Hahahahaha! Nikita, jij maakt het wel weer hier! Zit je al in een hoek jezelf te schamen? Ik had wel door dat je met je gedachten even niet helemaal hier zat, maar wilde je even plagen. Linda, je mag schrijven dat jullie vruchtbaar zijn. Je zit niet voor niets in de vreselijke PGD-molen (stom gen!:x). Hiervoor moet je niet alleen dezelfde hormonen gebruiken als ieder ander in de mmm, maar ook nog eens heeeeel lang wachten op een volgende poging. Maar goed, het is wel erg fijn dat de techniek bestaat om jullie te proberen te helpen om een gezond kindje te krijgen. Nu moet ukkie nog wel gaan plakken. Je vollere borsten kunnen een goed teken zijn. Ik ben voorzichtig optimistisch. Probeer kleintje te laten weten dat 'ie maar een mooi plekje in mijn bms moet vinden om daar te blijven zitten en groot mag worden. Manlief stuurt dezelfde boodschap naar ons kleintje. Sinds een dag of 2 heb ik last van gevoelige tepels, wat ik vaker rond ongi heb. Maar zover ben ik niet. Al wat meer kriebels in mijn lichaam. Na de vorige innesteling voelde ik mijn buik zo kriebelen. Heerlijk was dat. Daar kijk ik nu naar uit. Dit weekend hou ik mezelf bezig met het maken van digitale fotoboeken in de vorm van jaaroverzichten. In die van dit jaar komt ook ons ICSI proces te staan. Ik heb foto's van alle medicijnen, wat van het prikken, een fm en de testen. Het hoort er nu eenmaal bij.
Tsjonge wat waren we ver weggezakt. Gisteren een tweede echo gehad en alles was prima. Mooie bloeddruk dus gyn was helemaal tevreden. We doen geen onderzoek naar down dus in principe was dat het in het ziekenhuis. Klaar met de GYN fertiliteit!! Hoop ook voorlopig daar weg te blijven!!
@Chantal, die banner staat je geweldig. Ik wil ook @Timon, en voel je al iets, je bent nu als het goed is 8 dagen na tp of niet?
Chantal, wat een super goed nieuws, en wat ben je al ver... Voor jouw gaat de tijd nu zeker veel te snel, en voor ons kan hij rustig wat sneller gaan. Ben ook benieuwd naar de dames op het wachtbankje, noem verder geen namen, dan kan ik ook geen blunder maken... Het was rustig hier de afgelopen dagen, iedereen klept alweer druk in het Nov-Dec topic las ik...
Hoi Dames, Heb mijn banner iets aangepast. De GYN houdt een iets andere datum aan als moeders voor moeders. Maar geeft niets. Kan ik nog iets langer met mijn hoofd in de wolken lopen!! Chantal
Nu al de overstap naar de andere topic. Ik blijf hier nog even. Chantal, gefeli met je mooie bloeddruk. Welke datum wordt nu aangehouden? Na dagen last van vage ongi gevoel en gevoelige tepels is sinds vanmiddag alles weg. Schiet mij maar lek! Oke, nu nog een week wachten...
ik word super gek van mijn lijf. Ik ben de hele dag misselijk, heb spierpijn in een been. Mijn borsten zijn ontzettend gevoelig en zwaar. Moment 1 waarop het de vorige keer mis ging is nu voorbij. Vanmiddag om 12.00 uur is het tweede moment. Verder als die periode ben ik nog nooit geweest. Dames succes. Ik duim voor jullie!
zal jullie dan wel missen hoor in het volgende topic... maar hoop dus jullie daar niet te zien... spannend hoor Linda, hoe was het 12.00 uur moment voor je??
Linda; waarom om 12.00 uur een spannend moment voor jou? 9 dagen na de tp zit je nu toch? Werd je vorige keer al ongesteld na negen dagen? Hoop dat het goed zit. Hier voel ik helemaal niks bijzonders. Voel eigenlijk helemaal niks. Heb in een gewone cyclus ook nooit klachtjes. Geen grotere, hardere of pijnlijkere borsten, geen misselijkheid, geen andere dingen. En nu voel ik dat dus ook allemaal niet. Ik weet nu wel dat ik van de pregnyl pijnlijke borsten krijg, maar niet van mezelf. Ben dus bang dat het niks is geworden weer deze keer. Want pregnyl is een zwangerschapshormoon en als ik die nu zelf had aangemaakt had ik pijnlijke borsten gehad. Zo denk ik er nu over. Wel jammer zou dat zijn. Nog vier dagen en dan testen, hoop dat het toch nog goed komt!
Linda, hoe is het vanmiddag gegaan? Zeehondje, over 4 dagen weet je het zeker. Hier blijft het met klachtjes. Sinds gisteren nog minimaal last van mijn tepels. Wel is mijn onderbuik nog steeds gevoelig en trekt het een beetje. Anders dan het vage ongi gevoel van het weekend. Langzaam aan krijg ik meer kriebels. De vorige keer was dat een goed teken. Na een week weer gewerkt en dat is me tegengevallen. Opletten dat ik niet teveel til, lastig... Ik was echt helemaal op toen ik thuis kwam. De hele avond al bankhangen en zo lekker slapen.
gisteren de hele dag spanning in mijn lijf, alles deed mij zeer. En mijn maag en darmen waren van slag. Maar nog steeds geen druppel bloed te bekenen. Zeehondje de eerste keer ging ik na 9 dagen vloeien en de vorige keer al na 8 dagen. Vandaar spannend En nu dus nog niks. Vanochtend met me stomme kop een test gedaan en negatief. Terwijl ik me echt zwanger voel. Dat is is het stomme. Ik weet ook dat het allemaal helemaal niks zegt. Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik 8 negatieve testen in drie weken tijd. Terwijl ik al die tijd zwanger was. Dus nu echt even wachten tot maandag.
O nee Linda, dat meen je niet. Heb er even echt geen woorden voor, en wens jullie gewoon heel veel sterkte toe. Zorg goed voor elkaar, en probeer toch zoveel mogelijk van het leven en elkaar te genieten. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Timon: spannend bij jouw meis .... nog 4 daagjes en dan testen ! Bij ons in het ziekenhuis had je zondag al mogen testen
Ach nee Linda, wat zal dat een klap zijn geweest zeg. Ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen in die lange tijd die jullie nu moeten wachten. Hoop dat er dan toch nog dat wonderend mag komen. Ik mag maandag al testen en heb later de tp gehad dan Timon toch?
Nee Linda, wat een k*t gevoel moet je nu hebben zeg. Geen kracht meer om door te gaan? Tja, misschien kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen. Zoveel energie kost het voor jullie extra dan voor ons, als ik even voor mezelf mag spreken. Ik hoop toch voor jullie dat de kracht nog eenmaal terugkomt en dat jullie dan een heel fijn leven kunnen gaan hebben. Knuffel meid, ik steek een kaarsje voor je aan.