Duim voor je! Alhoewel 3 ook echt niet slecht is, hoop ik toch voor je dat het er donderdag meer zijn!
Vlinder, sterkte en succes morgen met de prik les! Ik vond het persoonlijk achteraf erg mee vallen, hopelijk geldt dat ook voor jou Marnat en Timon, hoe gaat het met jullie?!
DD = dusseldorf! Beetje lang dus lekker afgekort Dus 3,5 uur heen en 3,5 uur terug! pffff! Maar niet alle FMs moeten in DD, de rest mag in nederland. Kus
Dat scheelt in iedere geval een hoop reistijd en stress. Ik heb als het deze maand niks word de FM's en Punctie in Emmen, en de bevruchting en TP in UMCG.
Ik hoop voor jou dat het nu eindelijk lijdt tot een prachtig resultaat! Las gisteren je laatste IUI . Mijn vingers draaien overuren .
Hoefde sowieso maar 3 dgn te spuiten. Vorige keer viel punctie op cd20en nu op cd 10. Pregnyl zit er alweer in. Maar bij mijn vorige 2 icsi pogingen heb ik bij à 3 wkn moeten spuiten voordat de follikels gingen groeien. Helaas beide keren uitgedraaid opoverstimulatie. Vandaar dat ik echt verrast ben dat het nu zo snel gaat. Hopelijk is dat alleen maar positief.
Ja die heb ik vanochtend gehad, helaas viel de zaad kwaliteit tegen door de antibiotica zalf, maar je hebt er maar 1 nodig
Pfff vervelend hé al dat spuiten. Op een gegeven moment ben je zo lek Fijn dat het deze keer zo snel ging!
hmmm spannend wennes Snelle jelle gaat het gewoon worden! Sammie: oei wat spannend. Je laatste IUI, nou dit wordt 'm gewoon hoor Gewoon ondanks de antibiotica enzo. Duim duim duim voor allemaal en dikke knuffel
GOH, er wordt hier idd. al behoorlijk wat afgekwekt... Gezellig hoor, moet het wel goed bijhouden nu... Wow, Wennes, dat is snel. Spaart een paar dagen nagels bijten denk ik...succes hoor... Shantii, jaja, het gaat vooruit nu, vanochtend de eerste Progynova genomen, en vrijdag over een week de eerste FM. Timon, idd. niet vergeten te melden, hopelijk doet de verzekering niet moeilijk. Haat dat zo, als die moeilijk gaan liggen doen. Babii, hoop dat het BMS er goed uitziet deze natuurlijk cyclus. Zeenhondje, krijg jij een TP in natuurlijke cyclus dan, omdat je ov-testen moet gebruiken?? Yeah Marjah, spannend en succes in DD... We gaan voor die Duitse banaan??? Marjolinos, je hebt er maar één nodig... Deze 3 zijn gewoon hartstikke goed, dus je meer heb je niet nodig...
@ Sammie, dat is inderdaad zo meis! Je hebt maar 1 zaadje nodig en juist op het moment dat je niet verwacht dat het raak is, kan het zomaar raak zijn. Ik duim gewoon onwijs hard door meissie! @ Wennes, wauw in 3 dagen??? hoe krijg je dat voor elkaar hihi, Ik moet altijd 10 dagen spuiten voor 1 ei..... En dan nog presteert me lichaam om geen BMS aan te maken . @ Lafemme Nikita, ik hoop het ook meid, maar ga niet teveel hopen (doe dat al meer als 1.5 jaar en telkens de klap). Hoe is het met jou??
Ja, kan me voorstellen, op een gegeven moment ben je gewoon 'uitgehoopt'. Wij hebben weer een beetje hoop gevonden, en gaan vol goede moed voor deze cryo TP...dus hier gaat het vrij goed...
Voor wat ik weet werkt het UMCU nu alleen met het lange schema en dus zal je de pil moeten gebruiken om de boel al te gaan controleren. Ik heb het ook gehad en dat is erg gek. Je wilt een kind en heb een maand de pil.
@ La Femme Nikita, zag dat ik je naam verkeerd schreef hih. Wat fijn dat jullie goede hoop hebben . Ik ga me rot duimen voor jullie . @ Timon, ja dat zei iemand net ook al tegen me.... Vindt het een zeer vreemde gedachte een maand aan de pil te moeten, wat heeft dat in hemelsnaam voor effect??? Waarom doen ze dat?? Vindt het erg onlogisch, net wat jij schrijft; je wil een kindje en wordt aan de pil gezet!
Dit word gedaan om je hele hormoonsysteem plat te leggen en je cyclus te gaan controleren ivm IVF/ICSI. Het lange schema: 1 maand pil, op cd 22 decapeptyl of soortgelijk, ongi, zo'n 2 weken start je met iets als gonal-f. Zodra de fm's goed zijn bevonden ga je pregnyl spuiten om na 32 tot 36 uur de punctie te krijgen.