Helaas negatief vanmorgen. Nog geen ongi, maar ik verwacht hem wel deze week. Ga nu niet meer hopen op alsnog een positieve test.
Ow nee Zeehondje, voor jouw ook geen goed nieuws. Hoop dat je toch wel een fijne zondag hebt, en vol goede moed voor een nieuwe poging zal gaan...♥♥
Ow nee Zeehondje, voor jouw ook al slecht nieuws... Ik hoop dat je toch wel een fijn week-end hebt gehad, voor zover dat het ging, en dat je vol goede moed met een nieuwe poging kan gaan beginnen...
hmmm, sorry meiden, daar ging zojuist iets mis... eerst was mijn eerste berichtje niet te zien, dus nog een gepost, en nu staan ze er allebei, nou ja, sorry hiervoor...
Linda en Zeehondje wat spijtig dat het jullie beide niet gelukt is. Linda veel sterkte bij je moeilijke beslissing. Zeehondje hopelijk de volgende keer meer geluk. De rest van de wachtenden nog even geduld met hopelijk een mooie pos. test. X Lente
Zeehondje wat ontzettend balen dat je ook negatief hebt getest. Als je ongi uitblijft dan van de week nog maar eens testen. Je had vier dagen later als mij de tp dus het kan nog altijd. Mijn duimen blijven draaien voor jullie
Zeehondje en Linda, ik sluit me bij jullie aan. Omdat ik het gevoel had dat er niets in mij is en mijn lichaam aanvoelt alsof ik ongesteld ga worden heb ik getest. Nou, het klopt. We voelen ons enorm teleurgesteld dat ons eskimo niet bij ons heeft willen blijven. Gestopt met de utrogestran en progynova. Het heeft geen zin meer. Morgen het ziekenhuis bellen, want dan is het de officiële testdatum. Wanneer zal ik voor de 2e ICSI poging mogen? Nog voor de 2 weken kerstvakantie waarin het UMCU is gesloten? Ik hoop het zo! Anders in het nieuwe jaar nieuwe kansen. Waarom mag het voor ons nog niet zo zijn? Wij willen ook heel gelukkig worden met een klein mensje.
Neee Timon bij jouw ook al niet gelukt ... hele dikke knuffel meis ! Bij ons in het ziekenhuis mag je gelijk door na een cryo tp, maar ik weet niet hoe dat in het UMCU is ... ook heeft ons ziekenhuis geen kerstvakantie. Ik stel mezelf ook heel vaak de vraag "waarom mag het bij ons niet zo zijn en gaat het ooit wel lukken", maar helaas kan niemand je hierop een antwoord geven. Ziekenhuis zegt dat het de natuur is ....
Timon, lieverd, hier nog een keer een hele dikke knuffel voor jouw en je man. Mocht je al stoppen met de medicatie?? Ik moest er vorige keer ondanks een bloeding toch tot het bittere eind mee doorgaan, voor het geval dat zeiden ze toen nog. ♥♥♥
Lieve meiden ik ben zelf heel druk met de verhuizing maar lees af en toe toch nog eventjes mee. Wat een ellende weer deze maand .. Ik vind het zo erg voor jullie meiden. Dus voor alle meiden waarbij het weer niet gelukt is even een MEGAAAAAA knuffel.. Ik weet hoe jullie je voelen . Hier stel ik mezelf ook elke dag de vraag, waarom niet? Maar helaas heb je het zelf allemaal niet in de hand. Ik hoop dat iedereen de moed met mij erin blijft houden want het moet toch gewoon zo zijn dat we ooit een klein wondertje in ons armen mogen sluiten!!! Hier vannacht ook weer ongi geworden, maar goed we hebben ook bijna niet geklust in de vruchtbare periode dus ik wist het al.. Was het 2 weken geleden ff zo zat dat ik geen zin had om weer op vaste dagen te moeten klussen. Ik hoop in December een cryo op te mogen halen! Want deze maand houden we ook nog lekker ff rust inverband met de verhuizing.
Timon ik had zo gehoopt dat het bij jou wel raak zou zijn. Maar helaas. Ik vind dit echt heel erg voor jullie. En wil jullie dan ook heel veel sterkte toewensen.
he meiden wat een elend. Timon meid, sterkte en succes met de volgende poging. Hoop dat het ook voorjullie snel raak mag zijn. Ben ik echt de enige deze maand?? Kan toch niet waar zijn..... Chantal
Chantal, ben jij echt de enige deze maand?? Dat kan toch niet waar zijn, dan moeten er in het volgende topic echt wel een boel zwanger worden om de statistieken overeind te houden... Het lijstje is zeker weer erg ver terug gezakt, daar kunnen we zien hoe het afgelopen is met een aantal van ons. Shantii, veel succes met de verhuizing, lijkt me heerlijk zo even alles van je af te kunnen zetten, en iets moois nieuws te beginnen, misschien brengt deze nieuwe energie je wel geluk. Linda, een knuffel voor je hoor, durf niet echt te vragen hoe het met je gaat, maar ik denk aan je...
chantal ik denk echt dat jij de enige bent deze maand... ik hoop dat ik eind deze maand/begin volgende maand als alles goed gaat dat ik bij je kan komen zittten haha
Hier vandaag de spotting begonnen. De hoop die ik gister toch weer een beetje kreeg was dus vanmorgen in één klap verdwenen. Voel me nu ook heel verdrietig, terwijl ik dat niet had na de negatieve test. Pas als het echt over is komt de klap blijkbaar bij mij pas. Timon, nu zitten we echt in hetzelfde schuitje, denk dat ik me redelijk met jij gevoel kan vergelijken.
Lief Zeehondje, Een hele dikke mega knuffel voor jou. Bij mij kwam de klap ook pas later. Soms zelfs een paar dagen later. Je moet het toch verwerken. Sterkte meis X Lente
Zeehondje, ons gevoel zal aardig overeen komen. Ik hoop dat jij er snel uit bent. Knuf! Linda, voor jullie is het veel erger. Jullie moeten weer enorm lang wachten en dat lijkt me super frustrerend. Shantii, succes met de verhuizing. Jammer dat je ongi bent geworden, ondanks dat je het had verwacht. Loontje, hier kan je niet direct door na een mislukte cryo poging. Hier al wat uit de dip aan het kruipen. Ik kan er niet lang in blijven hangen. Vanmorgen gebeld met het zh en had lieve dames aan de telefoon. Ik heb vernomen dat we in het nieuwe jaar mogen starten, want rond de kerst zitten ze echt dicht. Eind november staat de afspraak ivm de start ICSI 2. Als het even kan zal ik in december met de pil beginnen. Misschien maar goed ook om zeker een maand geen medicijnen te hebben. Eerlijk gezegd ben ik de deca ook even zat. Maandag al gestopt met de mutsenbollen en progynova, maar nog steeds geen ongi. Ook die druk in de onderbuik is sindsdien weg.