Ach meiden, wat een trieste bedoening hier deze maand...vind het echt weer verschrikkelijk gewoon, waarom het bij ons niet wil lukken. Op Facebook lees ik continu berichtjes dat er weer iemand zwanger is, of is bevallen of een goede echo heeft gehad, en waarom is het bij ons zo verdomde moeilijk... Nou ja, vandaag is zowieso niet mijn dag, had beter in bed kunnen blijven liggen vanochtend. Timon, geniet maar lekker van je maandje pil. Kun je rond de feestdagen lekker eten en drinken waar je zin in hebt, en dan brengt 2011 je hopelijk meer geluk... Zo, even een dikke knuffel voor ons allemaal hoor...♥♥♥♥♥♥
Timon, aan de ene kant balen dat je niet eerder kan beginnen, maar wel fijn dat je in december al wel waarschijnlijk met de pil mag beginnen. Ik mag maandag 15 november voor echo tweede cryo tp. We mogen dus gelijk door. Drie maal is scheepsrecht toch? Dus derde tp is het raak voor ons! Jullie merken het al, ben al weer snel uit dat dalletje geklommen. Heb weer iets om op vloeit te kijken.
la femma dikke knuffel meid... ik weet hoe erg het is dat iedereen om je heen zwanger wordt of is al bevallen. het leven is niet eerlijk! ik ken iemand die heeft al 5 kinderen en hij heeft er nog 2 uit een eerdere relatie dus in totaal 7 kinderen en zij is nu weer zwanger en zogenaamd weer door de pil en het is een 2-ling dus ze hebben er zometeen 9 kinderen! en ik durft te wedden dat er volgend jaar nog 1 bij komt want de laatste 3 kinderen kwamen ook door de pil heen! zeehondje jij kan ook gelukkig snel beginnen! misschien toch voor jou een goed 2010! Timon hopen dat jij ook nog dit jaar met de pil kan beginnen.