Bij elke echo/fm heb je die banaan. Ik denk dat ik de genoemde medicijnen zal krijgen, omdat ik deze steeds tegenkom op internet. Maar eerst de fa spreken om dit zeker te weten. Voor zover ik begrepen hoef ik dan geen pregnyl te spuiten. Zet jezelf in ieder geval alvast op de lijst. De rest vul je toch later in.
Timon@ Dankje hier gaat het goed hoor , we oefenen nog wel even he.. lol . maar langzaam weer op de isci richten. Ik dacht ik zoek eens meer lotgenoten met icsi , leuk om ervaringen uit te wisselen. En mis meer tips ofzo.
September/Oktober 2010 WIE? Babii - (1e IVF poging) UMCU MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Shantii - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU WANNEER? 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen PUNCTIES TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK* Babii 14 november 2006 Zo wel goed??? Sorry, had het echt niet door..... En heb wel de MK van vroeger erbij gezet. Als dat niet hoort, schrap hem dan maar .
September/Oktober 2010 WIE? Babii - (1e IVF poging) UMCU La femme Nikita - (1e cryo TP van 1e IVF) Endokrinologikum Hamburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Shantii - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU WANNEER? 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen PUNCTIES TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK* Babii 14 november 2006 Babii, je had mij ook van de lijst gegooid... Maakt niet uit, zet mezelf er weer op. Denk dat de MK* eigenlijk is bedoeld voor die die nu gebeuren, maar van mij mag hij blijven staan. Misschien willen anderen hun MK's er ook wel opzetten, als er meerdere interesse hebben, doe ik ook mee. Denk dat vele van ons het al wel meegemaakt hebben, jammer genoeg.
hihi...ja, dacht al dat je die bedoelde... Ik heb mijn medicijnen ook al in huis gehaald. In Duitsland krijg je eigenlijk altijd juist de andere als in NL, ik krijg de Estradiol i.p.v. de Progynova. Maar goed, het doet hetzelde...
September/Oktober 2010 WIE? Babii - (1e IVF poging) UMCU La femme Nikita - (1e cryo TP van 1e IVF) Endokrinologikum Hamburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Umcg Groningen Shantii - Zhs Hengelo / kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU WANNEER? 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen 13-10 Marnat eerste echo eitjes kijken fm. PUNCTIES TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK* Babii 14 november 2006 Heb bij mij het ziekenhuis + de eerste echo er op gezet als dat mocht!!
Jij heb ze al en ik moet nog gaan horen of ik deze wel ga krijgen. Mijn vmk hoef ik er niet zo nodig bij te zetten.
Och, dat was mijn reactie naar Nikita. Sorry Marnat. Ik moet alles nog horen en krijgen over de 3e poging.
Haha geef niet timon ik lette ook niet op. Hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten meis. Wachten duurt lang he.... Ik wacht op ongi en dan begin ik op de derde ongi dag met de pil.
Zie hier al veel bekende en nieuwe namen! Welkom allemaal hihi. En hoop dat er maar veel op roze mogen gaan deze maanden.. Juli-Aug topic loopt momenteel nog niet zo lekker kwa roze dus hoop dat we hier meer geluk gaan treffen.. Leuk dat het lijstje er alweer is! September/Oktober 2010 WIE? Babii - (1e IVF poging) UMCU La femme Nikita - (1e cryo TP van 1e IVF) Endokrinologikum Hamburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Umcg Groningen Shantii - (1e cryo tp van 2e ICSI) - Zhs Hengelo/kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU WANNEER? 23-8 Shantii bellen naar Dusseldorf inverband met cryo poging 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen 13-10 Marnat eerste echo eitjes kijken fm. PUNCTIES TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK* Babii 14 november 2006
Bij mij was het niet echt een vroege miskraam. Althans noem het niet zo, want was 7 weken en 4 dagen en 2 dagen ervoor zag ik nog een kloppend hartje. Snap het nog steeds niet, maar van mij mag hij eraf hoor . September/Oktober 2010 WIE? Babii - (1e IVF poging) UMCU La femme Nikita - (1e cryo TP van 1e IVF) Endokrinologikum Hamburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Umcg Groningen Shantii - (1e cryo tp van 2e ICSI) - Zhs Hengelo/kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU WANNEER? 23-8 Shantii bellen naar Dusseldorf inverband met cryo poging 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen 13-10 Marnat eerste echo eitjes kijken fm. PUNCTIES TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK*
mag ik ook met jullie meeschrijven? Ik ben wel al begonnen met spuiten en straks bellen voor het maken van een afspraak voor de eerste echo!
Tuurlijk, iedereen is welkom Marjolinos, het wordt hier ook al aardig druk... Babii, wat vervelend voor jullie dat jullie hier ook nog eens doorheen moesten. Ik vind het ook soms nog zo onbegrijpelijk dat het bij ons ook niet zo mocht zijn.
Lieve La femme en Babii , Ik hoop zo dat jullie binnenkort weer zwanger mogen zijn en blijven. Voor mij nu makkelijk praten, aangezien ik weer zwanger ben, ik kon de mk in januari ook maar niet verwerken. Maar ik hoop dat ook bij jullie de zon komt na regen.