September-Oktober 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shantii, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loontje lieverd vind echt zo erg dat het weer mislukt is:(
    Maar je hebt het al over iui-d zou je dat wel doen direct?
    Na ja je snapt wat ik bedoel, met direct.
    Hoop dat het niet nodig zal zijn al kan ik begrijpen dat je verder na begint te denken.
    xxx

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Elif: ik wil ook niet direct IUI-D gaan doen hoor, maar ben wel verder aan het kijken wat de mogelijkheden nog zijn.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    We hadden al gepb't :)
    Maar je kunt idd iui-d daarna doen zonder problemen.

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Timon heel veel succes morgen. En natuurlijk een fijne vakantie gewenst. Ik hoop dat we begin november allebei een positieve test hebben.

5. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Loontje ik had eerst niet door wat IUI-d was, maar ik intepreteer het maar als IUI met donorzaad.
    Wij staan daar sinds vorig jaar op een wachtlijst bij medisch centrum kinderwens voor de zekerheid. Tussen deze maand en volgende maand is onze wachttijd over en wordt ons een donor voorgesteld. Die kunnen we dan accepteren en er altijd over beschikken.
    We gaan dat IUI-D pas doen als wij alle drie de PGD pogingen hebben moeten doen. Voor de verzekering is het gewoon weer iets anders om IUI te doen.
    Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat de emmy die ik nu in me heb blijft plakken en dat we de rest niet meer nodig hebben.

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Me duimen draaien hoor Linda, deze emmy moet gewoon blijven zitten !
    Hoeveel cellig was jullie emmy ? Of is dat anders met PGD ?

Misschien dat wij ons ook gaan aanmelden bij Medisch Centrum Kinderwens, aangezien de wachtlijst gemiddeld een jaar is, lijkt me dat niet onverstandig. Nu alleen ff uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat. Zijn er trouwens nog iets van kosten aan verbonden ? Wij willen ook eerst onze 3 pogingen opmaken en misschien nog wel een 4de poging in DD doen.

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Linda; wat super dat het ontdooien goed is gegaan!!! En nu lekker broeden en over .. (?) dagen een mooie positieve test!

Timon; jij ook veel succes, duim ook voor een goeie ontdooiing en mooie tp!

Hier donderdag hopelijk de tp. Woensdag wordt het embryo al uit de vriezer gehaald en dan hopen dat hij of zij de nacht overleeft. Om tien uur kan ik bellen en dan is 's middags de tp. Een dag na m'n 30ste verjaardag!!!!

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Spannend Zeehondje, ga voor je duimen !

9. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Loontje, je kan je dus bij medisch centrum kinderwens al inschrijven ook al ga je nog verder proberen. Er zijn wel kosten aan verbonden maar dat staat op hun site.

Mijn emmy was 9 cellig toen hij ingevoren werd. Hoeveel dat vandaag was weet ik niet. Hebben ze niet gezegd

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Zeehondje ik ga ook voor jou heel erg duimen.

Vorige maand was het zo'n trietste bedoeling in ons forum. Laat het geluk deze maand met ons zijn alsjeblieft.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou Linda, inderdaad. Deze keer moet er toch meer positief nieuws komen!
    Ik ga denk ik ook rond 1 november testen, zou toch mooi zijn, allebei zwanger!!!

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ga duimen voor jullie!!

Hier gaan we maandag samen met de laatste 4 pillen van de strip weer van start met de Lucrin en dan wachten op de ongie zodat de Gonal 300 er weer bij kan.
    Tot nu toe nog steeds ongesteld, ondertussen al 12 dagen en het komt me mijn strot uit.;)
    Vanmorgen naar het EZ gebeld en ze zeiden dat een lange menstruatie mogelijk kon zijn omdat ik door de stimulatie veel endometrium/baarmoeder slijmvlies aangemaakt had maar 12 dagen....:$ Ik hoefde me geen zorgen te maken zei ze.
    Het wordt ook niet minder en het is nog steeds rood, als het bruin was geweest dan wist ik tenminste dat het aan het afbouwen is maar helaas nog steeds rood.;):x

Morgen mijn nieuwe voorraad hormoontjes ophalen.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Vlinder, al 12 dagen. Dat is echt lang ja. En is het ook veel? Heb je echt maandverband nodig zeg maar of is een inlegkruisje voldoende?
    Nou ja, straks ben je wel helemaal schoon zullen we dan zeggen.
    Alvast succes met de volgende poging!

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je, nee echt een maandverbandje.
    Ach ja het hoort erbij he.

15. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hey zeehondje en Timon. Hoe gaat het met jullie? Was jullie kwijtgeraakt. Maar nu toch weer gevonden. Wilde al veel eerder weten hoe het bij jullie nu verder is gegaan. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik meeklets hier.

groetjes Mariska

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé wat leuk Mariska. Hier gaat alles goed.
    Donderdag een cryo tp, dus we gaan weer hopen en duimen!
    En jeetje, wat gaat de tijd snel zeg. Ben je al met verlof? En hoe gaat het verder met je?

17. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Zeehondje hoe kan het dat jij later een tp hebt en toch gelijk met mij kan testen?

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Weet eigenlijk niet precies wanneer ik mag testen. Maar heb 14 dagen na eisprong genomen. Zal donderdag bij de tp vragen wanneer zij denken dat ik kan testen.
    Heb in ieder geval geen pregnyl gebruikt die eerst uit je lichaam moet. Dus misschien ligt het daar aan?

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb niets gelezen. Wil hier even ego zijn, want we zijn met vakantie. Gelukkig hebben ze hier een pc zodat ik jullie ons nieuws kan vertellen.;)

Vanmorgen kregen we het telefoontje dat ons eskimo goed was ontdooid. :D Vanmiddag 'even' terug naar het zh gegaan om ons kleintje op te halen. We waren veel te vroeg, maar dat was omdat we geen flauw idee hadden hoe lang we erover zouden rijden vanaf Noordwijk.
    De vorige tp was zeer pijnlijk en ik hield rekening met nog zo'n ervaring. Tot mijn grote verrassing was het nu in een piep en een zucht gebeurd! Helemaal geen gekke dingen!!!:D Volgens de lab medewerkster was het een perfecte topemmy (8 cellig). Helemaal goed uit de vriezer gekomen. Zo blij!!!!
    Ik vond het erg fijn dat we een bekende fa hadden en dat iedereen lekker ontspannen was. We hebben zelfs wat grappige uitspraken uitgewisseld. Het 'klinisch sexen' kenden ze nog niet.;)
    Ik mag op 2 nov. testen.

Lief kleintje, nu een mooi plaatsje zoeken om te plakken en dan lekker gaan groeien.

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Goed nieuws timon, op naar een mooie posi test !
    Geniet lekker van jullie vakantie !

Deel Deze Pagina