September-Oktober 2010 cryo tp of IVF- of ICSI-behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shantii, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zeker babii en nieuwe zwangerschap laat het ook niet helemaal verdwijnen hoor:(
    Maar je kunt je dan wel fixeren op een nieuwe zwangerschap, hoop het zo!

2. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is het nog rustig hier ;) ..

Wij hebben donderdag een belafspraak staan met onze gyn uit Dusseldorf.. Eens vragen naar hoe het kan dat het nu toch al 2 keer mislukt is met een verse tp terwijl ik volgens hem de ideale leeftijd had voor een innesteling. En meteen vragen of onze cryo's per 2 of 1 zijn ingevroren. Als ze per 2 zijn ingevroren dan laten we er 2 terug plaatsen ook al is dat geloof ik niet handig inverband met mijn schotje in de baarmoeder.. Maar ga er zeker geen 1 laten weg gooien!

3. Fieke17

Fieke17 Lid

15 apr 2010
    31
    0
    0
    NULL
    Ik had 12 aug de eerste echo en bleek niet goed te zijn, dus bij ons ook een miskraam. Vreselijk is dit. Wij hebben nog 1 in de vriezer, die laten we in sept of okt terugplaatsen. Erg spannend!!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Santii@ Hopelijk krijg je duidelijkheid donderdag.

Fieke@ IK weet even weinig te zeggen knuf.

5. Fieke17

Fieke17 Lid

15 apr 2010
    31
    0
    0
    NULL
    Marnat mag ik vragen hoe oud je bent. Wat sneu dat je een miskraam zo lang geleden al hebt gehad. Ik dus vorige maand en iedereen zegt dan, nou je weet in ieder geval wel dat het lukt. Nou wat heb je daar aan, als je misschien nog jaren moet wachten. Of het lukt helemaal niet. Dat vind ik erg, het lange wachten telkens. Sterkte en ik hoop voor jullie ook op een wonder.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fieke, knuffel!
    Ik heb een paar dagen een 2e streepje gehad. Oke, het kan blijkbaar, maar hoelang moet ik nu wachten? Kan pas 10-9 bij de fa terecht en dan op mijn ongi wachten voordat we eindelijk door kunnen met de 3e cryo poging van ons enige eskimo. Pffff... weer een maand weg!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Fieke, wat vreselijk meid!!! Weet ook niet heel veel te zeggen, maar wil je wel een dikke knuff geven.

@ Timon, weet inderdaad nog van je tweede streepje. Jee wat was ik blij voor je. Maar moest wel even en traantje laten toen het fout ging :(. Nu gaan we voor een prachtig wondertje he :D.

@ Shantii, goed dat de arts je gaat bellen meis. En verstandig er wellicht 2 te laten terugplaatsen.

All,

Ik blijf me druk maken over mijn slijmvlies dat geen enkele ronde dikker dan 1 á 2 mm is geworden, zelfs niet met progynova.

Laatste ronde (spontane eisprong) was hij 4 dagen voor eisrpong 4 mm, 1 dag na eisprong 3.4 mm.

De angst zit er continu en ben bang niet zwanger te raken. Snap niet hoe een bms ineens zo dun kan zijn :(.

Zo genoeg ego nu he ;).

Liefs

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Fieke@ Pardon ik heb geen mis kraam gehad hoor!!
    Weet helemaal niet hoe zwanger zijn voelt slik.
    Ik ben 38 jaar

9. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi hoi,

Ook ik wil hier mee komen kletsen. Heb in april een IVM behandeling gehad en in juni tp van 2 cryo's en beide is helaas op niets uitgelopen.
    Vandaag is mijn menstruatie begonnen dus zitten we op cd 1. Woensdag beginnen met puregon, dit hoef ik maar 3 dgn te spuiten en dan maandag voor echo. En bij IVM doen ze de punctie al als de follikel tussen de 8 en 12 mm is, dus ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat. De vorige keer duurde dat vrij lang.

10. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fieke vind het zo erg voor je :( Wist niet wat ik las toen in het Juli-Aug topic. En jammer he dat mensen dan meteen zulke dingen roepen. Hoe voel je je er nu zelf onder dan?

Babii ik weet dat je je druk maakt meis, maar ik heb er een goed gevoel bij dat als je gaat spuiten het bms mee gaat groeien. Mijn normale bms is ook minder wanneer ik niet spuit.

Wennes welkom hier.. Wat houd IVM precies in als ik vragen mag:)? En wat fijn lijkt me dat als je niet zo lang hoeft te spuiten en de punctie best al wel vroeg is. Hopen dat deze ronde jullie op roze gaat zetten meid!

Timon bij jullie mogen ze nu ook wel eens opschieten inderdaad pff steeds dat wachten! Hoop dat jullie eskimo lekker blijft plakken!!!

11. lieverds ik volg jullie gewoon net als elif.. vaste supporters..

meiden veel sterkte.. en geduld...

liefs yippie

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Babii en Elif, ik merk idd. toch ook wel dat ik het er soms nog moeilijk mee heb.
    Bij ons is het ook nog maar 2 maanden geleden.
    Merk wel dat ik al erg veel zin heb in de nieuwe pogingen, maar als we nu nog een aantal tegenslagen gaan krijgen, wordt die eerste MK natuurlijk alleen maar zwaarder en zwaarder.

Fieke, bij jouw is het nog korter geleden las ik.
    Wij kregen van verschillende artsen ook te horen, dat onze snelle en goede zwangerschap een goed teken was, en ze hadden nooit verwacht dat het mis zou gaan bij mij omdat ik een super hoog HCG had en bla bla bla...in het begin kon je me daar ook niet blij mee maken, maar nu geeft het me wel mer hoop...

Marnat, wow, 12 jaar al aan het proberen, dat is echt al lang.
    Ontzettend knap van je dat je de moed nog niet opgegeven hebt, en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn...

Shantii, we gaan gewon voor 2, daar heb je helemaal gelijk in...

Timon, dat wachten is irritant hé, ik ken het maar al te goed, bijna nog erger als het wachtbankje...

Babii, dat van het BMS weet ik jammer genoeg ook niet, heb er echt geen verstand van, maar hoop dat het de volgende keer beter is.
    Denk wel dat ze het met medicijnen kunnen ondersteunen.

Wennes, welkom hier, wat is IVM??
    Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.
    Je bent hier op het forum echt nooit uitgeleerd.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Yippie en Elif, wel een keertje de wave doen, he?:D

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ shanti: Dit is een wetenschappelijk onderzoek en hierbij halen ze de follikels al voordat ze rijp zijn uit de baarmoeder en worden ze in het lab gerijpt. Dus kan ideaal zijn voor mensen die pco hebben en veel kans hebben op overstimulatie. Maar het zit nog in de onderzoeksfase. Voordeel moet zijn minder hormonen spuiten, maar punctie daarentegen is wel pijnlijker omdat de follikels nog heel klein zijn.

@ babii: heb je gevraagd aan de arts hoe het kan dat je bms niet erg meegroeit?

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nikita, zeker weten dat ik nu meer last heb van het wachten op het zh dan van het bankje. Dan gebeurd er (misschien) nog wat, maar in deze verloren maanden gebeurd er niets.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wennes, welkom! Heb je het lijstje al aangevuld?

17. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    En als je in behandeling zit leef je van de ene afspraak naar de andere toe dus dan lijkt het ook wel sneller te gaan, dan dat je weer eens moet wachten totdat je door mag.

18. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    ga nu lijstje even opzoeken en invullen;)

19. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Nou het wil niet lukken het quoten van het lijstje en het kopieeren lukt ook niet. Wil iemand mij erbij zetten??

Het is de 2e IVM poging en ik loop in het EZ in Tilburg.
    Heb 25-9 uitgangsecho.
    25/9 t/m 27/9 puregon
    30/9 1ste FM

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wennes @ Welkom succes met zwanger worden.
    Idd wat is ivm?

Nikita@ Dankje voor de lieve woorden.
    Ik heb alleen de moet in het spontane op gegeven.
    We hopen nu op de hulp van de artsen.
    Maar heel diep van binnen zit veel verdriet, en het idee dat we kinderloos blijven. om eerlijk te zijn ook wel een rol.

Deel Deze Pagina