Krijg net mail van Menzis over zorgverzekeringspakketten en nieuwe premies van 2011: geen wijzigingen voor IVF/ ICSI-pogingen. Nog 'gewoon' 3 pogingen binnen de basisverzekering. Pfoeh... (tijdelijke?) pak van m'n hart!
Das goed nieuws!!! Basis is bij elke verzekering hetzelfde, dus dan zit ik ook nog mooi goed. Wel blijven hopen en duimen dat het ook in de toekomst vergoed blijft!!!
Zoals ik in het topic over de IVF e.d. al zei: Het gaat hoogstwaarschijnlijk pas vanaf 2013 in, volgens het begrotingsplan. Dus dit is niets nieuws voor mij. Neemt niet weg dat het kabinet altijd kan zorgen voor een tussentijdse wijziging in 2011 . Maar zoals het in hun begrotingsplan staat die verstuurd is aan de Koningin, gaat het pas per 2013 in. En daarvoor is Freya zo hard aan het vechten, want het mag NIET ingaan! Als je in het concept regeerakkoord kijkt dan komen de eerste gelden aan bezuiniging op ivf in 2013. Dit is het definitief akkoord: Opstelten biedt eindverslag aan - Kabinetsformatie Kijk onderaan even bij de PDF bestanden, genaamd: Bijlage bij regeerakkoord. Je ziet dan dit de plannen zijn het vanaf 2013 te wijzigen, dus de meeste meiden zitten veilig, maar de meiden die nog moeten starten niet! Vandaar dat ik me mede met Freya zo hard inzet!
Babii, echt super dat jij en veel anderen zich zo inzetten. Had dat wel gezien van op z'n vroegst 2013. En toch.... erg fijn het vandaag zo te zien in die Menzismail!
Das nog eens een goed bericht! Wat ze ook van plan zijn, wanneer ze het ook willen invoeren: elk jaar is meegenomen (ook voor wensen voor brusjes).
Ja, maar lieve schatten . Het moet wel in het pakket zitten, want elke basisverzekering is gelijk . Daar mag niemand meen klooien. Dus bij Unive, Menzis, VGZ etc. Als het in de basisverzekering zit, is het landelijk en geldt dit voor iedere verzekering. Schrik overigens wel van de prijzen, de premies gaan giga omhoog! Nu maar een goedkopere verzekering zoeken, ben toch niet zo blij met Unive. Heb trouwens even op de site van het VGZ gekeken, maar daar staat dat de premies 2011 nog niet bekend zijn... Iemand nog suggesties voor een goede verzekering ?? En dan bedoel ik er 1 die echt klantvriendelijk is en niet al te duur? Er is zeker geen verzekering meer die de 4e poging vergoed?
Dat is nog een goed nieuws! Ik ben net met de eerste icsi poging begonnen. Mocht deze niet goed gaan kunnen we nog twee keer proberen.
Ik ben via VGZ en als je bij de overzichten kijkt krijg je die van 2011! http://www.vgz.nl/sitecollectiondocuments/2011/vgz%20vergoedingenoverzicht%202011.pdf En het zit in het basis pakket dus ik denk wel dat dit bij alle verzekeringen is.
Hmm, ik zie het op de homepage staan . Zie alleen dat ze verderop ergens een foutje hebben gemaakt (op de site) daar staat nog dat niet alles bekend is, vandaar me reactie . Is VGZ wel goed??? Verzekeringen gaan wel giga omhoog zeg .
@Babii: Ik ben heel tevreden over VGZ. Wij hebben een verzekering via UnitedConsumers en dan krijg je korting. Wij hebben daarbij nog het gezin en zeker pakket waardoor je ook beter verzekerd bent ingeval van een zwangerschap.