Zeehondje: dat is goed nieuws ! Nu lekker broeden op jullie prachtige embryo ! Elif: mooie avatar !!!!!!!
Loontje dank je wel Ik dacht eerst zal wel niet lukken maar hij deed het. Volgende week de 3D echo foto
Zeehondje, zover ik weet gaan ze bij ons niet dicht voor de feestdagen, had zelf namelijk met December gerekend. Super goed nieuws van je cryo's, en dat ze het nog maar lang koud mogen hebben... Shantii, wat super van jullie nieuw huisje... Wij willen ook zo graag weg van ons klein flatje. Maar wel pas zodra ik zwanger ben, en het allemaal goed zit. Geniet er maar van, het zal je goed doen en misschien brengt het wel geluk, jullie nieuwe huisje... Elif, idd. een super mooie avator hoor... Linda en Timon en alle anderen op het wachtbankje, hoe gaat het ondertussen met jullie?? Fijn week-end allemaal...XXX
Nikita wat lief dat je dat vraagt. Het gaat wel redelijk goed. Al heb ik sinds vandaag echt het gevoel dat het deze keer niet is gelukt. Dan maar wachten tot september 2011
Huh, nee joh meid. We zijn gewoon allemaal zwanger! En waarom wachten tot september? Heb ik iets gemist? Sorry voor als ik het niet meer weet. En Linda ik mag ook op 1 november testen! 14 dagen na eisprong en da's bij mij 11 dagen na de tp. Wij gaan alleen al op zondag testen.
Zeehondje de wachttijd voor onze derde PGD behandeling is minimaal tot de zomer van 2011. Verschrikkelijk onmenselijk maar wel waar. Maar als jij zo vroeg mag testen, zou ik als ik niet ga vloeien volgende week vrijdag al mogen testen. Ik word gek van die onzekerheid. Ik ben ook alle vertrouwen in mijn lichaam kwijt.
Heb jij hormonen gebruikt? Pregnyl ofzo? Want dan zou ik wel uitkijken met eerder testen. Maar ik snap je gedachtenstrijd! Jeeminee zeg, zolang moeten wachten is echt onmenselijk. Wij (mmm koppels) moeten al zoveel wachten. Ik wens je heel veel sterkte de komende week.
Linda, ik mag een dag na je testen. Zeehondje tegelijk met jou. Heeee, da's niet eerlijk! Natuurlijk blijven onze kleintjes plakken!!!! Zeehondje, alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Ik vind nu vrijen een beetje eng. Als je klaar komt trekt alles toch samen. Stel dat je hiermee de innesteling dwars zit? Of kan dat niet en ben ik erg blonT? Ik las dat je helemaal van slag was voor het telefoontje van het lab. Wij zijn maar gaan winkelen en tijdens schoenen passen kwam het verlossende woord. Mariska is er weer gezellig bij. Meid, wat ben je al ver!!! Vlinder, hoe is het nu met jouw ongi? Elif, wat heb jij een mooie avatar. Willen wij ook. Linda, hoe is het nu met je zwager en schoonzusje? Jullie situatie met PGD is zo lastig voor te stellen. Wij hadden het net niet nodig. Ik weet ook niet of ik die 6 maanden wachttijd steeds had getrokken. Vind het nu af en toe al lastig en dan is het een maand! Omstanders zeggen zo snel dat ze wel begrijpen wat we doormaken. Nou, niet echt! Gelukkig hebben wij het niet vaak gehoord, omdat niet veel mensen wisten dat we in het zh liepen. Daarom heb ik voor onze omgeving ons verhaal op een eigen site gezet. Als een digitaal dagboek waardoor zij van de zijlijn mee kunnen leven. Misschien beseffen ze dan wat het is om dit te moeten ondergaan. Sinds september heb ik onze belevenissen niet meer beschreven, omdat we het stil wilden houden. Nu weet alleen mijn zusje het door een actie van mijn man. Misschien dat mijn moeder iets vermoedt. Niemand weet wanneer de tp plaats zou vinden. Nikita, over 3 weken weer heerlijk starten als junk. Nu al begonnen met je poging dmv de pil. We gaan voor een goede poging, he! Shantii, wat gaaf dat jullie een nieuwe woning hebben!! Gefeliciteerd!!! Jammer dat je lichaam van slag lijkt te zijn. Die rust kun je nu goed gebruiken met het klussen en meid, dan heb je nog gelijk ook. Linda, ik voelde vanmorgen gekriebel in mijn beide zijden. Nu ik hier zit te tikken lijkt het of ik ongi gevoel heb. Wat gevoelige tepels en verder niets bijzonders. Hoe is het nu met je? Doe jij mee aan een onderzoek over de wachtweken? Bij welk zh zit jij eigenlijk? Ik ben het UMCU en daar kregen we een brief of we met zo'n onderzoek wilden aanhaken. Na ervaringen van een zp-er te hebben gehoord doen we er niet aan mee. Zoveel gedoe. Hoeveel dagen ons eskimo was voor de tp weet ik helemaal niet. Alleen dat 'ie heel mooi was ontdooit en een gaaf 8 cellige was. Wij hebben een heerlijk weekje gehad. Lekker uitgewaaid en leuke dingen gedaan. Het was even nodig na een hectische periode, die eigenlijk nog niet over is.
hihi Timon, jaja ik kijk er echt alweer naar uit junk te zijn. Kan me voorstellen dat jullie weekje weg heerlijk was...zou ik ook wel willen hoor. Dat je na de TP beter geen sex kan hebben, i.v.m. het samentrekken van de baarmoeder en het mogelijk loslaten van je emmie, heb ik ook wel eens gehoord. Maar geloof wel dat er meer mensen van mening zijn dat het allemaal geen kwaad kan. Bij gewone koppels wordt daar ook geen rekening mee gehouden. Maar om helemaal aan de zekere kant te blijven, doen wij het ook niet hoor.. Alhoewel het van mijn FA wel zou mogen. Meiden, allemaal succes en sterkte bij het wachten... In de MMM wordt je geduld idd. behoorlijk op de proef gesteld, en van je lichaam begrijp je ook helemaal niks meer... Ik heb soms echt het gevoel geen privéleven meer te hebben, en mijn lichaam is ook meer van de dokters dan van mezelf... Fijn week-end...
Timon; daar had ik nog nooit wat over gehoord. Dat bij het klaarkomen je embryo los zou kunnen laten. Ik heb juist weer andere verhalen gehoord. Dat je baarmoeder dan juist goed doorbloed is en dat dat goed is voor de embryo. Ach ja, iedereen roept wat anders. Wij hebben vanmorgen wel seks gehad, 2 dagen na tp. Maar hij is niet helemaal in me geweest, dat vind ik dan weer een beetje eng. Slaat nergens op, maar idd doen waar je je goed bij voelt!
Timon ik ben deze keer echt heel erg onzeker, ik twijfel over alles en ik geloof er gewoon niet meer in Als ik op mijn rechterborst druk doet het een beetje zeer. En soms heb ik lichte steekjes bij mijn linker lies. En verder niks. Alleen een heel erg negatief gevoel dat er niks is gebeurt. IK WORD GEK VAN MIJN LICHAAM sorry voor mijn geklaag. Ik trek het gewoon even niet meer
Kom maar lekker klagen hoor meid. Soms moet je gewoon even je hart luchten! Maar kop op, er kan nog van alles gebeuren. Je hcg hormoon is nog niet zo hoog en dus voel je ook nog geen echte klachtjes! Dat komt nog, echt!!!
Zeehondje dank je voor de steun. Ik hoop zo dat het dit keer raak is. Helemaal omdat ik het wachten zo ontzettend zat ben. We zijn al meer dan 5 jaar bezig. Ik weet wel dat er stellen zijn die langer bezig zijn. Maar bij mij licht het niet aan "dat", maar aan dat stomme gen. We wachten gewoon af. De ene dag gaat beter dan de ander.
Linda, je mag hier zeker klagen. Waar moet je het anders doen? Het is begrijpelijk dat je soms geen vertrouwen in je lichaam heb, maar in deze weken toch maar wel hebben! Kop op, meisje... even doorbijten. *Timon stuurt positieve energie naar Linda* Zeehondje, ik doe even aan onthouding, tot grote frustratie van manlief, en jij laat manlief niet geheel toe. Hahahaha, hoezo je eigen ding doen? Ik ben mezelf gaan bezig houden met het maken van digitale fotoboeken. Per fotoboek een overzicht per jaar. Wat hebben we dan veel gedaan! Goede bezigheidstherapie en pas laten afdrukken als er een mooie actie is.
Ik verbaas me eigenlijk hoeveel hier wordt geschreven over wel of niet sex hebben. Tijdens elke poging hebben wij geheel onthouding. Omdat we allebei een beetje last hebben van super vruchtbaar zijn. Dus wij hebben tijden dat wij het helemaal niet doen. En daar zijn we het gelukkig allebei over eens. We zijn er overigens ook veel te bang voor.
Linda, klaag maar raak hier hoor... Waar anders... Ik wou dat ik je kon helpen, maar meer als een digi knuffel en +++ energie kan ik niet sturen. Ik hoop zo voor je-jullie dat je negatieve gevoel gewoon helemaal fout is...moet eerlijk zeggen dat ik daar op het wachtbankje ook wel last van heb hoor...er zijn dan dagen dat ik erg positief kan blijven, maar ook dagen wanneer het negatieve overheerst. Lieverd, probeer nog maar een beetje van je zondag te genieten, en ga lekker met Mariaman iets leuks doen, dan is er voor je het weet weer een dag om... LIEFS ♥♥♥
Linda iets leuks doen met Mariaman? Wat ben jij van plan hier op het forum? Linda, ik wou dat wij super vruchtbaar zijn. Dan hadden we nu vast niet met ICSI te maken. Maar goed, het is niet anders en wij hopen zo enorm dat ik een dikke buik zal krijgen.
Nikita ik denk dat je wat verkeerd hebt geschreven, maar ik heb geen mariaman Timon hoe is het met jou? Ben je meer positief dan negatief gestemd Vanacht weer buikpijn gehad, maar of ik dit nu heb gedroomd, of dat het komt door de spanning of doordat het echt buikpijn is weet ik eigenlijk niet. Vanochtend met opstaan waren mijn borsten wat voller dan normaal. En ik vind het best moeilijk om te schrijven dat wij super vruchtbaar zijn. Ik weet best dat ik jullie daarmee pijn doe. Daarom heb ik eerst ook heel erg getwijfeld of ik wel mee ging schrijven op dit forum. Omdat het toch anders is. Maar aan de andere kant deel je een enorm verlangen. En alle emoties die daarbij komen zijn wel gelijk. Daarom ben ik blij dat ik met jullie mijn hart kan delen. Timon ik hoop echt met heel mijn hart. Maar ook voor alle anderen dat we snel in verwachting zijn van een mooi wondertje.
ow godogod...:x *schaamschaam* Sorry Linda, wilde eigenlijk Lindaman schrijven, en dacht aan Maria, omdat zij altijd over Mariaman schreef...tsja, was gisteren behoorlijk moe 's avonds, en dat krijg je er dan van... Niet boos zijn hoor...en mijn duimen draaien overuren vandaag op mijn lekkere luie zondag... Zal de volgende keer 10X nalezen voordat ik weer iets post hier...
Rustig aan Nikita ik moest er wel om lachen. En dacht al dat het van Mariaman af kwam. Maak je verder niet druk.