@Tamara: hier de eerste met 34 wk en 4 dagen gekregen. Meesten zeiden idd dat hij rond de uitgerekende datum naar huis zou komen. Uiteindelijk is hij na 2 weken naar huis gegaan. Moesten duidelijk aangeven dat we dat wilden en konden en hij moest zelfstandig voldoende voeding binnen krijgen. Dat ging, dus hij mocht mee. Ging prima thuis. Succes ermee!! @hier. Net heerlijk de gewassen kleertjes etc in de kast gedaan. Gister een leuke deurstopper in de vorm van een knuffeluil bij xenos gevonden. Heel leuk. Staat nu ook op de kamer. Klein badjasje aan het haakje naast de commode. Heerlijk. Gister echo en controle in ziekenhuis gehad. Eindelijk meer duidelijkheid ook over de diabetes etc. Kindje alles exact gemiddeld en weegt nu ca 2kg schatten ze in. Gyn heel tevree, bloeddruk 110/75. Hij gaf aan max 40 weken, maar waarsch eerder. Nu ook een telefoonnummer wat ik kan bellen als er wat is. Ook gister geboortekaartje gemaakt. Straks even langs de drukker voor prijsopgaaf. Ik twijfel of ik een deel van deze info nou al had gepost, haha. Zo ja, sorry. Blame it on the hormones! @ananas: sterkte vandaag.
Tamara, wij zijn wel heel benieuwd naar een foto. Ik kan helaas ook niks plaatsen, maar is er niet iemand anders die dat voor jou wil doen? Even mailtje sturen met de foto erin naar de gene die hem wil plaatsen. Geen idee hoor of dat zo werkt. Hopelijk mag ze snel naar huis en kunnen jullie optimaal van haar genieten. Ananas, heel veel sterkte vandaag!
Pfff wat balen Me dat de draaipoging mislukt is Krijg je nu een MRI om te kijken of je in aanmerking komt voor een stuitbevalling? Wat gaan ze dan precies bekijken, je bekken ofzo? Qua keuze... Oeh wat lastig meis. Heel veel succes! Sterkte vandaag Ananas Hè wat sneu voor je oma Moekje. Zo oud en dan nog zulk rot bericht Sterkte! Fijn dat je weer bent goedgekeurd Bjoersma Altijd leuk om geboortekaartjes uit te zoeken maar ook wel heel lastig vond ik. Of waren jullie er zo uit? Hier: mijn mannen zijn samen boodschappen doen dus even het rijk alleen Ik heb vanmiddag een soort van "afscheidslunch" voor mijn verlof. Erg lief dat ze dat nog geregeld hebben.
Hoi meiden,ff snel een vraagje. Ik heb sinds gister avond krampen in mijn onderbuik. Ze kwamen niet regelmatig en het was niet O pijnlijk dat ik niks meer kon. Sinds 2 uurtjes is die kramp weg en heb ik pijn aan de linkerkant van mijn buik. Deze pijn in constant, maar vooral bij bewegingen doet het zeer. Weten jullie wat dit is?? Ow ja tijdens die krampen in mijn onderbuik had ik ook pijn in mijn boven benen. Vanavond reageer ik weer ff op iedereen. Nu ff klaar maken want mijn vriendin komt zo langs.
Blaasontsteking of vastzittende ontlasting Wen? Ligt de baby goed? Indalen kan ook nog. Als het blijft aanhouden dan zou ik gewoon de vk even bellen meis.
Ben vanmorgen wek naar de wc geweest en toen is de kramp onder in minder geworden. Zal kunnen dat het nu nog een beetje vast zit en ik het daarom aan 1 kant en contant voelt. Ff aankijken dan maar. Bedankt voor je reactie en ik hou het ff in de gaten.
heel veel sterke vandaag ananas denk je een beetje om je zelf en je kleine beeb itsmemarrie ja begin is dr hopen dat t doorzet ma ken net zo goed tot de 40 weken zo blijven we wachten rustig af...
Ik had dit zondag/maandag ook. Ik vermoed dat het bij mij indaling is geweest, aangezien de kleine nu veel meer drukt onderin.
MRI scan is inderdaad om te kijken of mijn bekken een stuitbevalling aan kunnen... Tevens gaan ze kijken hoe groot en zwaar de baby is. Aanstaande maandag krijg ik de scan. Ben benieuwd! Nu even rustig op de bank...eens goed concentreren hoevaak ik de beeb voel. Heb het idee dat de kleine minder beweegt dan anders....
@ananas sterkte vandaag Net controle gehad baby ligt voor de bekken ingang volgende week terug bevallingsd plan besproken. Nu even boodschappen doen vanmiddag met een ploegje schoonmaken zal vnvd uitgebreider reageren Liefs syl
Hey dames, thx voor de felicitaties! Vandaag mochten we naar huis omdat Domenic wat opstartprobleempjes had met zijn lichaamstemperatuur. Nu ligt hij lekker in zijn wiegje te slapen, Collin is tv aan het kijken, papa en Joshua zijn Thessa bij oma gaan halen en de kraamzorg is hier. Ga nu even bijkomen en kom vanavond of morgen nog wel vertellen over de bevalling! Hier alvast een foto (gemaakt door Joshua)
Hoi meiden!! Zoooo weer thuis van een heerlijke week HochSauerland CP. Wel afkicken zo zonder internet. Hopelijk niet teveel belangrijks gemist. Heb van Dithje bericht gehad dat Laetitia inmiddels bevallen is, Van harte gefeliciteerd meid! Teruglezen waag ik me niet aan, kijk zodadelijk wel op FB Dat leest wat makkelijker. De vakantie was heeeeeeerlijk! Echt genoten van elkaar en van de schitterende omgeving
Ach wat een schatje Laetitia!! Ik zit hier een beetje met een dilemma over een eventuele 2e naam voor de beeb. Voordat we wisten wat het wordt hadden man en ik afgesproken dat als het een jongentje zou worden, het dezelfde 2e naam zou krijgen als mijn man heeft (en zijn vader, zijn opa, overgrootopa, etc. etc.) Hele ouderwetse naam die ik niks aan vond, maar ik snapte mijn mans wens en dat het een familienaam is en voor hem dus belangrijk. Inmiddels heeft zijn zus vorig jaar een zoontje gekregen en hem dus als 2e naam "onze" naam gegeven. Vond het beetje stom van haar, aangezien mijn man al jaren roept dat hij dit van plan is en hij immers zelf ook die naam draagt (als 2e naam). Maargoed, moet ze natuurlijk zelf weten. Als het een meisje zou zijn, mocht ik de 2e naam kiezen en ik had al aangegeven dat ik dan een moderne (en meisjes) versie van mijn vaders naam zou willen doen. Maarrrr, nou wil man dus helemaal geen 2e naam meer doen! Hij vindt het onnodig en vindt het vooral lullig om haar maar naar 1 familielid te vernoemen en denkt dat we mensen voor het hoofd stoten. Ik heb zoiets van: pech voor die mensen, ons kind dus onze keuze. Al vernoemden we haar naar koningin beatrix. Sorry voor het lange verhaal! Meer dames die nog niet uit zijn over de 2e naam en eventueel vernoemen??
laetitia wat een schatje zeg super meid .. en nu lekker gaan genieten van je mooie knulletje als ik t zo zie gaat t bij mij ook echt weer kriebelen ik wil oook hiero is t nog steeds veel ant rommelen dus nog wel harde buiken maar niet regelmatig en af en toe pijnlijk we wachten rustig af