Wennes!! 7 eitjes al en ze waren nog niet klaar Wauw Maar wat jammer dat het zo pijnlijk was . Ik hoop iig dat je ff lekker geslapen hebt en dat je je nu ietsiepietsie lekkerder voelt. Kus, Marjah
@ Wennes, wat vervelend dat je z'n pijn had! 7 eitjes is wel super en inderdaad, ze waren nog niet klaar. Ben reuze benieuwd naar het resultaat. Zorg goed voor jezelf, neem je rust en kom goed bij! Liefs
@ Vlinder, yeahoeee wat fijn dat je kan starten! Super zeg dat je endo niet opspeelde, maar wel minder van die krampen . Ik zou ook rond 19.00 uur spuiten, ben zelf meestal pas rond dat tijdstip thuis. Wat grappig dat ze eigenlijk tijden geven om te spuiten. is dat alitjd zo? Had dat toentertijd niet hoor met spuiten .
Ze hebben uiteindelijk 17 eicellen gevonden. Ben er ook echt blij mee. Nu nog hopen dat ze goed doorgroeien om bevrucht te raken want ze zijn natuurlijk nog niet rijp, maar dit geeft wel moed. Verder gaat t redelijk al heb ik wel pijnstilling gepakt en de vorige keer niet.
Wennes, wat een heftige punctie heb jij gehad. Mooie score heb je! Nu hopen dat de kleintjes flink willen groeien. Babii, jij zal vernemen dat je tussen 16 en 20 uur mag spuiten. En ja, je krijgt tijden van de fa. Ik spoot na thuiskomst, rond 19 uur. Vakantie; ik heb mijn vakantieweek 2 weken later. Waarschijnlijk kan ik dan testen... Maar goed, ik heb dan in ieder geval geen zh bezoeken waardoor ik niet echt weg kan. Nu nog kijken waarheen we willen gaan. Met manlief afgesproken om in november/december een weekendje naar Brussel te gaan zodra we kaarten voor de show van Cirque du Soleil hebben kunnen boeken.
yippieajee wat lief van je! Ik heb eigenlijk wel belang bij de mutsenbollen .. Wat wil je er voor hebben? Vlinder3 wat spannend!!! Hoop dat de IVF jullie wondertje gaat maken! Heel veel succes alvast. Wennes wat balen dat het zo pijnlijk was.. Gelukkig heb je het weer achter de rug.. En 17 is een geweldig mooi aantal!! Babii ik moest ook altijd vaste tijden spuiten, om 18:30 gonal-f en om 22:00 cetrotide. Hier gisterochtend naar het ziekenhuis geweest, zou een uitgangsecho hebben maar toen we daar kwamen nam de gyn ons mee in een kamertje en vroeg ze wat precies de bedoeling is, ja zegt ze want ik zie ook staan dat je een baarmoeder onderzoek nodig hebt vanwege je vorm van de baarmoeder. Oh nee daar had ik dus echt geen zin in. Zegt ze ja het is aan jou wat je nu wilt, ik zo nouja dan moet het maar.. Dus geen uitgangsecho gehad, die zou ik vandaag na het baarmoeder onderzoek krijgen want er was vandaag al een gaatje vrij. En het zou weinig voorstellen maar toen ik thuis kwam heb ik echt lopen janken! Schijt hem behoorlijk, ook omdat ze zeiden dat als het schotje in me baarmoeder er zit en te groot is, ze me willen opereren en laat ik nu als de DOOD voor operaties zijn. Dus ik voelde me helemaal niet lekker! Nou net het onderzoek gehad en de uitslagen waren GOED.. Geen schotje, normale baarmoeder en alles zag er prima uit.. Alleen wat deed het pijnnnnnnnn. Ze hadden me gezegt 1 ibroprufen in te nemen, maar heb er stiekem 3 gehad en ik meen het als ze nog 1 sec langer waren door gegaan had ik de hele boel onder gekotst. Bloedde daarna ook best als een rund maar dat is normaal, ze wilden me eerst opnemen haha voor een uurtje ofzo maar heb gezegt dat dat niet hoefde, geen zin in! En ze doen die onderzoeken met veel water (net een tuinslang wat ze in je hangen), nou ik was na die tijd net een gieter hahahaha en nu nog steeds. Daarna fm meting gehad, en was goed. Nog geen dominant eitje (nee logisch die heb ik altijd pas op dag 18 in normale cyclus en zit nu op dag 9..) Slijmvlies was wel goed 6,5mm.. Dus ben weer tevreden voor vandaag en lig nu lekker buikpijn en rugpijn te hebben op de bank haha maar dat gaat wel over. Vanmiddag weer werken & vanavond lekker met mannetje de stad in.
September/Oktober 2010 WIE? Babii (1e IVF poging) - UMCU La femme Nikita (1e cryo TP van 1e IVF) - Endokrinologikum Hamburg Marjah (3eIVF) - Utrecht of DD Marjolinos (1e IVF poging) - EZ in Tilburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Umcg Groningen Shantii - (1e cryo tp van 2e ICSI) - Zhs Hengelo/kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU Vakr (3e cryo tp van 1e IVF) - Lucas & VU Wennes (2e IVM poging) - EZ in Tilburg Zeehondje (hopelijk oktober 1e cryo tp van 1e IVF) - Voorburg WANNEER? 23-8 Shantii bellen naar Dusseldorf inverband met cryo poging 01-9 Marjah MCA om echo's in nederland te laten plaatsvinden 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen 30-8 Marjolinos eerste FM 02-9 Shantii hysteroscopie & uitgangsecho/fm meting 06-9 Vakr 1e fm 07-9 Shantii 2e FM voor cryo TP 10-9 La femme nikita 1e FM voor cryo TP 10-9 Babii afspraak FM in natuurlijke cyclus 13-9 Marjah uitgangsecho in DD 13-10 Marnat eerste echo eitjes kijken fm PUNCTIES 01-9 Wennes punctie TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE 05-9 Wennes TP? TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK*
September/Oktober 2010 WIE? Babii (1e IVF poging) - UMCU La femme Nikita (1e cryo TP van 1e IVF) - Endokrinologikum Hamburg Marjah (3eIVF) - Utrecht of DD Marjolinos (1e IVF poging) - EZ in Tilburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Umcg Groningen Shantii - (1e cryo tp van 2e ICSI) - Zhs Hengelo/kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU Vakr (3e cryo tp van 1e IVF) - Lucas & VU Vlinder3 (1e IVF poging) - EZ in Tilburg Wennes (2e IVM poging) - EZ in Tilburg Zeehondje (hopelijk oktober 1e cryo tp van 1e IVF) - Voorburg WANNEER? 23-8 Shantii bellen naar Dusseldorf inverband met cryo poging 01-9 Marjah MCA om echo's in nederland te laten plaatsvinden 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging 06-9 Vlinder3 start IVF ECHO'S/follikelmetingen 30-8 Marjolinos eerste FM 02-9 Shantii hysteroscopie & uitgangsecho/fm meting 06-9 Vakr 1e fm 07-9 Shantii 2e FM voor cryo TP 10-9 La femme nikita 1e FM voor cryo TP 10-9 Babii afspraak FM in natuurlijke cyclus 13-9 Marjah uitgangsecho in DD 16-9 Vlinder3 1e FM 13-10 Marnat eerste echo eitjes kijken fm PUNCTIES 01-9 Wennes punctie TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE 05-9 Wennes TP? TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK*
hey meiden, @wennes, wat een goede vangst zeg! Echt super! HOe voel je je vandaag? @shantii, fijn dat het onderzoek goed gegaan is en een goede uitkomst heeft! Veel plezier vanavond in de stad! Als ik mensen vergeten ben sorrie! @hier, vandaag de 2e FM gehad en helaas geen IVF voor ons! er waren maar 2 follikels en dat was onvoldoende! Nu krijgen we zondag de 7e IUI! vandaag echt een baaldag!
Wennes, wat lastig dat de punctie zo pijnlijk was, maar gelukkig is het weer voorbij voor een tijdje. Heb je ondertussen de TP gehad?? In ieder geval een super score. Vakr, lekker hoor een vakantie boeken. Heb je ondertussen al een bestemming gevonden?? Timon, wat fijn dat je een begripvolle leidinggevende hebt. Brussel is ook een super leuke stad. En Cirque du Soleil, is natuurlijk helemaal grandioos. Shantii, toch wel fijn dat je zo snel door mag, maar ik snap je dubbele gevoel heel goed. Jeetje, dat klinkt idd. als een niet al te prettig onderzoek, gelukkig is het voorbij nu, en mag je door. Marjolinos, wat vervelend voor je. Hoe gaan ze dit de volgende keer oplossen, een hogere dosis spuiten?? Gelukkig is de kans nog niet helemaal verkeken. Spannend Vlinder, en hopelijk slaat de eerste keer meteen aan. Je had toch de prikles, niet? Valt best wel mee hè? In ieder geval wordt volgende week erg spannend voor je. Hier verder niet veel nieuws te melden, wachten op de eerste FM volgende week vrijdag...
Wennes!!! 17 eitjes wat goed zeg! Altijd spannend he, hoeveel eitjes er bevrucht zijn. Timon: oehhh lekker vakantie . Ook cirque du soleil, wat is echt cool Shanti: wat vervelend dat ze dat niet ff van te voren hadden gezegd dat dat onderzoek nog moest plaatsvinden . Nou ja, de uitslag was tenminste goed . Succes met de FMs
Shantii, even flink slikken, maar gelukkig een goede uitslag. Volgende week heb je echt een echo? Marjolinos, erg jammer dat het geen IVF zal zijn. Wel fijn dat er toch iets gedaan zal worden (IUI). Deze optie hebben erg weinig meiden. Nikita, mijn leidinggevende is een schatje. Hij leeft helemaal mee en houdt echt rekening met de mmm. Het is zelfs zo erg dat hij hoopt mij over 10 maanden niet meer flexibel in te kunnen roosteren. We hebben nog nooit in Brussel rondgelopen. Cirque du Soleil vind ik geweldig. Ik heb al verschillende shows gezien; Alegria, Dralion, Saltimbanco, Quidam, Varekai We gaan in oktober naar de show Totem en in Brussel komt de show Corteo. Vandaag naar de Efteling geweest. Mijn neefje van bijna 2 was er ook bij en we hebben dus veel kindvriendelijke attracties gehad, maar ook een nat pak gehaald in de Python en genoten van Droomvlucht. De wachttijden waren meestal 5 tot 15 minuten. Later was dat wel anders. Druk was het ook niet te noemen en het weer was ideaal! Al met al een superdag. Wat wil je met een geweldig ventje die zich enorm heeft vermaakt en niet 1 keer vervelend is geweest?
Ja klopt ik had de prikles. Ik kreeg een prikpen mee en daar ben ik blij om. Het valt indd reuze mee zeker nu met de prikpen. Het wordt inderdaad spannend allemaal hoor, nog een paar daagjes. Ik ben heeeel benieuwd hoe ik op de Gonal reageer. @Marjolinos, wat balen dat het geen IVF wordt....Knuf
Marjolinos!!! heb ik gewoon over je heen gelezen. 2 Follies Wat naar. Heb je enig idee hoe dat zou kunnen komen? Timon: klinkt goed zo lekker al die uitjes
Vlinder, heb je een verstelbare prikpen gekregen of zo'n kleine voorgevulde als de Gonal? Marjah, ik zie nu pas hoeveel gezellige dingen wij zullen gaan hebben. En straks tussendoor naar het zh.
Oeps alles is weg, dat is ff balen timon succes met de tp vandaag ! Wij hebben gister de tp gehad, embryo was een compactie, helemaal super dus
Indd balen, dat alles weg is. Vanmorgen zat ik om 7 uur in de auto om te bloedprikken. Ze hebben 4x moeten prikken voor ze hem hadden maar het is gebeurd. Helaas toen ik thuiskwam begon het bruin dus de ongie is in aantocht.... Om 1 uur bellen voor de uitslag en gelijk een afspraak maken voor het evaluatiegesprek.
Loontje wat goed en nu maar broedden meis!!! Vlinder jee dat meen je niet wat kl*te allemaal meis.. Hoop dat de ivf de volgende keer wel gaat aan slaan en voor nu een dikke knuff! Kut dat alles weg is pfff :S baal ik best van.. Ook pbtjes enz van bepaalde mensen zijn weg .. Jammer en best een slechte zaak! Maargoed. Hopelijk kunnen we hier vrolijk verder.. Nog een dag of 10 vermoed ik en dan tp .. En nog even een leuk nieuwtje; WIJ GAAN VERHUIZEN! We hebben van de makelaar een akkoord gekregen en nu is het wachten op het huurcontract. We zijn zo blij! Eindelijk weg uit deze flat en naar een grote eengezinswoning met een super grote tuin! Dus dat is echt een verbetering. Eindelijk eens een keer positief nieuws hier.