September mama's 2012 UNITED!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Emjay, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Haha, heerlijk eigenwijs nu al? :D

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    30 weken jippie!!

kaartje: is bij ons ook reeds gekozen, proefdruk ook goedgekeurd, wacht nu nog op het exemplaartje dat we thuiskrijgen

@deniesje: mooie buikfoto, ik ga er vandaag ook een maken met mijn 30 weken joehoe!

@wen: zie niet tegen de bevalling op, m'n kinesiste heeft me aangeraden om zeker een epidurale te doen met m'n BI.
    Bij m'n meisje liep alles normaal en hoop dat dit nu ook weer zo zal zijn, beetje zorgen rond de BV, bij Sansa liep dit direct perfect, hoop dat dit nu ook zo zal zijn

@mamakaatje: dat komt al lekker dichtbij hé 6,5w wat heb jij geluk, je zal een van de eerste zijn

@iloontjevanbas: hier geen horrorverhaal hoor, bij m'n meisje had ik het zelfs eerst nog niet door dat m'n weeën begonnen waren, m'n vriend zei uiteindelijk nu is het genoeg en vertrekken we naar het ziekenhuis :p, toen m'n gewone weeën (die goed op te vangen waren) overgingen in rugweeën heb ik wel een epidurale gevraagd en hierna liep alles vlot, uiteindelijk ben ik om 3u in het ziekenhuis aangekomen en om kwart voor 10 was ons meisje geboren, heb haar dan direct (na opkuisen, weging en apgartest) bij mij gekregen en zij is onmiddellijk goed van de borst beginnen drinken, hopelijk geeft dit je wat moed :)

@ananas: jeeh, wat tegenvallen zeg, kan je een deel van de kosten niet afschrijven op de vorige eigenaars?
    Hoop dat jullie beebje een goeie groeispurt krijgt zodat jullie daar ook niet te veel zorgen rond moet maken, dikke knuf

@philly: mooi kamertje!

@mahonnepon: oh zou dit ook niet leuk vinden hoor als m'n vriend dan net in duitsland zou zitten, hopelijk is hij er op tijd bij
    www.locomix.nl, hier komt ons kaartje van

@mamavanbo: heb sinds heel de zwangerschap al meer last van witverlies, ik gebruik inlegkruisje (dit zou niet mogen, maar anders gaat het niet), zeker niet te veel wassen met zeep maar gewoon met water zodat je niet te veel jeuk hebt

Box: wij zullen de box op zijn plaats zetten wanneer ik m'n zwangerschapsverlof start, nu nog 6 weken

harde buiken vallen gelukkig mee (+/- 2/dag), de hik heeft ze af en toe wel maar voel ik steeds lichtjes, wat ze wel héééééél veel doet is hard duwen, nu ligt ze precies dwars en voel ik haar zowel links als rechts duwen, dit voelt niet altijd even aangenaam ;)

geboortekaartje: wordt hier naar familie, vrienden, goeie collega's, crèche, school en werk gestuurd, wij zitten net niet aan 70 personen

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    sinds donderdag niet meer geweest en toch al serieus wat bij te lezen lol

Donderdagavond moeten lopen om m'n trein te halen en dit was héél nadelig voor m'n BI, vrijdag thuis moeten blijven omdat m'n linkerbeen bijna niet meer mee wou, gelukkig had ik 's avonds zo ie zo een afspraak bij de kiné en nu zit ik terug op de pijn die ik had voor donderdag :p, dus draagbaar, vanavond nog eens naar de kiné dus alle beetjes helpen

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ik ga ook vlug even ons kamertje spammen.
    Sansa zal haar kamertje delen met ons kleinste meisje ;)

Bijgevoegde bestanden:

5. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Leuk kamertje Evy!!

Pfff jullie schrijven echt zó snel;) Ik denk niet dat ik het allemaal bij kan houden...

Nuage, wat een eigenwijsje zeg, die kleine beeb! Dat kan nog wat worden!!

Kaartjes; hier inderdaad alleen kennissen en familie. De school van Raf, en dat was het eigenlijk wel weer;)
    mensen komen het van zelf wel te weten als ze er zijn, zullen we maar zeggen:)

Pfoei zeg, ik hoorde gister van mijn oude buurmeisje dat die zwanger is van de zevende (!!):$ Zij is ergens in de 30 en haar oudste is tien jaar... haar man werkt in Duitsland en moet dus 's ochtends vroeg weg en is 's avonds laat thuis...
    Ik snap echt niet hoe ze dat doet!
    Zeker als je bedenkt dat ze het absoluut niet rijk hebben, ene zoontje heeft een jaar in een rolstoel gezeten, jongste dochtertje heeft heel lang een gipsbroek gehad vanwege verkeerde heupjes.
    En dan nu weer zwanger!
    Petje af;)

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Leuk kamertje Evy!

Vanmorgen bij de vk geweest voor controle. Heb nu al een eogenwijs kindje. Hij is weer gedraaid en ligt weer naar boven met zijn hoofd. Een echte wiebelkont, voel hem nog regelmatig draaien :D

Straks een afspraak bij de huisarts. Mijn hoest is nog niet weg na een kuurtje. Ben zo bang dat t kinkhoest is. Het heerst hier in ons dorp. Ik heb gevraagd of ik iig mag gaan bloedprikken ervoor. Mocht het zo zijn dan kan het nl gevaarlijk zijn voor de beeb wanneer hij geboren is. Nog een paar dgn in spanning. Ook voor manlief en dochter want die krijgen anders ook heel snel een kuurtje. Jakkie heb er zo'n naat gevoel over:(

7. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    @ witverlies , ook heel erg veel last van om moe van te worden. maar schimmelinfectie jah en nee ik weet het niet meer. voor de vakantie d8 ik het echt te hebben dus jeuk enzo. dus zalfje gehad van de huisarts (applicators mag je niet gebruiken die er bij zitten) heb voor de zekerheid ook mijn vriedn laten smeren omdat je het anders weer terug krijgt. nou nergens geen last van gehad maar elke x als we sex hebben zeg maar heb ik daarna echt wel weer wat pijn en beetej jeuk .. du shebebn niet zo heel veel sex maar ik vraag me af zit het tussen me oren ofzo!! heb anders verder nergens last van alleen elke x naar de sex ook het gevoel dat het wat opgezwollen is daaronder haha .. sorry voor de info..

@ box : me moeder zit nu allemaal te kijken voor een box maar voor mij heeft het geen haast heb een boefj evan 2,5 als ik hem nu neerzet wilt hij erin wedde. haha. dus dat word kopen maar neerzetten miss 2 weken ervoor ofzo of het moment als de klein er is..

@ hardebuiken : bij de 1e nooit geen last van gehad miss de laatste 2 weken ofzo. maar nu ook echt heel erg ook als ik niet veel doe op een dag. s avonds moet ik dan gewoon naar bed van de trekkende pijn in me buik die voo rme gevoel op klappen staat..

8. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Enjoylife: dan ben ik wel heel nieuwsgierig waarvan haha!

Evy: wat een leuk kamertje!!

Pff zwanger van de 7de!! Mij niet gezien. Twee vind ik perfect!

Mamakaatje: hè bah dat is niet leuk nee. Even in spanning zitten, sterkte!!

Half daagje gewerkt, dochter bij oma opgehaald. Nu allebei even plat. Vanavond weer naar de verloskundige. 21:00 wel een rot tijd.

9. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Het zou ook niet mijn eerste keuze zijn. Misschien als ik een miljonair getrouwd zou hebben. Maar alleen de financiële kant al met 7 kinderen! Hoe krijgen ze het gedraaid!! :(

Verder; bedankt meiden voor jullie reactie m.b.t. de geboortekaartjes. Ik dacht echt alle site's al gezien te hebben maar nu zag ik dat ik Greetz over geslagen had. Daar staan ook errug leuke kaarten op! (vind ik :p)
    Daar ga ik vanavond maar eens samen met mijn vent naar kijken.

10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

En dan kijken ze me hier al raar aan als ik zeg dat ik zwanger ben van de 4e.. haha....

Hier mocht ik ze wel gebruiken. Was nog speciaal terug naar de ha geweest om te vragen of het mocht. Maar was toen nog niet zo ver zwanger... kan misschien zijn dat je het later in de zwangerschap niet meer mag gebruiken ofzo...

Succes met zoeken. Hopelijk zijn jullie er snel uit :)

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik mocht die applicators voor dat zalfje ook niet gebruiken was toen 5 weken zwanger.....

Sjeeee 7 kinderen :$ Pfoe lijkt me behoorlijk zwaar. Moet er zelf dan ook echt niet aan denken.

12. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Weet dat ze hier die applicators ook afraden, mocht het toen ik zwanger was van S ook niet gebruiken.

7 :$, m'n vriend grapt nu al voor een 3e (4e voor hem) en dan denk ik, nee laat het maar zoals het nu is :)

13. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@pris: nou ik wist het zeker toen je zei dat je in een groot Rotterdams ziekenhuis hebt gewerkt! Ik werk daar namelijk nog steeds hahahaha
    We zaten samen in de klas voor de opleiding!
    Nog nieuwsgieriger? :p

14. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Wat vreemd dat ze die applicators bij jullie afraden, ik mocht ze gewoon gebruiken(4weken geleden ongeveer). Waarom mochten jullie deze niet gebruiken dan?

7 kinderen zou mij ook echt te veel zijn hoor haha. Vroeger riep ik altijd dat ik 4 kindjes wilde. Ik weet nu nog niet eens of er ooit wel een 3e zal komen haha. We zullen zien, dadelijk eerst maar eens lekker gaan genieten van deze 2 schatjes.

Woensdag wordt onze grote kerel alweer 2 jaar. We gaan naar een leuke binnen speeltuin (fijn zo een zomer:() en daarna eten bij het pannenkoekenhuis. Heb er al helemaal zin in! Zaterdag vieren we zijn verjaardag, woensdag komen wel de oma's al eventjes langs en vandaag zijn ook al vrienden op bezoek geweest, die gaan woensdag op vakantie. Ik ben ook al begonnen met boetseren voor zijn taart, hij is helemaal gek van Diego dus daar ga ik ook een taart van maken.

15. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    haha ik dacht eerst misschien een collega van de afdeling daar, maar dat dus niet.. Het kunnen er een paar zijn haha heb geen flauw idee wie :D

16. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Zal je een pb sturen ;)

17. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Raadsel opgelost??:p

18. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Haha raadsel opgelost. Een oud klasgenoot/collega.

Nu aan het wachten bij de verloskundige. Wat een rot tijd. Morgen vroeg weer werken dan vrij tot het weekend.

19. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Even een paar daagjes niet op het forum geweest en moest meteen 11 pagina's bijlezen!

@ Harde buiken
    Hier af en toe last van, als ik te druk ben op werk of teveel achter elkaar loop. Meestal trekt het wel vrij snel weg.

@ Witte afscheiding
    Pfff sommige dagen word ik er gek van. Dan roep ik tegen m'n man "Ik lek weer!" De ene dag is het erger dan de andere dag.

@Kamertje
    Helemaal af. Ik wil alleen als m'n moeder hier is (vanaf 1 sept) alles nog helemaal goed schoonmaken met haar en alle kleertjes, beddengoed enzo wassen. Maar ik wacht wel tot zij er is haha.

@Huishouden
    Gaat allemaal nog best goed eigenlijk. Ik heb een paar weken terug een lijstje gemaakt (ben gek op lijstjes!) met alles wat ik nog in huis wil doen qua grote projecten, dus ieder kastje uitzoeken in iedere kamer. Ik probeer ieder weekend 1 grote klus te doen. Dit weekend bijvoorbeeld alle keukenkastjes uitgezocht, schoongemaakt, hele koelkast en vriezer leeggehaald en uitgezocht en schoongemaakt.
    Voor volgende week staan onze kledingkasten op de planning. Zal niet veel werk zijn, want van manlief mag ik niks wegdoen van zijn kleding en ik heb voor mezelf een walk-in closet (hebben een slaapkamer omgetoverd tot kast voor mij, ben er ZO trots op) waarin ik veel ruimte heb dus ik denk steeds "waarom zal ik iets wegdoen als ik nog genoeg ruimte heb om het te houden"

@ Angst voor bevalling
    Helemaal niet, ik heb er eigenlijk wel zin in. We hebben vorige week een leuke avondklas bij de vk gehad met aansluitend een bezoek aan de kraamafdeling in het ziekenhuis. O.a. de verloskamer gezien. Vind het wel spannend allemaal, maar niet eng.

@ Starende mensen
    Gisteren was ik met mijn man in een pretpark en hij begon in eens te lachen, het viel hem namelijk op dat veel mensen eerst naar mijn buik kijken, dan naar m'n gezicht en dan weer naar m'n buik. Werd de hele middag aangestaard. Vooral door vrouwen, maar die keken dan met zo;n lieve en vertederende blik.

Mijn moeder vertelde dat zij precies hetzelfde had toen ze zwanger was van mij. Toen ze van mij bevallen was dachten de zusters dat ze 16 jaar was! Terwijl ze toen al 24 was en ik zelfs al een oudere broer van bijna 2 jaar had. Schijnbaar hebben we jonge genen hahah.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mooi compliment toch, dat je er zo jong uitziet. als je op je 50e nog voor 40 doorkan zou helemaal super zijn hahahaha.

Deel Deze Pagina