijn binnen. Nog 5 weekjes werken en dan lekker met verlof .
@K3lly: mooi zeg! Hier alles goed, vrijdag voor de zekerheid even naar de VK geweest omdat ik de kleine man wat minder voelde maar alles was prima. Hartslag van 140 Ik ben trots op hem. En tuurlijk toen ik net bij de VK weg was begint hij weer heel hard te schoppen... Gekke jongen Verder een heel rustig weekend, ben ziek bah bah bah Maarja gaat vanzelf wel weer over Hugs
@ k3lly mooi kamertje meid.. hiero nog steeds nie klaar met de baby kamer we hebben hele grote lekkage in haar kamertje van afgelope week toen t zo rot weer was dus nu moet ik eerst wachten op me huisbaas de zou komen en dan word die muur opnieuw gedaan en dan alles verder inrichten.. pfff schiet nie op zo haha @ dithje indalingsweeen zou heel goed jah alleen dan ben ik nie zo blij op dit moment want ze ligt natuurlijk met de beentjes omlaag dan denk ik nie dat ik normaal kan bevallen maar we wachten gewoon de 13e af hopen dat ze is gedraait en weer mooi met dr koppie na benede ligt...
yay, ben echt rond. de baby gaat echt komen! het begint zich te zettelen. en indalings weeën ik wist niet dat dat kon met dit termijn. ik heb last van veel steken of krampen maar idd volgens mij hoor dit erbij. ik begin me door die pijnen voor te sellen hoe groot de impact van een bevalling gaat zijn. oh endan denk ik laat maar komen maar moet toch ook nog wachten!
Heel mooi kamertje kelly, lijkt me heerlijk als het echt klaar is. Ik heb gister het geboortebord afgemaakt, ben er zo blij mee. Op Facebook had ik al een foto geplaatst Vandaag is de energie echt ver te zoeken. Ga maar eens lekker vroeg naar bed. Sinds 2 dagen heb ik echt mega dikke voeten/enkels van het vocht, ziet er zo gek uit. Vanochtend ben ik na 10 weken nog eens op de weegschaal gaan staan. Jeetje wat ben ik geschrokken zeg, ik ben gewoon al 14 kilo bijgekomen!!! Bij mijn zoontje was ik maar 10 kilo in totaal bijgekomen dus dat valt flink tegen nu.
*breekt in* Meiden, ik heb vorig jaar meegeschreven in sept mama's 2011(zelf te vroeg bevallen, dus augustus mama uiteindelijk) en deze mama's hebben nog steeds contact via een ander forum. Leuk om te zien dat er nu weer een grote september mama groep is, voor 2012!! Veel plezier met jullie zwangerschap!! *breekt uit*
16p bijlezen, dat is m'n straf omdat ik hier al veel te lang niet meer ben geweest We vliegen er in!!
k3lly, wat een superleuk kamertje zeg!! Die boom is echt heel leuk! haha evy, dat had ik pas ook Zeker als je op vakantie bent geweest of zo, dan moet je opeens zoveel bij lezen! En dan wil je overal op reageren en dan ga je wat typen en dan ben je alles al weer vergeten smile82, bedankt! Ik denk dat wij idd ook wel door gaan kletsen. Hier inderdaad ook steeds meer last van harde buiken. Moet de laatste tijd echt rustig aandoen! Zeker omdat je bij een tweeling zo'n grote kans op een vroeggeboorte hebt... ik heb geen zin om mijn beebs heel lang in het zkh te hebben liggen, dus lekker rustig aandoen en hopen dat ze nog even blijven zitten...
@ k3lly : mooi kamertje fijn he dat het allemaal af is hihih. hier zijn wij bijn aklaar me vader heeft de commode wit gemaakt die brengt hij vnv en dan alleen de plinten erop en alles is dat zo goed als af dan lekker langzaam gaan inruimen!! kan ik em eigen kamer goed schoonmaken want daar staat alles opgeslagen haha. @ MOE Geen puf overal pijn: ik moet nog 10 weken maar pff wat heb ik het gehad op dit moment haha ik kom even klagen hoor.. mijn zoontje die al 2 weken dwars ligt en elke nacht 2 a 3 uit zijn bed komt pff.!! Maagzuur niet meer normaal en die benauwde nachten hebben me niet goed gedaan ben helemaal OP.!! vooral doo rhet maagzuur en me draai niet kunnen vinden ga ik elek x rechtop zitten of lopen wel 100x per nacht maar merk dat me lichaam dat niet meer kan heb dan gewoon overal pijn .!! pff sorry voor me geklaag haha moest het effe kwijt hoor..
Meiden, hoe kom je ook al weer op die facebook pagina? Geloof dat je dan uitgenodigd moet worden ofzo toch? Kan iemand mij hiermee helpen? @ Philly, oooo zo vervelend zulke nachten. Maagzuur wordt hier ook steeds erger, rennies helpen maar voor even. Las het 1 en ander over antagel? Denk dat ik daar ook maar even achteraan ga... In ieder geval om 's nachts een beetje te kunnen slapen. Hier vanmorgen om half 6 wakker om te plassen, en daarna gewoon 1,5 uur lang niet in slaap kunnen komen... Gelukkig daarna nog even kunnen slapen maar ben nu gewoon kapot....
@Kelly, als je leatitia een pb stuurt met je facebook naam kan zij je lid maken! En mooi kamer!!! Hier net de kraamzorg dus gehad. Pffff wat krijg je dan veel informatie op je af zeg.....Ondanks dat mijn moeder kraamverzorgster is ( inmiddels gestopt ivm versleten knieën ) en ik haar veel vraag. Wiegje waar ik zelf nog in heb gelegen is goedgekeurd en het ledikant ook!! dus ik ben blij! @moe, hier ook vooral door de gebroken nachten met dank aan maagzuur en plassen!!!
Pfff hier begint het slechte slapen ook Erg jammer! Maagzuur word ook steeds erger helaas...vreet me suf aan rennies! Snel maar eens zoeken naar iets anders. Komend weekend of het weekend erop gaan we een nieuw bed kopen! EINDELIJK! Ons bed stort van narigheid zowat in elkaar.
jeez .. ook klagende fase hier.. hele nacht niet kunnen slapen bijna door rug pijn. GVD nu heb ik nogsteeds rug pijn! echt kut. ben toch maar naar werk gegaan want ik d8 ik kan me niet blijven ziekmelden omdat ik slecht slaap -_-. blaah. het ergste is gewoon die zeurende rug pijn waardoor ik geen slaap houding kan vinden. elke houding doet pijn *jank*. gelukkig vind ik maagzuur niet storend denk dat ik het dan niet zo erg heb ofzo.. ik heb het wel maar niet zo erg denk. maar die rug *huil*
Hier ook weer een hoop bij te lezen. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer op FB blijf hangen. Zo te lezen komen we allemaal echt in de zwaardere fase. Hier ook steeds meer problemen met lopen e.d. Gisteren flink wat opgeruimd en daar helaas ook voor afgestraft... Ik moet echt even wennen aan mijn nieuwe lijf. Verder zie ik hier en op FB een hoop mooie kamertjes voorbij komen. Helaas zat er in ons kamertje een fout in de commode waardoor die niet in elkaar gezet kan worden. We krijgen een nieuwe die gelijk door een monteur in elkaar gezet wordt, maar ik baal toch behoorlijk. Nu zijn er ook goede berichten; de kleine man doet het super, vanavond weer lekker naar zwangerschapsgym en deze temperatuur buiten is voor mij heerlijk!
@Kelly: mooi kamertje. Je zal genoeg inspiratie gehad hebben in jouw werk, haha. Maar dan iets origineels voor jezelf kiezen... Das vast lastig. @kwaaltjes: arme meiden. Ik, op wat maagzuur na, gelukkig prima. Voor maagzuur gebruik ik gastilox. Dit is de vroegere maalox. Beter dan rennie. Slaap vrij aardig. Af en toe 's nachts er even uit om te plassen. Komt bij mij misschien ook nog wel. Lig natuurlijk ietsjes achter op de meesten hier. @kamertje: loop nu aan manlief te trekken, wanneer hij met mij een stoel gaat halen voor het voeden. In bed voeden vind ik echt ruk, dus ga het op de babykamer doen. @wiplala: ben benieuwd hoe het gaat. Natuurlijk niet leuk, maar voet bij stuk houden hoor!! Suc6.