Super Timon! En Linda, ook al zo spannend! Ik gebruik bij de cryo tp helemaal geen hormonen, ook geen pregnyl. Moet ovutesten gebruiken. +/- 4 dagen na pos ovutest de tp.
WOW Linda, wat spannend maandag. Ik zal het wss niet meekrijgen ivm vakantie. Zeehondje, erg spannend hoe het helemaal zonder medicijnen zal gaan. Geen echo's... spannend! Update: Eind de ochtend belde het lab om te vertellen dat ik vanavond mag starten met de bollen. JIPPIE!!!! Geen naalden meer!! EN... ik ga dinsdagochtend horen of ons eskimo goed is ontdooit om 's middags de tp te krijgen. DUIMEN!!! Van de progynova moet ik de huidige dosering blijven gebruiken. Ik weet niet of ik het jullie kan laten weten ivm een midweekje weg. Mijn moeder had gisteren nuclear vloeistof ingespoten gekregen en vandaag de operatie. In mijn lunchpauze kreeg ik te horen dat de operatie goed is gegaan en ze alweer terug was op de kamer. Praatjes genoeg. Morgen komt ze thuis. Heerlijk!
@Timon,Fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan bij je moeder. Ik ga onwijs hard voor je duimen dat het een mooie cryo is en goed ontdooit en ook een plakkertje is. Verder eigenlijk niet zoveel te melden van mijn kant behalve dat ik de ongie onwijs beu ben. Ik zit nu op dag 8 en wil er nu weleens vanaf.
Linda Timon wat spannend begin volgende week de tp. Hoop dat jullie cryo's goed ontdooien. 1 Moet toch genoeg zijn!! Chantal
Meiden, hier is het alweer game over. Ik twijfel er echt aan of het ons ooit wel gaat lukken. Voorlopig gaan we nu ff rust houden en dan waarschijnlijk volgend jaar weer starten. Ik wens iedereen heel veel succes !
Loontje een hele dkke knuffel en ik hoop dat de rust jullie goed doet. Bâh, had zo gehoopt dat het gelukt was. Wens je veel sterkte en ik hoop dat 2011 een goed jaar wordt. X Lente
Timon wat fijn dat de operatie van je moeder geslaagd is. En ook dat je binnenkort de tp hebt. Linda ook voor jou fijn dat de tp al snel is. Vlinder wat jammer dat het nu niet gelukt is. Wens je alvast veel geluk voor in November. Chantal wat super dat het goed met de baby gaat. Kijk dat soort berichten daar wordt ik blij van : ) X Lente
Loontje meid, Balen dat het nu al weer game over is. Hoop dat 2011 jullie brengt waar je zo hard voor vecht. Chantal
Ach nee, Loontje, wat ontzettend balen. Ik snap heel goed dat de twijfel weer even toeslaat. Hopelijk hebben jullie volgende jaar meer geluk! Even rust is ook wel eens fijn, ookal wil je aan de andere kant just graag door. Ik snap het precis, zoals meerderen hier denk ik. Sterkte! In je onderschrift staat 'compactie', wat is dat eigenlijk? Hier was ovutestje van sensitest bijna positief en de digitale van clearblue gaf al een smilie?! Wat moet ik daar nou mee?
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties @ Zeehondje: ik heb het even opgezocht, kan het zelf niet goed uitleggen. De arts zei dat in dit stadium de cellen aan het samenklonteren waren, hij zat aan het einde van dit stadium. Na de bevruchting vinden de eerste celdelingen plaats. Er ontstaan 2-, 4- en 8-cellen, maar ook andere aantallen cellen zijn mogelijk, omdat de celdeling niet altijd gelijktijdig verloopt. Vervolgens vervagen de omlijningen van de cellen, het embryo wordt compact. Dit compactie stadium geeft aan dat de eerste verschillen tussen cellen aan het ontstaan zijn. Klopt inderdaad, aan de ene kant zou ik heel graag doorwillen, maar aan de andere kant wil ik gewoon ff rust. We zeggen nu dat we volgend jaar weer willen beginnen, maar misschien zeggen we opeens volgende maand wel weer .. kom op we gaan er weer tegen aan ! Denk ook dat ik een mail ga sturen naar Dusseldorf, zij doen natuurlijk zowiezo meer zoals HA. Weet iemand trouwens of je "zomaar" voor IUI-D kan gaan ? Telt dit gewoon als IUI of is word dit gezien als een IVF poging ?
Ow Loontje, wat ontzettend balen... Kan heel goed begrijpen dat jullie even rust nemen, en geniet er maar van. Wens jullie heel veel sterkte toe... Timon wat fijn dat het zo goed is gegaan bij je moeder, en hoop voor je op een super TP.
Loontje wat erg zeg dat het weer niet goed is gegaan. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en een dikke knuffel geven. Ik hoop dat 2011 jullie jaar wordt!
Loontje, wat enorm pet dat het niet gelukt is. Op jouw vraag over IUI-D heb ik geen antwoord, maar misschien meiden in de Dusseldorf-topic wel. Daar doen enkelen IUI-D. Mijn duimen blijven in ieder gevel draaien voor een wondertje. Zeehondje, hoe is het nu? Ik gebruik nu de dubbele dosering progynova en 3x2 bollen per dag. Merk dat ik naast die fijne witte zooi ook veel meer transparante afscheiding. Volgens mij komt dat door de progynova. De musical Petticoat was erg leuk. Best verfrissend en de nodige humor. Het babyfeest was erg gezellig. Leuk om met iedereen bij te kletsen. De baby heeft echt een mooi koppie. *jaloers*
Ik ben gisteren avond best geschrokken. Ik had rechts onder in eens buikbuik/krampen/steken. Daar waar mijn eierstokken en zo ook zitten. En daar waar ook mij ei groeide. Maar naar een warme kruik ging het wel weer een beetje weg. Momenteel doet weer alles zeer, gewoon van de spanning. De hele tijd heb ik hier geen last van gehad en nu op d-day wel. Echt verrot. Ik ga nu eerst sporten, lekker voor de afleiding. En dan wachten op het telefoontje. Ik ga ervan uit dat het ontdooien niet goed is gegaan dan kan het alleen maar meevallen.
Au Linda, kan het zijn dat je eisprong iets later is geweest??? En dat daar die pijn van was? Timon; ik wil ook naar die musical, leuk. Ik had twee weken geleden een babyshower van m'n beste vriendin (baby is nog niet geboren). En dat was ook heel leuk, maar ook super confronterend. Ze is 25 oktober uitgerekend. Hier dus echt rariteiten met m'n ovutesten. Gisterochtend nog net geen positieve test met de dipstick, maar wel een smilie met de digitale. Gistermiddag alleen de dipstick nogmaals gedaa en die was toen wel positief. Vanmorgen nogmaals allebei gedaan. De dipstick was weer lichter (net zoals gisterochtend eigenlijk), maar de digitale was wéér positief. Dus erg vreemd. Maar ja, mag zo naar het lab bellen en dan vraag ik wel aan hun wanneer zij aanhouden. Ik denk de eerste positest, dus die van gister. Ben benieuwd.
Zeehondje dat zei mijn vriendin ook al. Maar dat is toch echt veel te laat. Mijn eisprong had donderdag ochtend al plaats moeten vinden en dus niet zondagavond. Ik was bang dat het dan niet goed ging met de cryo tp. Maar dat moeten we gewoon afwachten. Vanochtend om iets voor elven belde het ziekenhuis dat het ontdooien van de PGD-cyro goed is gegaan. Vanmiddag om 14.45 uur heb ik de tp.
Linda heel veel succes! Cryo's ontdooien is zooooooo spannend. Nu hopelijk op naar een positieve test!
Linda, heel veel succes vanmiddag!!! Gaaf dat jullie eskimo er goed uit is gekomen. Duimen jullie morgen voor ons eskimo? Ik meld me hier af voorde rest van de week ivm vakantie. Morgenmiddag de tp (positief blijven) en dan weer terug naar Noordwijk.
Linda: Spannend meis, heel erg veel succes. Ik ga duimen voor een posi test !!! Timon: Natuurlijk duimen voor jouw, maar ik begin alvast vandaag hoor, jullie eskimo word toch ook vandaag ontdooit ? Bij ons worden ze namelijk een dag van te voren ontdooit. Fijne vakantie en alvast veel succes morgen !