@Chantal, wat fijn dat de echo goed was. @Timon, hopelijk heeft de dubbele dosering Progynova zijn werk gedaan meid, succes. Hier straks weer richting Tilburg voor het gesprek. Hopelijk krijgen we dan ook een nieuwe startdatum.
Ja, ik. Ik heb in en na mijn beide zwangerschappen gebruikt. Het is heel goed om je hb gehalte weer op te krikken. Het werkt goed maar het is ontzettend smerig spul. Hoezo als is vragen mag?
Chantal gefeliciteerd met je mooie echo. En natuurlijk ben je dan in de wolken. Lekker van genieten meis!
Zeehondje het was wel heel belangrijk dat ik nog geen eisprong aan het aanmaken was. Omdat het terugplaatsen heel strak moet lopen met mijn eisprong. Misschien is dit omdat PGD embryo's vaak 1 of twee dagen ouder zijn dan normale ivf/icsi embryo's. Maar goed vanochtend om 8.00 uur als het goed is mijn eisprong gehad (heb er niets van gevoeld). En dan maandagmiddag misschien een TP. Best spannend allemaal. Maar zo zonder hormonen in mijn lichaam voel ik me heel veel beter. Bij de meiden die ook een TP hebben in een normale cyclys krijgen jullie dan nog extra hormonen erbij???? Ik ben alleen de pregnyl gehad en de rest moet mijn lichaam doen.
Chantal: gefeliciteerd met je mooie echo ! Timon: hoe was het in het ziekenhuis ? Heeft de extra meds geholpen, hoop het zo ! Vlinder: succes met het gesprek, duim ook voor je. Linda: ook ik gebruik alleen de pregnyl met een cryo tp heb niet iedereen gehad, maar op een telefoon kan je niet makkelijk terug lezen. Hier gaat alles nog goed, beetje last van me rug.
Hoi, nou mijn moeder heeft het op aanraden van de thuiszorg genomen om aan te sterken, nadat ze heel erg ziek is geweest het afgelopen jaar. En ik moet, zeker zolang ik probeer zwanger te worden, ook extra ijzer en vitamines nemen. Wilde eigenlijk van de tabletten omschakelen naar iets natuurlijks, maar heb vandaag gezien dat er geen foliumzuur in zit, dus misschien blijf ik toch maar bij de tabletjes die ik aan het nemen ben.
Nou waarom we perse persoonlijk moesten komen......Binnen 10 minuten stonden we weer buiten.... We hebben in principe alleen het recept opgehaald..... Haha Bij deze pilstrip moet ik bij de laatste 4 uit de strip de Lucrin mee gaan spuiten, dan wachten op mijn ongie en vanaf CD 2 Gonal 300 erbij gaan spuiten en dan is de stimulatie weer begonnen. Ik moet wel met Gonal 300 pikken nu, de vorige keer ben ik gestart met 150 en na de 1e fm verhoogt naar 225, zonder resultaat. Ik ben benieuwd of dit zijn best gaat doen de 300 Gonal.... Dus, gelijk in november opnieuw starten!!
Vlinder, wat een super nieuws... Kun je nog even uitleggen voor wat de Lucrin is?? Ben je al met de pil begonnen, of wacht je ook op je ongie?? Misschien gaan we dan wel tegelijk op, ik krijg morgen te horen hoe en wanneer we verder mogen. Zit nu in een normale cyclus op dag 12 pas, dus het zal bij ons nog wel een tijdje duren.
Ik ben nu aan de pil, daar had ik voor gebeld ivm de endometriose en zit nu op CD 6 met ongie. Ik heb de 1e IVF ook met Lucrin en Gonal gedaan, alleen toen ben ik gestart vanuit een decapeptyl depot. Lucrin heeft dezelfde werking als de decapeptyl. Over ongeveer 2 weken start hier gewoon de volgende behandeling alweer....Spannend weer. Wel snel ik dacht dat er minimaal 2a3 maanden tussen zou zitten.
ow ja, klopt, dat had je volgens mij eens geschreven voor de crash. Wat super dat je zo snel weer door mag... SUCCES
Vlinder, wat goed dat je in november kan starten! Bleh, prikken... Linda, ik heb de pregnyl nog steeds in de koelkast liggen, omdat beide pogingen in eigen cyclus afgebroken zijn. Verder had ik ook geen medicijnen. Hoe is het met de rest? Vanmorgen de echo gehad en jaaaaaaaa!!!!! Mijn bms is 7 mm en dus krijg ik morgen telefonisch van het lab te horen wanneer ik mag stoppen met de deca (JIPPIEEEEEE!!! Geen naalden meer!!! *zucht*) en starten met de utrogestan bollen. Wel zal ik al die tijd de progynova blijven slikken. Ik ben alleen vergeten te vragen of ik de dubbele dosering moet aanhouden. Straks maar even mailen. De bioresonantie van vandaag liet zien dat er al enige verbetering was opgetreden. Ter verbetering van mijn baarmoeder hoefden ze de frequentie 3 tikken minder hoog te zetten. Ik heb geen last van heftige dingen. Dit is voor mij voornamelijk om geheel in balans te komen en ter ondersteuning van mijn lichaam. Vandaag heeft mijn moeder nucleare vloeistof ingespoten gekregen. Morgen mag ze zich vroeg melden om onder het mes te gaan ivm borstkanker. Eindelijk is het dan zover! Gek he dat ik al 2 dagen heftige koppijn had? De paracetamol doet nu z'n werk goed. Hoofd zit een beetje vol.
Timon wat goed zeg! al 7 mm! Hoeveel cryo's heb je? Hoop zo dat er 1 goed ontdooit of plaats je er 2 terug? Fijn voor je moeder dat ze eindelijk geopereerd kan worden. heel veel sterkte.
ow Timon...heel veel sterkte voor jouw en je moeder... Hopelijk komt het helemaal goed, en ook met jullie eskimo...
Wij hebben ook maar een eskimo. Dus het wordt maandag er op of er onder. Anders moeten we sowieso tot volgend jaar juli/aug wachten tot we met onze 3de PGD poging mogen beginnen. Dus mijn duimen draaien overuren :d